Hur gör ni män som känner för att runka när partnern är hemma?

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar varje dag men sprutar inte. Frun vet inget. Jag har ofta mjukisbyxor och inga kalsonger när jag runkar. En tjock tröja döljer ståndet. Frun kan vara i rummet intill när jag kollar på porr på Ipaden. Lättare när man sparar på sprutet, blir ju inget kladd. Sprutet får frun i fittan när hon vill knulla som är en gång i veckan.
Jag runkar i smyg under täcket utan att hon märker når. Jävligt häfyigt
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Vi verkar vara många vars partner tappat intresset. Är vi så dåliga att tillfredsställa dom?
Jag tror inte vi är dåliga på att tillfredställa utan förklaringen är hormonell. Min fru kom i klimakteriet för några år sedan och sexfrekvensen sjunker tyvärr.

Det är bara att konstatera att det är ett skit att bli gammal. Enda trösten är att alla åldras och det är ju åtminstone något som är hyfsat jämlikt här i världen.

Sen finns det ju vissa som åldras mer värdigt än andra men det är en annan sak.
 
Ålder
43
Kön
Man
Hemma hos oss onanerar vi både tillsammans och var för sig när vi är i rätt sinnesstämning. Vi båda tänder dessutom sjukt mycket på att den andra onanerar - både när vi vet om det och när vi inte märker.

Så sent som i förrgår var jag så kåt när hon låg och sov på min arm och jag kollade på denna på mobilen att jag var tvungen att komma två gånger. Ena gången sprutade jag över hennes mage och andra gången över min egen.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru och jag onanerar ofta tillsammans men när jag känner att jag behöver runka när min fru inte gör det då går jag till badrummet där det är enkelt att ta hand om sperman som man sprutat.

På kvällarna händer det att vi sitter i olika rum för att få lite egentid. Då kan jag sitta med min tablet och porrsurfa och runka men då gör jag det för att bli kåt inte för att spruta. Det sparar jag till min fru när vi lagt oss.

Jag har aldrig testat vad hon skulle säga eller göra om jag började runka när vi är i samma rum när inte hon gör det. Kan ju bli ett projekt för 2024.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är väl inte så att vi kanske bara drar ned byxorna, men vi onanerar nog ändå rätt öppet om barnen inte är här. Flera gånger hänt att jag kommit på sambon i sovrummet och hon kommit på mig. Så det blir väl kanske att man går undan lite till sovrummet. Ibland vill man ju bara onanera och inte ha sex. :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gummor verka tappa 6-intresset med stigande ålder (20 år tillsammans här) oavsettt vad man, som man, försöker göra.
I år var det 50 år sedan jag och frun blev tillsammans. Hon har väl aldrig varit någon sexentusiast egentligen, men jag levde många år i villfarelsen att det var jag som skulle se till att hon fick sexuell tillfredställelse. I samband med klimakteriet tröt sexlusten alltmer, men på senare år har frun börjat onanera under samlaget och får flera orgasmer på rad numera. Hon tar därmed ansvar för sin egen tillfredställelse och sexet blir på så vis bättre, även om det går flera veckor mellan tillfällena som vi har sex med varandra.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Händer att jag plockar fram leksaker och olja, när jag är ensam hemma några timmar.
Greatest Hits-clip på xHamster och lite nytt random som dyker upp.
Brukar bli ganska långa lekpass, edging och feta sprutorgasmer till sist.....

Ibland vore det najs med sällskap också..... två kukar att egga varandra.....
 
Toppen