Dildolover
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Jag provade att runka en kompis kuk alldeles i början på onanikarriären. Vi var väl typ 12-13 år och vi provrunkade varandras kukar till utlösning men inget mer. 
Känner likadant som du, det är väldigt spännande att vara nära en kuk som sprutar, även om jag i grunden är en heterogubbe.Har runkat några kukar , det är en skön känsla att känna en hård kuk i handen, höra killen njuta, och känna och se kuken spruta, gillar även att bli avrunkad….
Hej, låter skönt, kuken är styv nu!Hej Peter, låter trevligt,! Vad tror du om att ses på Manhattan eller Ågestabadet framöver,? Är med på allt, så länge det är Safe-Sex med kondom, men skulle gärna vilja att du kommer över mitt ansikte, Mvh Bengt
Drömmer om att få testa..Härligt när det styvnar till, stenhård innan det sprutar. En sex handling liksom utanför en själv, men härligt.
Så läckert med oralsex.Både runkat av och runkat tillsammans med annan straight kille, men gillar kuksug mer. Så jävla härligt o suga kuk på varann
De flesta snackar mest. Har precis avslutat en runda på BC.Det finns många "snackepelle'ar" också...
Nice med grov kuk, är sugen på detJag runkade en riktigt grov kuk på badet senast i går. Inget sprut, han ville spara på det.
Får man fråga vilket bad?Jag runkade en riktigt grov kuk på badet senast i går. Inget sprut, han ville spara på det.
HärligtJag runkade en riktigt grov kuk på badet senast i går. Inget sprut, han ville spara på det.