Ful gubbe på gymmet?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har fått en ny kompis på gymmet..
En gymnasietjej... hon är t o m yngre än mina barn
Jag håller en gentlemanamässigt avstånd men jag märker att hon visar upp sig och är lite lagom flörtig
Kul... Men rätt förbjudet

Träffas ofta på gymmet och på pass


Min "gymnasiekompis" är rätt flirtig tillbaka...
Hon stod svettig och "nytränad" på ett löpband när jag kom, hon vinkade glatt till sig mig... Inte så svårövertalad
Sen pratade vi övningar för rumpan...
Hon höjer min testosteronhalt
Men jag visar att jag är en gentleman och försöker att sköta mig...
Men i huvudet har jag redan klätt av henne...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hamnade på yoga häromdagen

Den yogainstruktören är grym och lite "speciell"
Hon är liksom extra "sinnlig" och utstrålar mer "kama sutra" än andra yogainstruktörer jag haft
Vilket inte säger så lite
Hennes klasser är väldigt mer "heta"
Dessutom mängder av vältränade kvinnor i tajta kläder och små toppar

Så det gäller att inte titta för mycket och göra sitt bästa.... svettigt värre
Men jag har som mål att vara en gentleman
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var på yoga idag..
Kvinnan som körde klassen var grymt het
Lagom vältränad och kurvig
Men hennes tajta tajts dolde inte mycket, en härlig kameltå tittade fram ibland
Hennes topp dolde lagom

Vill bara att hon skulle komma och sätta sig över mitt ansikte efter passet
Härligt att se hur hennes tajts spände när hon låg i "happy baby"
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag bara älskar modet med tighta tajts...

Var på ett pass idag där instruktören avslutad med att stretcha skinkorna med ena bena upp och det andra åt sidan
Såg att hon inte hade några trosor.... hon visade hela härlighet. Undrar om hon förstår det?

På ett annat pass härom veckan så hade vi en ny instruktörer, hennes tajts satt så hårt att man såg hela musen typ framifrån... Och när hon squatade så råde det inget tvivel om någonting...


Jag hoppas att fula gubben inte syns att han tittar och njuter, vill åtminstone verka vara en gentleman. Men jag vill samtidigt vara i deras tankar någon gång när de smeker sig hela vägen till orgasm....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag när jag var på gymmet:
En ung kvinna gick bakom mig en bit, en kort korridor som leder till omklädningsrummen och en sal
Hon trodde nog aldrig jag skulle vända mig om precis när jag öppna dörren till herrarnas omklädningsrum (som man gör så man inte slår den i huvudet på någon..)
Då, precis i det ögonblicket så har hon handen djupt sin tajts, troligen för att rätta till sina blygdläppar... hon ser generat och "skrämt" på mig. Men jag låtsats som inget
Borde kanske ha frågat om jag fick smaka på hennes fingrar? :)
 
J

JethroTull

Gäst
Sååå mycket att titta på på gymmet. Ren njutning för ögat och trots hyfsat hög koncentration från min sida...så får jag fan inte mycket gjort ibland p.g.a dessa uppvisningar. Man är ju bara just MAN.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Sååå mycket att titta på på gymmet. Ren njutning för ögat och trots hyfsat hög koncentration från min sida...så får jag fan inte mycket gjort ibland p.g.a dessa uppvisningar. Man är ju bara just MAN.

Man är man
Och titta på kvinnor är njutbart
Samt höjer testosteronen...


Var på gymmet idag och körde benen totalt galet
Avslutade med hiptruster, man knullar typ stången...
Bredvid mig satte sig en kvinna i trettiofemårs åldern
Började snacka lite mellan seten. Inte lätt när man flämtar lite lätt..
Men jag märkte hon kollade lite när jag körde

Sen fråga hon om jag var instruktörer på gymmet
"Du är väldigt vältränad "

Halva inne?
Hon var väldigt pratglad ...

Och KB
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag var min unga väninna på gymmet
(Jepp, jag är ju en ful gubbe...)
Låg och stretchade när hon kom förbi
Låg ner på rygg och hon stod snett ovanför mig

Tänkte på hur det skulle vara om hon bara drog ner sina tighta tajts och eventuella trosor och satte sig över mitt ansikte och bara lätt mig kyssa och smaka på hennes kåtvåta fitta och stjärt
"Jag har längtat efter det.." medan hon njut av min mun, tunga och läppar mot sina svullna fittläppar och klitta...

Jag vill låta henne falla hela vägen till himlen så många gånger att hon tappar både räkningen och andan...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Fula gubben var som vanligt på gymmet och kollade på brudar (undertecknad, jag då)
Tränar emellanåt också
Men fick iväg ett par bra komplimanger till två runt 35-40 åriga kvinnor. Blev helt klart lite "sugna"
Såg blicken och kroppsspråket
Flörta är aldrig fel

Fredagsfys innan fredagsmys
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Roade mig med potensmedel på gymmet vid något tillfälle. Härlig känsla när ståndet växer och det inte går att "tänka bort". Fick lite roade leenden och nyfikna blickar
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Man är man
Och titta på kvinnor är njutbart
Samt höjer testosteronen...
Lite sent ute..men bara att smida när stålet är varmt!

Var på gymmet idag och körde benen totalt galet
Avslutade med hiptruster, man knullar typ stången...
Bredvid mig satte sig en kvinna i trettiofemårs åldern
Började snacka lite mellan seten. Inte lätt när man flämtar lite lätt..
Men jag märkte hon kollade lite när jag körde

Sen fråga hon om jag var instruktörer på gymmet
"Du är väldigt vältränad "

Halva inne?
Hon var väldigt pratglad ...

Och KB
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Roade mig med potensmedel på gymmet vid något tillfälle. Härlig känsla när ståndet växer och det inte går att "tänka bort". Fick lite roade leenden och nyfikna blickar


Inte min "cup of tea"

Men uppskattar när man ligger och kör situps på golvet och någon ung vältränad kvinna ställer sig nära och börjar köra rakaben marklyft, så man ser deras vackra rumpa samt skönja en camel toe... Samtidigt som man låtsas att man tränar vidare som inget hänt
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag när jag var på gymmet
Så träffa jag en av de instruktörerna som jag brukar gå på pass för
Hon är väl runt tjugofem
Och ytterst flörtig
Hennes blick säger en del
Tolkar den idag som "tänker på dig när jag smeker mig själv"

Så jag tänkte på hennes ljuva kropp när jag smekte mig själv efter gymmet....
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte min "cup of tea"

Men uppskattar när man ligger och kör situps på golvet och någon ung vältränad kvinna ställer sig nära och börjar köra rakaben marklyft, så man ser deras vackra rumpa samt skönja en camel toe... Samtidigt som man låtsas att man tränar vidare som inget hänt
Alla har vi olika smak. Det är kul. Att se en vältränad dam jobba med sin kropp är stimulerande.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är ju kul om somliga funnit sidonöjen i samband med sina besök men personligen avskyr jag gym; för monotont, tråkigt och tävlingsinriktat för min smak. Har ni tänkt på att det ofta dräller omkring någon steroid snubbe som inte främst verkar vara där för att träna utan snarare för att visa upp sina muskler? Inte uppmuntrade för en stugsittande akademiker som i huvudsak praktiserar lyft av pennor och gem...
 
Toppen