Heterokillar som runkat annan kille?

Dwightf m44

Ny medlem
Ibland när jag är riktigt kåt så tänker jag att det kanske skulle vara upphetsande att testa. Men inget mer än runk och kanske sug då. Sen när jag sprutat så blir tanken direkt motbjudande faktiskt. Så jag misstänker att situationen skulle kunna bli akward efter om man testade på riktigt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ibland när jag är riktigt kåt så tänker jag att det kanske skulle vara upphetsande att testa. Men inget mer än runk och kanske sug då. Sen när jag sprutat så blir tanken direkt motbjudande faktiskt. Så jag misstänker att situationen skulle kunna bli akward efter om man testade på riktigt.
Det är samma med mig. Efter orgasm tappar jag helt lusten. Det gäller att den andre sprutar först…
Men oerhört skönt medan det varar
 
Hade för massa år sedan en sexslyna. En tjej med ordentligt förstörd självkänsla. Absolut inget jag orsakat men hon ville gärna bli pimpad så det var vad vi gjorde. Då passade jag även på att suga och runka massa kukar som sen skulle besudla henne. Vi var i tonåren båda två och det verkade vara lockande för äldre män. Nu är man ju medelålders själv.
 

Rickenibba

Medlem
Kön
Man
Runkade min första kuk igår och det var riktigt upphetsande. Kan väl erkänna att jag smakade på den också, vilket var riktigt härligt. Tänder inte på något annat än kuken hos en kille, och tror inte jag skulle vilja göra något mer.
Men otroligt upphetsande att ha kontrollen när man runkar en kille, speciellt när han låg instängd i en ”säck”, fastspänd med huva, med bara kuken som stack fram. Helt hjälplös och utan att kunna se något. Fick ”mata” honom med poppers. Underbart att känna hur upphetsningen ökade och kuken blev ännu hårdare. :)
 
Toppen