Ful gubbe på gymmet?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Att det ska vara så svårt att hålla gymmen öppna i dessa c19 tider
Jag gillar att träna, hänger på gymmet tre till sex gånger i veckan.
Finns en massa ögongodis, jag försöker verkligen att hålla mina blickar från att äta upp dessa dessa fantastiska kvinnor, svettiga vältränade och läckert klädda

Hört på gymmet mellan två "hård subbor" (uttryck hämtas från författaren Brett Ellis och tjejerna var h e t a)
-syns det att jag inte har några trosor på mig?
-ja...
-bra

Man lär känna många kvinnor och tjejer på gymmet, försöker blanda min träning mellan gym/styrketräning och pass i alla former..

Så min råd till män/killar: gå träna och var gentlemän, var inte så "snubbiga"
Bli "vältränade", friska och sunda
Kolla in tjejerna "lagom"
De vill visa upp sig, men på sina villkor och kanske mest för varandra

Stay safe and sund
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru tränar på gym av och till, hon säger att det lugnt där nu, och att alla är noga med avstånd samt att sprit av maskinerna efter anvöndning, hon går alltid på udda tider bör det är lite folk.Jag cyklar mtb 3-4 gånger i veckan, på transportsträckorna mellan mina favoritstigar så springer det en del ögongodis, tala om att det sätter igång fantasin.
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min fru tränar på gym av och till, hon säger att det lugnt där nu, och att alla är noga med avstånd samt att sprit av maskinerna efter anvöndning, hon går alltid på udda tider bör det är lite folk.Jag cyklar mtb 3-4 gånger i veckan, på transportsträckorna mellan mina favoritstigar så springer det en del ögongodis, tala om att det sätter igång fantasin.


Träning är bra för kropp och knopp
Att man sen får ögongodis och fantasier är bara plus

Samt en vis liten social kontakt
Med social distansering
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Så min råd till män/killar: gå träna och var gentlemän, var inte så "snubbiga"
Bli "vältränade", friska och sunda
Kolla in tjejerna "lagom"
De vill visa upp sig, men på sina villkor och kanske mest för varandra

Stay safe and sund

Det är inget fel att kolla lite, men som du säger "lagom". Har du en fin kropp så vill du också visa upp den, gäller ju både tjejer och killar. Det ska dock alltid vara på dina egna vilkor. Så titta lite, men var inget as helt enkelt. :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kvinnor som tränar är mer medvetna om sina kroppar, njutning och visar gärna upp sig...

@jm
Tes: kvinnor som danstränar är hetare i sängen
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var ännu en gång på gymmet

Där träffade jag en del sköna vackra varelser :p

Bl a en som jag kört en hel del pass med tidigare, hon gymmade just idag

Hon hälsade, vi snackade lite. Hon hade på sig en midjekort tajt topp och gym bh samt de numera så poppis tajta gymtajtsen med hög midja
Som smickrar en redan smickrande vältränad figur
(farbrorn måste tänka på var han tittar "se henne i ögonen!!" inte på hennes välformade bröst och styva bröstvårtor.)
Lagom svettig dekortage....

Sen vände hon sig om, gick iväg några meter för att träna vidare på en maskin
Där hon hamnade bredbent på knä, svankade mot mig, med som vältränade bak, lämnade inte mycket åt fantasin
Men min fantasi s k e n a d e...

Älskar att träna....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
@Satscha efter ha läst din fantasi på gymmet
Så kan jag inte låta bli att kolla in kvinnorna lite extra.. Se om de har en kåt blick, några har det har jag märkt
Om de rör sig lite extra mer än de "bara" tränar
Skönt att kolla i spegeln när tjejerna rättar till kläderna, rättar till nedre läpparna justerar bröst och bh
Helt ogenerat...
Ökar pulsen och hormonerna på en gubbe som mig
Och de vet säkert om det.... :p
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
@Satscha efter ha läst din fantasi på gymmet
Så kan jag inte låta bli att kolla in kvinnorna lite extra.. Se om de har en kåt blick, några har det har jag märkt
Om de rör sig lite extra mer än de "bara" tränar
Skönt att kolla i spegeln när tjejerna rättar till kläderna, rättar till nedre läpparna justerar bröst och bh
Helt ogenerat...
Ökar pulsen och hormonerna på en gubbe som mig
Och de vet säkert om det.... :p

Hahahaha...ja vi kan vara lite "elaka" ibland. Klart jag har fokus på min träning när jag är där, övningarna och fokus för att forma kroppen men....mellan passen....när jag återhämtar så kan "känslan" infinna sig. Jag ser mig i spegeln, eller någon annan läckerbit på stället...då börjar jag posa. När jag är mitt i passet så är jag inte kåt alls, men mellan och efter så är det en skön lätt kåt känsla och ja...då är det en del som händer i huvudet....
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Nu under pandemin har jag äntligen bestämt mig. Vill så gärna börja gymma, och kan knappt bärga mig. Det är bär man sitter hemma dagarna i ända som man inser att ha en kropp som känns bra och ser bra ut inte är en rättighet utan en medveten handling.

...och det är inte tjejerna jag kommer titta på. Alla finna exemplar av vältränade snubbar både som runk-material och inspiration. Kanske t.om. potentiella ragg. ;)
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Just det här med fula människor på gym är en styggelse. Noterade detta på ett personalgym för tjugo år sedan. Slutade gå dit. Utseende är viktigt i synnerhet på en sådan facilitet.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hahahaha...ja vi kan vara lite "elaka" ibland. Klart jag har fokus på min träning när jag är där, övningarna och fokus för att forma kroppen men....mellan passen....när jag återhämtar så kan "känslan" infinna sig. Jag ser mig i spegeln, eller någon annan läckerbit på stället...då börjar jag posa. När jag är mitt i passet så är jag inte kåt alls, men mellan och efter så är det en skön lätt kåt känsla och ja...då är det en del som händer i huvudet....

Har du trosor under tajtsen?

Har kommit fram till att rätt många kvinnor kör troslöst under de tajta gymtajtsen....
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har du trosor under tajtsen?

Har kommit fram till att rätt många kvinnor kör troslöst under de tajta gymtajtsen....

Jag har trosor (string), måste vara stringinga om du fattar så att de syns så lite som möjligt. Men det har hänt att jag kör utan också. Då känner jag tyget rätt tydligt och ibland är det lite gött, men aldrig om jag skall köra hårda pass då vill jag allt skydda lite
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har trosor (string), måste vara stringinga om du fattar så att de syns så lite som möjligt. Men det har hänt att jag kör utan också. Då känner jag tyget rätt tydligt och ibland är det lite gött, men aldrig om jag skall köra hårda pass då vill jag allt skydda lite

Läst i öppna trådar på fb om vilka trosor kvinnor gillar under tajts och många svara
"Inga"....

Men tajta string är hett under tajts
Hade två vältränade unga kvinnor som parkerad framför mig och körde framåtböjd rodd med stång
Framåtlutad med lagom brett mellan fötterna
Var mer än inbjudande att titta på
Samtidigt som de stönade av hur de tog i.....
 
Last edited:
Toppen