Har någon erfarenhet av Blue vision runk?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har svårt att se behållningen i att besöka en porrbio om man inte (minst) runkar eller motsvarande :) Det är väl också möjligheten/sannolikheten för interaktion med andra kåta som är kittlande, i kombination med känslan av ”det förbjudna”.

Men – när man som jag är oerfaren på detta är det också däri farhågorna ligger också. Är kåt och nyfiken, men inte för den sakens skull desperat, och det sista jag vill är att hamna i ett rum fullt av ofräscha weirdos som är alldeles för på. Grejen är väl egentligen att jag knappt har nån aning om vad jag ger mig in i, känns som en pandoras ask full av kukar hehe… men steg ett antar jag är att bara våga släppa sargen. Har -nästan- lyckats övertala mig själv nu hehe.

Håller helt med om dina farhågor, men skulle åtminstone vilja pröva att ha upplevelsen en gång i livet. Tänker man får gå dit när man kåtat upp sig innan så man går lite på kåtruset.

Tror tanken är lite som att köpa porrtidningar när jag var yngre. Spänningen att lägga upp en tidning eller porrfilm på disken var nästan större än porren i sig.
 

Skinny

Medlem
Kön
Man
Varit på BV två gånger ensam sent lördagsnätter under hösten. Stört mig en del på ett gäng sjaskiga unga killar som på ett omoget sätt verkat vara där för att fniss-flukta eller bli inbjudna till GB. Senast var det två tjejer och fem killar som skulle knulla för publik. Men de här grabbarna trängde sig så nära att de drog sig undan. Det var betydligt roligare att visa upp min fru för runkflocken på gamla Haga video.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Skulle vara trevligt att gå dit med någon och inte vara helt ensam, kanske ett gäng härifrån kan gå dit på en viss tid, men då måste man nog vara på plats i stan först…. Sugs det alltid med kondom på synliga ställen?
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit på BV flera gånger. Både kväll, dagtid, helg och vardag.
Der är så olika varje gång.
Plötsligt kliver man rakt in i pågående GB eller bukkake. Mitt på dan.
Ellee så hänger man där en helgkväll och det är konstig stämning och inget händer.
Väldigt olika.
Har också bestämt träff där någongång med runkpolare och det kan vara som någon sa, bäst för att vara säker på att få sällskap.
Just det, Haga var lite mer på med öppet runkande. Kunde sitta flera killar och runka ihop.
Mindre vanligt på BV idag.
Men det händer.
Det går bra att skicka pm om någon vill fråga direkt. Eller stämma träff.
Lugn. Lyhörd. Safe.
 

Bikerman

Medlem
Kön
Man
Har varit på diverse olika porrbio i landet och det är ungefär samma sätt hos alla. Jag har själv kommit på att blygsamheten är stor. Många går och smeker sig utanpå byxorna och väldigt få vågar ta första steget. Då jag oftast bara vill ha en avsugning funkar det bäst att gå in i ett bås och runka till en film.
Finns det gloryholes är det bara att vänta. Dyker det upp en kuk så låter jag den vara. Kommer det ett par fingrar tar jag det som att personen på andra sidan vill leka med min kuk. Då brukar jag köra in kuken i hålet och oftast får jag en skön avsugning.
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo har besökt Blue Vision en gång och det var en lördag när det var parkväll men det var inte så många par där!
Men efter 12 på natten så öppnade dom upp för alla singel killar som var där så då vart många som var sugna på att smeka min sambo för vi var båda nakna.
Så det slutade med att min sambo låg i gynstolen med benen brett isär så att man kunde se hennes blöta sköte och det var många män som smekte hennes kropp och flera hade sina fingrar och händer i hennes sköte, så hon fick några ordentliga orgasmer och hon fick en gammal tjock gubb kuk att spruta ner hela hennes sköte och sen dess har vi inte besökt stället!!!!
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
I vilken omfattning används kondomer? Regelmässigt alltid - oftast - ibland - mer sällan. Avser både GB, gloryhole och annat.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Har varit där ett par gånger bara och blivit lite besviken båda gånger.
Ena gången var vid så kallad parkväll och det var närmast komiskt hur 10-12 gubbar trängdes framför gallret för att få se ett blottat bröst eller liknande.
I övrigt verkar det vara ett evigt promenerande i korridorer och letande efter ledigt rum.
Hade hoppats på att det var mer action i de stora utrymmena där fler kan sitta och runka tillsammans... men nä..

Manhattan var precis likadant..

Får nog säga att Örebro och Göteborg är bättre på det där...
Men när jag var på "Tuttifrutti" i Örebro i november sa de att de inte har lokalen kvar efter årsskiftet, så bara "Underbar" kvar i stan....
 

