Har du musik som gör dig kåt eller bara tänder din lust - dela med mig .

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
..får väl hoppas någon uppfinner en tidsmaskin snart.. :unsure:
Ibland kan man ju få uppleva historien via filmen och musikens värld men inget går väl upp mot en konser irl
Med en tidsmaskin skulle jag nog välja att få uppleva mormors tid med Elvis och hans vickande höfter som uppenbarligen var sååå syndigt:ROFLMAO:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..jag tänkte mest att du skulle få kommit till Ullevi 1985 och kollat Bruce. Men jag hade också valt Elvis före Bruce när allt kommer omkring . . . :unsure:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..kommer att bli en fantastisk tidsresa..avslutningsfest på sjömagazinet! :giggle: (tänk om tidsmaskinen fastnar i 1985? :rolleyes:) .
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
..kommer att bli en fantastisk tidsresa..avslutningsfest på sjömagazinet! :giggle: (tänk om tidsmaskinen fastnar i 1985? :rolleyes:) .
Avslutningsfest låter ju lite sorgligt men om vi bortser från avslutning och koncentrerar oss på fest så känns det bättre ;)


Hjälp vad hände mer 1985 än att jag fyllde sex år och Bossen på Ullevi?
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Levande wikipedia? Känner mej rätt dö för tillfället men säkert körde Bossen något Elvisfierat som extranummer . . . han fyllde f ö 36 år 1985 och jag fyllde några år yngre . . . tage danielsson dog . . . orson welles också . . . (nästan på samma dag!) ... man finner vraket efter Titanic , som ju är aktuellt nu m tanke på den där expeditionen som tydligen gått snett ... live aid gick av stapeln dock utan bruce ...de fruktansvärda läktarbråken på Heyselstadion ägde rum...osv...

..en bidragande orsak att Bruce valt Göteborg är väl den goda maten som Mannerström bjöd på..sen dess har han la fäst sig vid Göteborg vilket ju är helt ok om ni frågar mej... :sneaky:
 
Toppen