Ful gubbe på gymmet?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
På ett gym jag varit på är det gemensam bastu.
Många män även jag själv gillar att basta problemet är att ifall det kommer in en naken kvinna inga problem, men några skrevar med benen då får jag och några andra stånd. En av kvinnorna sa att det var normalt gillade att vi uppskattats de vi såg, men var lite pinsamt.
Tog en kall dusch åkte hem min fru som varit med på passet visste hur det var med mig.
Vi hade fantastiskt sex kom tre gånger och min fru två innan vi var nöjda. Några timmar onanerade min fru men jag somnade medans hon stönade.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det var "länge" sen jag var på hennes pass
Hon är lång (1,75 typ) svart hår, olivfärgad hy, m ö r k a bruna ögon som man bara försvinner in i
Som djupa brunnar, glittrande som en stjärnklar natthimlen
Ett vackert leende
Hon har sina rötter i mellanöstern och hon trollbinder mig
Hon är lika gammal som min äldsta son

När hon spänner ögonen i mig och undrar vad jag har för ursäkt blir jag knäsvag
Vill inte stå en armlängds avstånd
Jag vill stå nära, känna hennes andedräkt, hennes värme, drunkna i hennes ögon
Möta hennes läppar
Hon har en tajt svart långärmad topp på sig
Hennes bröst är en handfull, bröstvårtorna styvnar under passet när hon svettas, jag vill smaka på hennes nakna hud, kyssa hennes bröst och bröstvårtor...

Hennes fullånga svarta tajts visar hennes vackra rumpa och fina venusberg. Vill att hon tar av sig dem och sätter sig över mitt ansikte och låter mig kyssa hennes hårlösa våta fitta tills hon kommer
Jag vill ha henne på alla fyra och knulla henne hårt

Alla dessa tankar och mängder av sjuka fantasier far genom min hjärna medan jag försöker föra ett normalt samtal på typ två minuter innan passet
En sak vet jag, hon tycker att jag är trevlig äldre man
Och låter henne tycka det, medan jag fantasier om hård svettig sex med henne
Äter henne med blicken utan att röja mig

Hon är som en prinsessa i en arabisk saga
Vacker och underbar
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var "länge" sen jag var på hennes pass
Hon är lång (1,75 typ) svart hår, olivfärgad hy, m ö r k a bruna ögon som man bara försvinner in i
Som djupa brunnar, glittrande som en stjärnklar natthimlen
Ett vackert leende
Hon har sina rötter i mellanöstern och hon trollbinder mig
Hon är lika gammal som min äldsta son

När hon spänner ögonen i mig och undrar vad jag har för ursäkt blir jag knäsvag
Vill inte stå en armlängds avstånd
Jag vill stå nära, känna hennes andedräkt, hennes värme, drunkna i hennes ögon
Möta hennes läppar
Hon har en tajt svart långärmad topp på sig
Hennes bröst är en handfull, bröstvårtorna styvnar under passet när hon svettas, jag vill smaka på hennes nakna hud, kyssa hennes bröst och bröstvårtor...

Hennes fullånga svarta tajts visar hennes vackra rumpa och fina venusberg. Vill att hon tar av sig dem och sätter sig över mitt ansikte och låter mig kyssa hennes hårlösa våta fitta tills hon kommer
Jag vill ha henne på alla fyra och knulla henne hårt

Alla dessa tankar och mängder av sjuka fantasier far genom min hjärna medan jag försöker föra ett normalt samtal på typ två minuter innan passet
En sak vet jag, hon tycker att jag är trevlig äldre man
Och låter henne tycka det, medan jag fantasier om hård svettig sex med henne
Äter henne med blicken utan att röja mig

Hon är som en prinsessa i en arabisk saga
Vacker och underbar
Där har vi fullständig sexuell frihet.
Fantasin har inga gränser. Det är närmast en hobby för mig att tänka snuskiga tankar om damer i omgivningen. Bara att hoppas att ingen förstår vad som händer i min kåta skalle. Spana ska man göra med lite "stil"
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Där har vi fullständig sexuell frihet.
Fantasin har inga gränser. Det är närmast en hobby för mig att tänka snuskiga tankar om damer i omgivningen. Bara att hoppas att ingen förstår vad som händer i min kåta skalle. Spana ska man göra med lite "stil"

Jag antar att de inte förstår
Några av kvinnor står väldigt nära mig när de vill prata
Nästan nära nog för att jag ska bara kunna böja mig fram och kyssa dem
En Nordafrikansk skönhet och milf står gärna väldigt nära
Hennes bröst är bara uns borta från att röra vid mina armar
Och hennes mörkbruna ögon glittrar så jag inte kan slita min blick från hennes... Hon upptag också mina fantiser de dag jag träffat henne...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hänt mycket på gymmet...
Mycket att titta på när "alla" jobbar "hemifrån"
En vända inom gymmet innan distansjobb?

