Heterokillar som runkat annan kille?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
55 årig man, kanske mer gubbe...haha... vore häftigt att träffa nån för runk tillsammans.
Vill bara runka, är i förhållande så det ska hållas diskret....
Dom flest börjar ju tjata om knull å sug, så därför har det inte blivt nått med nån...än...
Finns i STHLM om nån känner sig nyfiken,
Håller med dig om att ibland verkar det som att det är givet att man ska gilla anala samlag mellan män. Jag föredrar också runk, men sug är en naturlig fortsättning. Så lås inte upp dig vid att bara runka. Låt dig utvecklas till att låta dig sugas och även suga andra....
 
Håller med dig om att ibland verkar det som att det är givet att man ska gilla anala samlag mellan män. Jag föredrar också runk, men sug är en naturlig fortsättning. Så lås inte upp dig vid att bara runka. Låt dig utvecklas till att låta dig sugas och även suga andra....
Ja kanske kan suga, med kondom isåfall... dock gillar jag inte bli avsugen, inte riktigt njutit av det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag förstår. Vi är alla olika och tycker olika, men jag undrar vem som har sugit dig då? Att bli avsugen till sprut är bland det allra bästa jag vet i sexväg. Men det ska vara någon som kan. Alla är inte duktiga på det.
Sedan förstår jag din oro och vill använda kondom och det har vi fått rådet att göra vid tillfälliga kontakter. Men, det förtar hela känslan. Själv tappar jag känsel i kuken/ollonet med kondom och den tar bort smak och doft (av en fräsch kuk) när jag suger. Sedan gillar jag satsen som sprutar....
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Härligt att suga kuk. Gillar korta tjocka kukar så att det går att få in hela i munnen. När han kommer är det så skönt att känna hur kuken rycker och spasmar. Tycker sperman är så skön att få i munnen. Sväljer dock inte utan spottar ut i handen och smetar in min egen kuk och pung. Skulle vilja suga av flera killar i rad. se dem runka medan de väntar på sin tur. Ibland tycker jag om att bli munknullad. När kukens innehavare tar tag i ens huvud och bara knullar munnen.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag förstår. Vi är alla olika och tycker olika, men jag undrar vem som har sugit dig då? Att bli avsugen till sprut är bland det allra bästa jag vet i sexväg. Men det ska vara någon som kan. Alla är inte duktiga på det.
Sedan förstår jag din oro och vill använda kondom och det har vi fått rådet att göra vid tillfälliga kontakter. Men, det förtar hela känslan. Själv tappar jag känsel i kuken/ollonet med kondom och den tar bort smak och doft (av en fräsch kuk) när jag suger. Sedan gillar jag satsen som sprutar....
Håller med dig helt! Det finns knappast bättre än en riktigt bra avsugning och att suga av en kille är också jäkla bra!!!
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hetro, homo, bi, a-sexuel, trans etc. Detta är fack som samhället vill stoppa in oss i för att "förstå" vem vi är ur sexuell synpunkt.
Som jag ser det så är min kropp bara ett skal för min själ. Jag råkar ha en kropp som gör mig till "man" enligt samhället. Men för mig är en kropp större delen hud (det största organet vi har). Att smeka en vagina eller en kuk borde inte vara någon skillnad. Men tyvärr är det på grund av normer som vårt samhälle har tryckt på oss att vi skall vara det ena eller det andra. Min dröm är att alla dessa ord tas bort ur ordlistan och vi säger att vi är människor som gillar andra människor. Jag vill leva i ett samhälle där jag kan ha sex med en underbar kvinna, för att sedan i veckan träffa några trevliga kompisar i bastun, dricka några öl och suga kuk.

Bara en tanke mina underbara stående kukar och blöta fittor :p
Lite intressant att se hur synen på sexualitet har ändrats genom historien. På antiken fanns inte idéen om homo eller bisexualitet. Man antog att båda könen hade sex med båda könen som standard. Äktenskap var en social institution som uteslutande skedde mellan könen. Det var genom de abramitiska religionerna som sex med samma kön blev tabu. Vi har på sätt o vis konstruerat den här frågan. Jag tror att om det inte hade inbäddats så hårt i vår kultur att det fanns någon skillnad skulle fler kunna njuta av samkönat mys av olika slag.
 
Toppen