Gillar ni crossdressing?

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja att få ta på sig ett par riktigt tighta trosor och stayups och känna det tunna tyget smeka kroppen och spänna som en extrahud är en helt sagolikt skön känsla som alltid avslutas med en megaorgasm i trosorna!
Trosor och andra kvinnounderkläder har jag älskat att bära sedan de tidiga tonåren så det har blivit några sköna stunder genom åren!
 
T

Tophat

Gäst
Jag älskar att klä mig i snygga sexiga underkläder för kvinnor, jag har en jättesnygg linguriee i mörkröd färg med strumpeband och svart spets och svarta mönstrade stockings till, jag har också silicon bröst som jag fyller ut bh delen av min dress.
Jag brukar klä ut mig när jag är på Manhattan för det är fler shemales och crossdresser där en på Blue Vision, jag brukar ha en kort klänning utanpå och högklackade skor.
Och det är härligt att gå runt och visa upp sig dressad och slät rakad kuk under klänningen, och när man står och hänger så kommer det alltid fram män och känner under klänningen och smeker min hårda kuk.
Jag brukar tvätta och skölja analen också och smörja in den med glidmedel och det är härligt när dom smeker min anal och stoppar in ett par fingrar och förbereder analen för att tränga in en hård kuk och bli knullad
 
Toppen