Ful gubbe på gymmet?

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Blir lite nojjig nu för den här trenden att tjejer går på gymmet med tighta kläder, filmar och sen lägger ut på tiktok om alla "creeps" som tittar på dem på gymmet. Det är liksom inte heller bara de som beter sig dåligt, utan även de som bara går förbi och slänger en hastig blick utan någon intention alls.

Visst vill tjejer/kvinnor ha uppmärksamhet, och det spelet köper jag.
Men "cockteasing" är illasinnat maktspel - för att sedan uttrycka hur kränkt man blivit av ett Gubbslem......
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Blir lite nojjig nu för den här trenden att tjejer går på gymmet med tighta kläder, filmar och sen lägger ut på tiktok om alla "creeps" som tittar på dem på gymmet. Det är liksom inte heller bara de som beter sig dåligt, utan även de som bara går förbi och slänger en hastig blick utan någon intention alls.

Kvinnor ska få klä sig som de vill!
Mer vi lägger värde på andras kläder och dömer ju mer stigmatisering blir det kring det

Varit en del i Spanien och Italien bl a
Länder med katolsk tro och hög moral
Men samtidigt så har tjejerna (och killarna) nästa ingenting på sig...
Och ingen bryr sig...

Hade någon klätt sig så på stranden eller på bussen så hade det blivit liv i luckan....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kvinnor ska få klä sig som de vill!
Mer vi lägger värde på andras kläder och dömer ju mer stigmatisering blir det kring det

Varit en del i Spanien och Italien bl a
Länder med katolsk tro och hög moral
Men samtidigt så har tjejerna (och killarna) nästa ingenting på sig...
Och ingen bryr sig...

Hade någon klätt sig så på stranden eller på bussen så hade det blivit liv i luckan....
Jag håller helt med om klädvalet och att man ska få ha på sig vad man vill. Sen förstår jag ju att det inte är ok att bete sig som ett creep på gymmet, utan man ska behandla alla med respekt. Men det har som blivit en grej för vissa tjejer att filma och sen lägga ut på Tiktok om all gym-creeps som tittar på dem. Många gånger är det ju bara någon snubbe som går förbi och tittar snabbt, kanske inte ens av någon annan anledning att han tittar sig omkring. Eller att någon snubbe kommer fram och frågar hur länge personen ska ha gymutrustningen.

Det har ju blivit en sådan grej nu att många gym vill förbjuda all form av filmning för denna typ av "shaming" har blivit så populärt för att få klicks.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Alla dessa kvinnor på gymmen, tränar nu på flera olika i stan.
Fint väder och bra cykelvägar.

dessutom passar jag på att gå på mer yoga, för att jag behöver träna upp min smidighet o s v

på ett av gymmen tränar en kvinna med en stor tatuering som går från sidan på revbenet och neråt
förbi hennes tajta tights... min fantasi leker med tanken att få utforska var den fortsätter och leka med hennes hud...
klä av henne och utforska hennes vältränade kropp och varma hud
helt övertygad om att hon är helt renrakad och har en vacker fitta....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag satt en ung kvinna (ser bra ut och är vältränad, brukar träffas på gymmet och samspråkar) och tittade när jag drog marklyft...

Hon tyckte att jag var välutrustad...
Hon blev lite generad och menade så klart att jag såg vältränad ut...
Freudinsk felsägning....:-D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Och vad hände där?

Var som vanligt tidigt på gymmet, glest befolkat
En kvinna typ 35, ordentligt vältränad och klädd i tajt topp och t a j t a hotpants
Allt i en väldigt ljus och bländande färg tränade så svetten yrde om henne

Jag körde bänkpress och visst vi har pratat och hälsat
Så jag bad henne passa mig i övning, skulle köra "tungt"
(brukar rulla om jag bommar om jag är ensam)

Körde som f#n och hon peppade på, jag visste att jag skulle bomma typ så jag skulle hänga tillbaka
När hon manade mig att köra vidare....

Såklart bomma jag efter andra repet
Då ställer hon sig bredbent över mitt ansikte för att hjälpa mig

Som ni förstår fick jag hennes sköte nära mitt ansikte....
Antar att båda uppskatta det..?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jösses...
Hon gör mig pirrig...

Kommer fram och pratar, är lite flörtig..
Sen berättar hon om sin frukost, hon är persika i den
(för mig blir det en metafor för hennes fitta...)
Låter gott svarar jag... Vill jag smaka på..
Hon ler, stort...

Driver hon med mig?
Hon driver mig till vansinne...
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jösses...
Hon gör mig pirrig...

