En tråd som handlar om wet

micke_

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade en tjej en gång som berättade att hon ville kissa på sig. Hur vanligt är det egentligen? Jag skulle villja prova wet tror jag
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tror att det inte är så jätteovanligt, men tror att många drar sig för att skriva eller berätta om det, med tanke på att det är så udda, man är rädd för att folk ska tycka att man är onormal, sjuk i huvudet eller nåt.
 

cumcum

Medlem
Kön
Man
Jag hade en tjej en gång som jag "hotade" med att kissa på... Hon satt då i soffan hemma hos sig och var kaxig "Gör det då" men trodde inte att jag skulle göra det. Jag kissade över hela henne... Hon satt där i en tajt vit t-shirt och ni kan ju tänka er hur det så ut... ;) Hon blev förvånad själv över hur kåt hon blev... Och sedan så hände det betydligt flera gånger efter det i alla möjliga och olika situationer.

Och jag måste säga att jag saknar sexet med henne! Det häftigaste och underbaraste sex jag haft är med henne och jag tror hon är svårslagen... :oops:

Oh shiet :| De skulle jag verkligen vilja va med om :oops:
Ja nu är det ju så här att jag är ju aldrig omöjlig om sådana önskemål finns... :oops:

Jag kan ju även berätta om att när hon satt där med en helt våt t-shirt, blöt i ansiktet och i håret så böjde jag mig fram och smekte henne över hennes blöta kropp. Samtidigt så kysste jag henne och smekte hennes blöta hår... Smaken och lukten var verkligen häftig... Och fortsättningen det blev något väldigt häftigt.

Jag kanske skulle försöka att skriva en novell om det så att ni kan få alla smaskiga detaljer från den kvällen...???
 

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Dejtade en tjej för ett tag sen som gick igång rejält på wet. Hade lite svårt ibörjan att ställa mig o kissa på ngn men när man såg vilken effekt det blev så blev jag paff. Hon gick verkligen igång med det men det resulterade i att kuken växte o det var färdigkissat*L*. Men det var nice kan jag lova
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ja, wet är läckert tycker jag... Men det är bra med ett stort badkar... varmt och skönt är det.. ;)
 

threonin

Medlem
Kön
Man
mmm..wet gör mig grymt kåt faktiskt. har inte så mycket erfarenheter, ett styggt ONS fick suga, blev munknullad och därefter nerkissad. Kände att det var något som gjorde mig riktigt upphetsad.

Fantiserar ofta om wetsex, både att kissa ner en stygg/lydig flicka, eller bli gränslad och känna hur tjejen tömmer sitt varma kiss när ajg slickar henne...:p
 
L

Liza33

Gäst
mmm..wet gör mig grymt kåt faktiskt. har inte så mycket erfarenheter, ett styggt ONS fick suga, blev munknullad och därefter nerkissad. Kände att det var något som gjorde mig riktigt upphetsad.

Fantiserar ofta om wetsex, både att kissa ner en stygg/lydig flicka, eller bli gränslad och känna hur tjejen tömmer sitt varma kiss när ajg slickar henne...:p

Man kan komma långt med fantasier :p
Är ofta fantasier om wetsex numera som får mig att tända till :D
 
M

mike19

Gäst
Har testat med både kille o tjej, tyvärr har ja svårt o våga fråga, drför sällan jag gör det.Men vill mer
 

hallonbröst

Välbekant medlem
Kön
Man
dww1234_9ea7ad.jpg
 
Toppen