Mycket att titta på, där på gymmet

Idag var det bl a en ung slank flickaktigt kvinna som hade på sig ljusa tajts med matchande kort topp
Som hamnade i lågt sidoljus, ifrån solen
Troligen inga trosor på sig
Det gick inte att missa hennes väna vackra kameltå, troligen helt vaxad....
Bara en meter från där jag låg och körde mage...
(jag var där först, hon Som ställde sig strategisk)

Gymmet är bättre än stranden
Och det finns ögongodis året runt

Träna hårt och njut av utsikten, alla
Finns gott om hunkar för er som uppskattar det..
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vet inte om det bara är jag, men jag är så fokuserad på det jag gör på gymmet att jag inte har tid att titta på andra. Eller jo, när jag kommer in och sen är på väg ut kanske, men annars så är det mig, mina hörlurar och maskinerna. Så spännande där jag :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vet inte om det bara är jag, men jag är så fokuserad på det jag gör på gymmet att jag inte har tid att titta på andra. Eller jo, när jag kommer in och sen är på väg ut kanske, men annars så är det mig, mina hörlurar och maskinerna. Så spännande där jag :p

Jag tränar tämligen hårt och fokuserat
Men gymmet är ju typ det enda stället som man får lite kvinnlig fägring nu förtiden
Så man får njuta när man kan
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tränar tämligen hårt och fokuserat
Men gymmet är ju typ det enda stället som man får lite kvinnlig fägring nu förtiden
Så man får njuta när man kan
Det gäller att hålla sina kåta ögon öppna ÖVERALLT. Då upptäcker man fler att det finns ganska många uppkåtande små detaljer i vardagen..
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Och hon var där idag
Log och hälsade glatt, vilket är hennes jobb
Var vänlig och trevlig när jag gick
-"Doc H"(byt med mitt riktiga namn såklart), ha en trevlig eftermiddag
Mitt svar blir såklart till denna unga kvinna
-du med, ses imorgon?
-absolut

Mina tankar vandrar till sjukare saker
Att hon ska berätta att hennes trosor är fittsåsblöta...
Är det tanketourettes?
-hej då, mina trosor har varit blöta sen du dök upp....
-ge mig dem, jag vill sniffa i dem medan jag tänker på dig...
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här är ju gräsligt! Jag vill icke akta för rovet att uttrycka mitt stöd gentemot denna utsatta grupp: hedervärda husmödrar uttittade av gloende mansfolk. Hög tid att kalla på fjärdingsmannen.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte tillgång till Instagram men misstänker en ny episod av flåsande gubbe som kikar mellan persiennerna på lättklädda fruntimmer...
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut
I bästa Benny Hill anda :-D

Som bi måste jag säga att svenska kvinnor må se bra ut, många av dem, men den olycksaliga jämstelldhetsfixeringen har gjort att de saknar la finnesse och le savoire-faire vilket gör hela skillnaden. När man väl står öga mot öga med en elegant dam (exempelvis tillhörandes någon beskickning) och därmed helt opåverkad av svensk kontemporär kultur så blir effekten omedelbar och helt annorlunda än upplevelsen av att träffa på något inhemskt stycke som verkligen inte kan föra sig och - vad värre är - saknar "det".
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som bi måste jag säga att svenska kvinnor må se bra ut, många av dem, men den olycksaliga jämstelldhetsfixeringen har gjort att de saknar la finnesse och le savoire-faire vilket gör hela skillnaden. När man väl står öga mot öga med en elegant dam (exempelvis tillhörandes någon beskickning) och därmed helt opåverkad av svensk kontemporär kultur så blir effekten omedelbar och helt annorlunda än upplevelsen av att träffa på något inhemskt stycke som verkligen inte kan föra sig och - vad värre är - saknar "det".


Kan delvis hålla med dig att det finns kvinnor som har en annan aura
Men svenska kvinnor kan de med
Och jag tycker det är h e t med jämställdhet, då kvinnor tar för sig och är flirtiga
 
Toppen