Heterokillar som runkat annan kille?

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är gift hetero men har alltid varit intresserad av kukar. Intresset har bara ökat med åldern och har träffat många andra likasinnade. Flera som inte provat eller tänkt tanken ens innan 40årsåldern.
Om någon är intresserad av att testa så kan man få prova.
Problemet för de flesta är ställe.
Jag har en bra kuk. Får ofta komplimanger inte bara från runkpolare!
Sthlm och väldigt diskret.
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är gift hetero men har alltid varit intresserad av kukar. Intresset har bara ökat med åldern och har träffat många andra likasinnade. Flera som inte provat eller tänkt tanken ens innan 40årsåldern.
Om någon är intresserad av att testa så kan man få prova.
Problemet för de flesta är ställe.
Jag har en bra kuk. Får ofta komplimanger inte bara från runkpolare!
Sthlm och väldigt diskret.
Jag är i samma situation och Manhattan & BV är de bästa alternativen när man längtar efter att runka en man till utlösning, och gärna till sprut rakt i mitt ansikte.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är mer åt att bli avrunkad, besökt Manhattan, BV och US flera ggr, som flera här säger så är det kuken som tänder, men har så klart också runkat av också :)
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är mer åt att bli avrunkad, besökt Manhattan, BV och US flera ggr, som flera här säger så är det kuken som tänder, men har så klart också runkat av också :)
Säg gärna till nästa gång du skall besöka något av dessa inrättningar så runkar jag gärna av dig till du kommer över mitt ansikte
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har runkat några kukar , det är en skön känsla att känna en hård kuk i handen, höra killen njuta, och känna och se kuken spruta, gillar även att bli avrunkad….
Känner likadant som du, det är väldigt spännande att vara nära en kuk som sprutar, även om jag i grunden är en heterogubbe.
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tänder på runkträffar med andra kåta, så det har blivit en del träffar genom åren. Men alltid på qruisingställen, rastplatser, nakenbad, BV eller Manhatten.
Har aldrig gjort det med någon jag känner, tänder lite extra på det anonyma i träffarna, och det är bara kuken som är det intressanta.
Gemensam runk till porr, eller att någon suger mig ,alltid safe,
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tänder på runkträffar med andra kåta, så det har blivit en del träffar genom åren. Men alltid på qruisingställen, rastplatser, nakenbad, BV eller Manhatten.
Har aldrig gjort det med någon jag känner, tänder lite extra på det anonyma i träffarna, och det är bara kuken som är det intressanta.
Gemensam runk till porr, eller att någon suger mig ,alltid safe,
Jag är en gift man i precis samma ålder och situation som dig. Tycker det är mycket upphetsande att tillfredställa andra män annonymt, men alltid SAFE, Finns en bit söder om Stockholm. Kanske vi skulle kunna ses någon gång ?
 

Bengt-62

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Hej Peter, låter trevligt,! Vad tror du om att ses på Manhattan eller Ågestabadet framöver,? Är med på allt, så länge det är Safe-Sex med kondom, men skulle gärna vilja att du kommer över mitt ansikte, Mvh Bengt
 
Toppen