Har du musik som gör dig kåt eller bara tänder din lust - dela med mig .

D

Deleted member 70921

Gäst
Lite mer samtida Charlotte Gainsbourg med ”Deadly Valentine”. Det är nog basgitarren som får igång mig tillsammans med den viskande sången.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite mer samtida Charlotte Gainsbourg med ”Deadly Valentine”. Det är nog basgitarren som får igång mig tillsammans med den viskande sången.

När hon nu var uppe kom en ju att tänka på den här filmen, förvisso tror jag hon har en bodydouble för scenen med porrigt så det förslår!

 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Satt på balkongen i morse med hörlurar på medan jag njöt av solen och åt min frukost!
Satt tillbakalutad och slölyssnade på radion när det plötsligt klickade till i kroppen och den här spelades!

Oj WOW och satan i gatan på en och samma gång :p :p :p

 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Satt på balkongen i morse med hörlurar på medan jag njöt av solen och åt min frukost!
Satt tillbakalutad och slölyssnade på radion när det plötsligt klickade till i kroppen och den här spelades!

Oj WOW och satan i gatan på en och samma gång :p :p :p

Var ett stort fan av springsteen i min ungdom
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Hittade ett gammalt urklipp från någon nöjestidning från 90-talet då signaturen "en som vet!" listar de bästa pökalåtarna:

NOVEMBER RAIN - GUNS & ROSES

RIDER OMKRING - FREESTYLE

AFRAID TO SHOT A STRANGER - IRON MAIDEN

CRAZY - AEROSMITH
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hittade ett gammalt urklipp från någon nöjestidning från 90-talet då signaturen "en som vet!" listar de bästa pökalåtarna:

NOVEMBER RAIN - GUNS & ROSES

RIDER OMKRING - FREESTYLE

AFRAID TO SHOT A STRANGER - IRON MAIDEN

CRAZY - AEROSMITH

Ha ha ha ja jag kanske skulle kunna njuta av att pöka till alla dessa låtar men ingen av dem skulle få mig att tända lusten till att pöka dock

Jag vet också ;)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
KAFFE UTAN GRÄDDE ÄR SOM KÄRLEK UTAN KYSSAR med Gösta Jonsson (ej att förväxla m Rockande Samen) . Finns i andra versioner också, bl a med Grus i dojjan. En låt som onekligen sätter tankarna igång åt det skummiga hållet . . . :sneaky:
:coffee:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Springsteen 1985 på Knullevi minns jag (var inte där men strax utanför) då hela arenan höll på att rasa ihop! :unsure:

Undras om Bruce ska till Sjömagazinet (där firade jag min födelsedag i fjol) trots att inte Mannerström driver den längre? :rolleyes:
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Springsteen 1985 på Knullevi minns jag (var inte där men strax utanför) då hela arenan höll på att rasa ihop! :unsure:

Undras om Bruce ska till Sjömagazinet (där firade jag min födelsedag i fjol) trots att inte Mannerström driver den längre? :rolleyes:
Just det, vi hoppade o dansade så betongfundamenten fick sprickor. Var det -85, kan nog stämma
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Springsteen 1985 på Knullevi minns jag (var inte där men strax utanför) då hela arenan höll på att rasa ihop! :unsure:

Undras om Bruce ska till Sjömagazinet (där firade jag min födelsedag i fjol) trots att inte Mannerström driver den längre? :rolleyes:
Kan det vara den som alla snackar om än idag? Springsteen 1985? Ibland önskar jag att jag var född lite tidigare
 
Toppen