Ditt äldsta/yngre möte?

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Äldsta man 73 år, på ett spontan-nakenbad utanför Stockholm. Runkade varandra helt öppet vid strandkanten. Yngsta tjej 14 år, jag 15. Yngsta kille 13 år jag 14, runkade varandra i skogen flera gånger den våren.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Började runka med vänner i 9-10års åldern vi runkade inte av varandra men vi gjorde det tillsammans. På den tiden var det torr orgasmer, tog några månader innan men kom första gången då var man fast.
 

Bikerman

Medlem
Kön
Man
Den största är nog en tjej på 35 och jag på 55. Dessutom är hon liten till växten så det kändes som en stor fleshlight fast mycket skönare. Det var riktigt nice och se hur kuken töjde ut hennes lilla fitta som villigt tog emot. Hoppas på fler möten med henne.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte riktigt åldern men fanns en kvinna som gillade unga män. Vi var fyra stycken i början av tonåren gick dit tillsammans.
Hon sög av oss i tur och ordning alla fick sju minuter ensam med henne bakom ett skynke. Var aldrig men en avsugning men man kunde klampa på hennes bröst, var alltid barbröstad när vi var där ville kanske inte få sperma fläckar på tröjan. Att hon var änka visste vi även att hon tog hem äldre män ibland vi misstänkte att hon hade sex med dem.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När jag var sjuttonår förlorade jag oskulden till pappas fru, fast när de var inte gifta ännu.
Hon var tjugosju år äldre än mig fick lärare mig med henne om jag inte rörde min lillasyster som var femtonår var bara styvsyster,
Hade aldrig haft någon tanke på att ha sex med min lillasyster.
Hur gammal var du då?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vet inte om jag skrivit här innan, men det kan ju ha ändrat sig...
Min äldsta, en man på78 år och yngsta, tjejen som sedan blev min fru 15 år
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag var sjuttonår böjar ju med det om du undrar när jag hade sex med min lillasyster händ det aldrig. När vi var yngre lekte vi doktors lekar tittade lite på varandra och kände lite som barn gör. Vi hade ju olika könsorgan att hon var flicka och jag pojke visste vi. Men det var långt innan vi blev könsmogna, jag kommer ihåg att jag ibland hörde henne flämta lite och stöna sent på kvällen brukade hennes trosor ligga på golvet. Att hon onanerade förstod jag brukade vänta och kanske ta hennes trosor och lukta på dem någon gång sprutade jag på dem. Vi sov i samma rum så min syster visste vad jag gjorde tyckte det var sjukt men gjorde henne även lite kåt att få en sådan uppskattning. Detta var i början av tonåren då visste vi inte att vi båda upptäckt vad den andra gjorde det kom fram mycket senare.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag var 45 och träffade en 19-årig kille i skogen. Över 20 år sedan så det är preskriberat...haha
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Att gå själv på swingersfest verkar svårt som ensam snubbe, dessutom skulle min fru ha en del åsikter. Har föreslagit det många ggr, men där har vi helt olika böjelser.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Så trist! Du får väl hota med att dejta ngn som vill följa dig. Som egentligen inte behöver ha ngn relation till dig, utan bara själv vill gå på swingerklubb, men inte kan utan sällskap. :cool:
 
Toppen