Ful gubbe på gymmet?

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hahah underbart ful gubbe du är...jag tycker det är upphetsande med uppmärksamheten såklart..tror det är rätt tydligt i detta forumet heh. Så länge vi leker och teasar varandra så är det underbart!
När jag är på gymmet så kråmar jag mig som alla andra och det är klart, squatsen görs gärna med ryggen mot rummet....ja se min rumpa...den är värd att se på efter alla dessa timmarna :D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hahah underbart ful gubbe du är...jag tycker det är upphetsande med uppmärksamheten såklart..tror det är rätt tydligt i detta forumet heh. Så länge vi leker och teasar varandra så är det underbart!
När jag är på gymmet så kråmar jag mig som alla andra och det är klart, squatsen görs gärna med ryggen mot rummet....ja se min rumpa...den är värd att se på efter alla dessa timmarna :D


Tack

Någon snäll kvinna gav mig smeknamnet "gentlemanahunken" :-D

Försöker uppskatta lagom vad kvinnor på gymmet vill visa :p
Utan att bli överdriven eller gubbsjuk


Mmmmm, ett pass med retastickan @Satscha hade nog varit intressant... ;)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Lite kluvet det där med gymmet ibland, jag är där för att träna och ibland är det bara fokus på det, träna skiten ur mig och forma kroppen...men ibland är jag mer chill och inte så pepp...det är då jag teasar mer och kråmar mig en del....skulle nog behövt ett fast handtag då runt midjan eller nacken....hade varit nice...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lite kluvet det där med gymmet ibland, jag är där för att träna och ibland är det bara fokus på det, träna skiten ur mig och forma kroppen...men ibland är jag mer chill och inte så pepp...det är då jag teasar mer och kråmar mig en del....skulle nog behövt ett fast handtag då runt midjan eller nacken....hade varit nice...

Hade nog behövt styra upp din träning ordentligt...

Ett fast tag om både höft och nacke
Samt några rejäla tillsägelser hade nog behövts

Sen hade vi kanske behövt styra upp lite annan träning på gymmet...
Lära dig att tuktas....
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Shit vad lätt jag är...bara att läsa det där gör att det pirrar i min fitta...ja jag behöver nog tutktas!

@Satscha tuktas på gymmet att Fula Gubben Doc H

Efter uppvärmning i form av ett tufft benpass med mycket knäböjningar och knäböj varianter så måste även den slampiga Satscha tuktas...
Mör och svettig i det halvtomma gymmet
Endast de männen och kvinnorna som hon har åmat och kråmat sig framför är kvar
Ett handfull som ser fram emot att få henne lydig och förnedrad.....
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller ju på med Braziliansk Jiujitsu och börjar ju vara uppåt åren gentemot alla andra där. Vi har ett gäng tjejer mellan 20-30 som har riktigt fina kroppar. Nu är jag ju där för att träna, men sporten är ju närgången och när du har en tjej sittande gränsle över dig med två svettigs brösten direkt i ansiktshöjd så...ja...du är bara människa...speciellt när vi kör no-gi, dvs utan dräkter. Enbart shorts och rashguard för killarna. Tjejerna kör oftast då i tights och träningstopp. Jag kan garantera alla tjejer kör utan underkläder, har inte känt några kanter eller liknande.....
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
saken är den att vår snippa läcker en del som den gör och utan trosor blir inte så fräscht tycker jag. När jag har kjol absolut, men när jag har byxor av olika slag så not so much. Det har hänt bara som en liten busig lek sådär när jag är på gymmet men absolut inte när jag har aktiv träning. Då vill jag ha henne inkapslad, skyddad och så hon inte kletar ner.
Kanske skulle börja träna i kjol ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
saken är den att vår snippa läcker en del som den gör och utan trosor blir inte så fräscht tycker jag. När jag har kjol absolut, men när jag har byxor av olika slag så not so much. Det har hänt bara som en liten busig lek sådär när jag är på gymmet men absolut inte när jag har aktiv träning. Då vill jag ha henne inkapslad, skyddad och så hon inte kletar ner.
Kanske skulle börja träna i kjol ;)


@Satscha Kjol absolut
Speciellt vid knäböj, marklyft och framförallt bänkpress....

Vad har du på dig när du kör yoga?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har börjat roa mig att titta på lite Youtube kanaler om stil och flirt
Gentleman stil och kvalitets kläder
Samt en kvinna som ger flirttips

Bara för att hålla min relation till frugan levande, trettio med samma kvinna kräver sitt jobb <3

Men jag har märkt att de blivit mer kvinnor på gymmet (män med...) börjat flirta mer med mig

Fått ett lystmäte av svettiga vältränade kvinnor i tajts och tajta toppar denna veckan

Två danspass och två HIIT pass

Glad påsk
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Idag var jag på ett low impact pass
(yoga, pilates... Blandning)

En fantastisk kvinna var där, typ tjugo plus
Med en kropp som skulle väckt döda
Hennes topp var tajt hennes gymbyxor, tajts var så tajta att hennes underkropp så ut som en naken barbiedocka med lätt camel toe....

Svårt att inte titta...
Men man ska bara snegla lätt, utan att det syns eller märks...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har fått en ny kompis på gymmet..
En gymnasietjej... hon är t o m yngre än mina barn
Jag håller en gentlemanamässigt avstånd men jag märker att hon visar upp sig och är lite lagom flörtig
Kul... Men rätt förbjudet

Träffas ofta på gymmet och på pass
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Igår hade varit lätt att skippa gymmet
Efter en tuff dag på jobb, fredag och goa öl i kylskåpet....
Jag ser gymmet som ett "jobb"
Så jag kom dit, fick belöning för min möda ...
Grym pump och mängder av lättklädda vältränade kvinnor.
Speciellt två, en petite liten kvinna som ser ut som hon skulle kunnat vara med i någon John Wick film, vältränade, tatuerad och trevlig att vila ögon på. Men ser ändå ut att vara dödligt grym

Den andra är en medellång, normalbyggd (vältränad) brunett med en rumpa som är svår att släppa med blicken, hon tillhör nog gänget av "bootybuilders ". Hon tränade just ben och rumpa idag... många övningar i närheten av var jag tränade... såg bra ut ...
Sköter mig, tittar lagom, tilltalar bara när jag blir tilltalad, tittar inte för mycket och absolut inget "mansplanation"...
Vill behålla epitetet Gentleman
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det tränar en milf ++ på gymmet
Hennes kropp är vältränad, smärt och har ändå härliga former
Hon klär sig så de framhävs
Tajta gymbrallor, halvlånga toppar
Hon gör mig kåt... frustrerad, träningen går bättre med hög testosteron halt och örongodis....
 
Toppen