Har du musik som gör dig kåt eller bara tänder din lust - dela med mig .

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag är ingen som tänder på bilder eller film men ord och musik får det att hända i mig!
Om du är på samma lika så dela din musik eller dina ord som tänder just dig <3

Här kommer min första låt som gjorde mig upphetsad ;)

Jag har flera har ni ?

 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Min älskade mamma är avliden för länge sedan men min mormor lever och idag fick jag ett samtal med henne som jag försökte leda till sex och hennes upplevelse av sex!
Då sa hon att Olav Gerthel fick det att spritta i kroppen på henne så det är kanske ett bevis på att det ändras genom generationer

 
Last edited:

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag älskar ord och läser mycket hellre en porrnovell än ser en porrfilm om jag ”behöver extra hjälp” - annars ”bygger” jag lätt en novell i huvudet.

Dock vet jag inte om jag har någon specifik låt/musikgenre som gör mig kåt.
Däremot så har jag många låtar som är förknippade med personer och tillfällen - på gott och ont.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är ingen dansbandsfantast (dansar lika ”bra” som jag sjunger :X3: )
Men den här texten, refrängen, kan ju vara något :p
 
L

Libido79

Gäst
Annars har jag ett sexalbum som ofta åker på när man känner sig amorös med någon. (började med första tjejen 1997) Särskilt nummer 8, 12 & 13
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..tydligen går det att lägga in bilder/filmsnuttar nu igen?? För längesedan hade jag en tråd med "porrfilmsmusik" men sedan hette det ju att man inte kunde lägga ut bilder/filmklipp på ona.se längre?

..tiderna förändras som bob dylan skrålade ..

..Ravels BOLERO anses ju vara "knulldängan" över alla - förstår inte riktigt varför? Har personligen lite svårt för kombinationen sex & musik - tycker det är skilda njutningar. Ebba Gröns UNG å KÅT, kanske..? :cautious: eller Tant Struls DUNKAR VARMT.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
..tydligen går det att lägga in bilder/filmsnuttar nu igen?? För längesedan hade jag en tråd med "porrfilmsmusik" men sedan hette det ju att man inte kunde lägga ut bilder/filmklipp på ona.se längre?

..tiderna förändras som bob dylan skrålade ..

..Ravels BOLERO anses ju vara "knulldängan" över alla - förstår inte riktigt varför? Har personligen lite svårt för kombinationen sex & musik - tycker det är skilda njutningar. Ebba Gröns UNG å KÅT, kanske..? :cautious: eller Tant Struls DUNKAR VARMT.
Det är inte en kombo mellan musik och text som tänder mig heller!
Men på samma sätt som ord kan musiken vara en inledning som tänder lusten ...
Får nog söka på låtarna du nämner men nyfiken blev jag ;)
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man

Den här låten runkades det friskt till i pojkrummet kan jag lova, sista minuten på låten låter det som om yoko Ono smeker sig till orgasm. Så tyckte jag det lät då, och så tycker jag nog fortfarande det låter som.
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..ja den låten minns jag också..spelade in låten på kassettband från syrrans lp..minns när lennon blivit skjuten..en flicka i min klass grät rakt ut..många år senare besökte jag NYC på en guidad tur som bl a passerade porten där John blev skjöten av den där idioten.. :cry:
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
..Ravels BOLERO anses ju vara "knulldängan" över alla - förstår inte riktigt varför?
Två anledningar som jag kommer att tänka på direkt. Den börjar tyst och långsamt och blir sedan mer och mer intensiv och högljudd innan den slutar (crescendo). Kan väl jämföras med ett samlag med avslutande orgasm. Den andra anledningen är att den är hyfsat lång så man hinner med en del knullande. :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
När musiken får en att fantisera om den 7:e himlen ;)

Den här låten tar mig tillbaka till Olympiastadion i Barcelona. En höjdpunkt i livet att höra denna magiska låt där och då. Så synd att Freddie Mercury inte fick uppleva vad han varit med och skapat.

När man ändå är inne på Freddie finns det en låt som kanske inte direkt gör mig kåt, men på något sätt passar in i sammanhanget. :)

 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag är ingen som tänder på bilder eller film men ord och musik får det att hända i mig!
Om du är på samma lika så dela din musik eller dina ord som tänder just dig <3

Här kommer min första låt som gjorde mig upphetsad ;)

Jag har flera har ni ?

Glömde en viktig sexlåt om man nu kan kalla det låt, snare stycke...
och just ett stycke passar mig fint när det kommer till sex.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Den här låten tar mig tillbaka till Olympiastadion i Barcelona. En höjdpunkt i livet att höra denna magiska låt där och då. Så synd att Freddie Mercury inte fick uppleva vad han varit med och skapat.

När man ändå är inne på Freddie finns det en låt som kanske inte direkt gör mig kåt, men på något sätt passar in i sammanhanget. :)

Oj vad jag önskar att jag hade varit med dig där och då ...
 
Toppen