Har någon erfarenhet av Blue vision runk?

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag tycker personligen att det är bäst att vara där på vardagar. Jag brukar sitta öppet och runka, det brukar ofta komma några och bara stå och glo. Ganska irriterande men då brukar jag säga till dom att dom också ska börja runka. Då brukar dom snabbt gå där ifrån
Jag runkar gärna och tittar på samtidigt. Ibland är det härligt att bara titta. Man blir kåt.
 

Meyouus

Medlem
Kön
Man
Är det värt att åka till Blue vision en söndag? Är på besök i stan och är lite sugen på en runk med andra. Hur betalar man där? Kontant, Swish eller kort?
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det värt att åka till Blue vision en söndag? Är på besök i stan och är lite sugen på en runk med andra. Hur betalar man där? Kontant, Swish eller kort?
Som vilken affär som helst. Kort brukar jag använda. Står dock inte BV på kontoutdraget. Men tror nog kontanter runkar det med.
 

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Var tre nätter 2019 på BV när jag boycottade US Video (p g av all knarkhantering där). Samtliga tre tillfällen var utomordentligt tråkiga; få besökare och aktiviteter. De flesta hängde i rökrummet. Ett av flera problem med BV är specialevenemangen för heteropar. En del av lokalerna är då avstängd för resterande besökare. Många har missförstått detta arrangemang (i regel män från förorterna längs med den blå tbanelinjen) och besöker BV i tron att de kommer att träffa kvinnor i cruisingdelen. Man vet alltså inte vilken läggning BV:s besökare har vilket inte underlättar för gaykontakter.
 
Last edited:
Toppen