Har någon erfarenhet av Blue vision runk?

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit på BV några gånger men aldrig gjort något. Hälften av gångerna så har jag blivit förföljd av nån desperat kille som tror att stalkning på två meters håll är ett bra sätt att få till det. Eller att tio gånger på 20 minuter (överdriver inte) kasta sig in i grannbåset där jag står och kollar på nån film i hopp om att få ge ett bj.
Desperation väcker sällan lusten….
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit på BV några gånger men aldrig gjort något. Hälften av gångerna så har jag blivit förföljd av nån desperat kille som tror att stalkning på två meters håll är ett bra sätt att få till det. Eller att tio gånger på 20 minuter (överdriver inte) kasta sig in i grannbåset där jag står och kollar på nån film i hopp om att få ge ett bj.
Desperation väcker sällan lusten….
Känner igen.
Svårt för vissa att tolka signaler
 

Acke666

Medlem
Kön
Man
Jag tycker personligen att det är bäst att vara där på vardagar. Jag brukar sitta öppet och runka, det brukar ofta komma några och bara stå och glo. Ganska irriterande men då brukar jag säga till dom att dom också ska börja runka. Då brukar dom snabbt gå där ifrån
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tycker personligen att det är bäst att vara där på vardagar. Jag brukar sitta öppet och runka, det brukar ofta komma några och bara stå och glo. Ganska irriterande men då brukar jag säga till dom att dom också ska börja runka. Då brukar dom snabbt gå där ifrån
Tråkigt att vara på p bio och inte runka juh.
Märkligt.
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har varit där med min kvinna. Men är nyfiken på ett besök som ensam man.
Hur vanligt är det att cruisa runt helt utan kläder under dagar och kvällar utan tema?
Jag har väl varit där kanske 20 gånger dagtid under de senaste fem åren. Under mina besök har jag aldrig sett nån vara helnaken.
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
Längesen jag var där senast men då upplevde jag att det var en otroligt kåt stämning. Såg bara killar där och det var just det jag var ute efter då. Runkade vid en bioduk. Otroligt skönt att bara spruta satsen rakt ut tillsammans med en kille i min ålder som nog var mer erfaren besökare. Han stönade högt när han sprutade vilket gjorde mig ännu kåtare;)
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag tycker personligen att det är bäst att vara där på vardagar. Jag brukar sitta öppet och runka, det brukar ofta komma några och bara stå och glo. Ganska irriterande men då brukar jag säga till dom att dom också ska börja runka. Då brukar dom snabbt gå där ifrån
Har bara vågat runka en gång när jag varit där. Det tar ett tag innan man känner att det är ok. Tittade på en som blev avsugen av en kille och blev tänd efter en stund och tog fram kuken och runkade och tittade på. Tror han kom i killens mun sen slutade dom och bara gick förbi mig. Sexigt att titta på. Skall dit snart igen.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar öppet, brukar sitta i rummet med korset längst ner, har även blivit avsugen och runkad öppet och många ggr vid sugbänken.... Sorry det var på Manhattan o_O

Jag runkar öppet, brukar sitta i rummet med korset längst ner, har även blivit avsugen och runkad öppet och många ggr vid sugbänken....
Slinter på tangentbordet :LOL:
 
Toppen