Har ni deltagit i trekant

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, ett par gånger när jag var yngre varav en gång var då den andre killen var bisexuell liksom jag. Fantastiskt skön sex.
 

Ruskpick

Medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag och min fru hade en äldre kvinna med i våra sexlekar för ca 15 år sedan. Mycket trevligt när två kåta kvinnor behandlar kuk o pung med händer och mun. Tyvärr blev våran kvinna sjuk och allt rann ut i sanden. Har inte haft trekant sen dess. Funkade bra för oss. Men det gäller att personkemin stämmer och ingen svartsjuka existerar.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Tyvärr inte deltagit i någon trekant. Det har diskuterats i några relationer men inte kommit längre. Jag skulle gärna göra det, om det känns rätt. Inte med vilka personer som helst, men om personkemin stämmer så är jag öppen för både extra kille och extra tjej.
 

Hyllan78

Medlem
Kön
Man
Det har blivit några trekanter. Inget uppseendeväckande antal men inte några få heller. Samtliga har varit två killar på en tjej. Senast nu under hösten med min flickvän och en gemensam bekant. Det kommer bli många fler nu när jag har en partner som delar mitt intresse. Och även extra tjej och fyrkant med andra par är tanken :D
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja och ja. Min fru och jag har haft flera trekanter med extra biman där vi kan turas om att vara i centrum. Hon gillar DP med två i sig i vaginan. Dessa bimän är inte så lätta att hitta, de flesta säger sig vara bi tills de hamnar i sängen då de helt plötsligt blir straight.

Vi har ännu inte haft trekant med extra tjej. Men vi är öppna för det. Min fru har ännu inte legat med en tjej.
 

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Prövat det några gånger och riktigt bra sex mellan tre personer.Gäller att alla både ger och tar då blir det bästa sexet tycker jag !
 
Toppen