SGS

Medlem
Kön
Man
Känner igen mycket. Osäkerheten vid första besöken, vad som kan hända positivt eller negativt. Har gått hem många gånger med tanken "detta är ingenting för mig". Har ändå gått tillbaka. Jag kanske har en tendens till bi så det är inte otänkbart för mig med manlig runkkontakt.
Vad jag har upptäckt hos mig är exhibitionism. Jag gillar att klä av mig nästan naken och gå omkring eller sitta och leka med organet. Det har ändå hänt några gånger att jag har runkat eller blivit avrunkad.
Jag känner osäkerhet inför gloryhole. Jag vill helst se den andra personen.
Manliga kroppar påverkar mig inte alls som kvinnors gör. Det är kuken det hela handlar om , och nakenheten. Eftersom jag lever i ett parförhållande blir tillfällena inte så många. Min partner kan inte tänka sig att följa med. Det hela håller jag alltså hemligt. Grejen är inte att träffa andra egentligen, utan uppleva atmosfären. Att det handlar uteslutande om sex och inget annat. Världen utanför försvinner. Dagsproblem och bekymmer försvinner under ett par timmar. Det är gott nog.
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner igen mycket. Osäkerheten vid första besöken, vad som kan hända positivt eller negativt. Har gått hem många gånger med tanken "detta är ingenting för mig". Har ändå gått tillbaka. Jag kanske har en tendens till bi så det är inte otänkbart för mig med manlig runkkontakt.
Vad jag har upptäckt hos mig är exhibitionism. Jag gillar att klä av mig nästan naken och gå omkring eller sitta och leka med organet. Det har ändå hänt några gånger att jag har runkat eller blivit avrunkad.
Jag känner osäkerhet inför gloryhole. Jag vill helst se den andra personen.
Manliga kroppar påverkar mig inte alls som kvinnors gör. Det är kuken det hela handlar om , och nakenheten. Eftersom jag lever i ett parförhållande blir tillfällena inte så många. Min partner kan inte tänka sig att följa med. Det hela håller jag alltså hemligt. Grejen är inte att träffa andra egentligen, utan uppleva atmosfären. Att det handlar uteslutande om sex och inget annat. Världen utanför försvinner. Dagsproblem och bekymmer försvinner under ett par timmar. Det är gott nog.
Håller med i mångt och mycket!
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Känner igen mycket. Osäkerheten vid första besöken, vad som kan hända positivt eller negativt. Har gått hem många gånger med tanken "detta är ingenting för mig". Har ändå gått tillbaka. Jag kanske har en tendens till bi så det är inte otänkbart för mig med manlig runkkontakt.
Vad jag har upptäckt hos mig är exhibitionism. Jag gillar att klä av mig nästan naken och gå omkring eller sitta och leka med organet. Det har ändå hänt några gånger att jag har runkat eller blivit avrunkad.
Jag känner osäkerhet inför gloryhole. Jag vill helst se den andra personen.
Manliga kroppar påverkar mig inte alls som kvinnors gör. Det är kuken det hela handlar om , och nakenheten. Eftersom jag lever i ett parförhållande blir tillfällena inte så många. Min partner kan inte tänka sig att följa med. Det hela håller jag alltså hemligt. Grejen är inte att träffa andra egentligen, utan uppleva atmosfären. Att det handlar uteslutande om sex och inget annat. Världen utanför försvinner. Dagsproblem och bekymmer försvinner under ett par timmar. Det är gott nog.
Japp. Skriver under på det mesta där….
 

SGS

Medlem
Kön
Man
Som ganska ny i sammanhanget har jag undrat: vilka "koder" gäller i lokalen? Det kan ju vara så att man missförstår alt missförstås.
Någon gång har det skett smidigt utan att någon varit påstridig vid ett nej.
Vissa personer kan man känna inte är ok.
Kan min "lättkläddhet" tolkas som att jag är obegränsat tillgänglig?
Är koderna olika på olika ställen, så att varje ställe har sin egen "kultur"?
Det vore intressant att få reda på era erfarenheter.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Som ganska ny i sammanhanget har jag undrat: vilka "koder" gäller i lokalen? Det kan ju vara så att man missförstår alt missförstås.
Någon gång har det skett smidigt utan att någon varit påstridig vid ett nej.
Vissa personer kan man känna inte är ok.
Kan min "lättkläddhet" tolkas som att jag är obegränsat tillgänglig?
Är koderna olika på olika ställen, så att varje ställe har sin egen "kultur"?
Det vore intressant att få reda på era erfarenheter.
Är du man, kvinna eller annat?
 

Polsson

Ny medlem
Jag har varit där par ggr men en manlig bekant. Har varit så där. Förr när jag var gift brukade min fd man ta med mig till Haga Video när han tycket att den gamla kärran behövde en rundsmörjning... rätt ofta! Tyvärr finns inte Haga Video kvar längre.
Min "debut" på porrvideo klubb var på gamla klassiska Raimond & Marie
Haga Video var busigt. De sålde även öl där
 
Toppen