Kommer fram och pratar, är lite flörtig..
Sen berättar hon om sin frukost, hon är persika i den
(för mig blir det en metafor för hennes fitta...)
Låter gott svarar jag... Vill jag smaka på..
Hon ler, stort...

Driver hon med mig?
Hon driver mig till vansinne...
BTW! Kanske kanske kanske även du driver henne till vansinne ;)

Med det sagt så borde det vara en självklarhet att både män OCH kvinnor respekterar varandra!

Det här med "cockteasing" som någon skrev är kanske illasinnat maktspel från vissa kvinnor! Men alldeles för många kvinnor har ju tvingats utstå illasinnat maktspel från män genom åren, så om män får känna på samma maktlöshet kanske vi äntligen kan få en vettig diskussion om hur vi ska bete oss mot varandra?

Det vore ju himlans tråkigt om vi inte ska kunna flirta med varandra utan att det tas som en invit att det är fritt fram att ta sig friheter!

Då menar jag att BÅDE kvinnor och män ska visa samma respekt!

Själv går jag inte så ofta till gymmet efter pandemin, då jag börjat träna hemma!

Men när jag går dit är det med en stor fladdrig topp och mysbyxor som inte sitter åt någonstans och det är enbart för att slippa reta någon i onödan!

Men det är så klart lite störande att det ska behöva vara så!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
BTW! Kanske kanske kanske även du driver henne till vansinne ;)

Med det sagt så borde det vara en självklarhet att både män OCH kvinnor respekterar varandra!

Det här med "cockteasing" som någon skrev är kanske illasinnat maktspel från vissa kvinnor! Men alldeles för många kvinnor har ju tvingats utstå illasinnat maktspel från män genom åren, så om män får känna på samma maktlöshet kanske vi äntligen kan få en vettig diskussion om hur vi ska bete oss mot varandra?

Det vore ju himlans tråkigt om vi inte ska kunna flirta med varandra utan att det tas som en invit att det är fritt fram att ta sig friheter!

Då menar jag att BÅDE kvinnor och män ska visa samma respekt!

Själv går jag inte så ofta till gymmet efter pandemin, då jag börjat träna hemma!

Men när jag går dit är det med en stor fladdrig topp och mysbyxor som inte sitter åt någonstans och det är enbart för att slippa reta någon i onödan!

Men det är så klart lite störande att det ska behöva vara så!

Tror inte att det är cockteasing
men vem vet, men hennes sprittande glädjande skratt smittar av sig
och hon kommer allt som oftast fram och pratar
(frånskild kvinna med två mindre barn, tror inte att det blir så mycket action, mer än solo...)
mer glad för att röra mig och kramas än vad jag vad jag bjuder in henne, hon "ber" mer om närkontakt än att jag bjuder in

men jag är gift och tänker inte hitta på något.. kanske därför att jag har en del kvinnliga kompisar på gymmet jag tränar på
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Dessutom är jag helt övertygad om att den godingen är galen i oralsex, speciellt att få
Vet inte, men har ett sjätte sinne på kvinnor olika "specialiteter "
Och hennes vibbar säger att hon verkligen älskar cunnilingus och kan komma hur många gånger som helst av det....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hon, min favorit instruktörer, var på gymmet idag
Jag dök upp senare, hon hade redan hållt sitt pass, men var inte sen att snacka och "flörta"
Hon fick en härlig lång kram, även om hon var svettig och het....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Som sagt
Jag är en gymråtta, är där typ sex gånger i veckan

Idag var ljudsystemet helt tyst
AC ganska tyst

Så när en kvinna i 35-40 årsåldern träna så hon flämta och stöna skönt
Så tänkte jag
Undrar om hon låter så gott när hon blir ordentligt knullad
Eller är det så hon vill låta när hon blir så ordentligt knullad som hon önskar?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag träffar en massa människor på gymmet

Bl a har sprungit på en kvinna i dryga 30 års åldern

Vi började prata lite och det var varmt ute och svettigt på gymmet
Och berätta för mig hur hon var svettig
"Rinner ner längs ryggen och ner på svanken ".....
Min fantasi skenade direkt
Om att få klä av henne den tajta topp
(Hennes bröstvårtor stod redan genom tyget...)
Dra ner hennes tunna hotpants och trosor
vända henne om
och smaka på hennes hud
Hennes svank och korsrygg speciellt


Jag stod bara kvar och behöll lugnet medan jag i min sinnebild lekte med henne för att sen knulla henne över nån träningsbänk

Hon bara log glatt genom vår konversation....

Hoppas hon tänkte på mig när hon duschade sen...
 
Toppen