Hur gör ni män som känner för att runka när partnern är hemma?

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Innan du lovar för mycket, hon är en 63 årig MILF, välbehållen med fina naturliga kramgoda pattar men usel i sängen.
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Blir många runk på kvällarna när min partner sover. Ibland bredvid henne i soffan när hon somnat framför en film, ibland bredvid henne i sängen. Men oftast ensam i soffan. Har dock hänt att hon vaknat av att sängen gungar när jag kör hårt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Blir många runk på kvällarna när min partner sover. Ibland bredvid henne i soffan när hon somnat framför en film, ibland bredvid henne i sängen. Men oftast ensam i soffan. Har dock hänt att hon vaknat av att sängen gungar när jag kör hårt.
Och om/när hon vaknar av att sängen gungar, vad är hennes reaktion då? Eller vaknar hon bara till och somnar ovetande om igen?
Jag runkade ofta i sängen bredvid en ovetande sovande fru. Hon kunde vakna till ibland och vända på sig, men tror aldrig hon förstod vad som pågick i sängen bredvid.
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Och om/när hon vaknar av att sängen gungar, vad är hennes reaktion då? Eller vaknar hon bara till och somnar ovetande om igen?
Jag runkade ofta i sängen bredvid en ovetande sovande fru. Hon kunde vakna till ibland och vända på sig, men tror aldrig hon förstod vad som pågick i sängen bredvid.
Hennes reaktion varierar. Oftast när jag märker att hon börjar röra på sig så tar jag det lite lugnare och hon somnar om. Andra gånger har hon sagt åt mig att inte få sängen att gunga. Någon enstaka gång har hon vaknat och vi har haft sex.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hennes reaktion varierar. Oftast när jag märker att hon börjar röra på sig så tar jag det lite lugnare och hon somnar om. Andra gånger har hon sagt åt mig att inte få sängen att gunga. Någon enstaka gång har hon vaknat och vi har haft sex.
Samma förfarande som hos oss, bortsett från att vi aldrig haft sex i samband med att jag runkat intill henne.
Hur gör du med satsen då? Jag kom på att en vanlig strumpa passade perfekt för ändamålet. Antingen runkade jag med strumpan på som en jättekondom, eller så hade jag den lätt tillgänglig intill mig och när jag kände att orgasmen var på gång, så drog jag den över ollonet och sprutade i den. Smidigt för att slippa kladdandet i sängen. Oftast hade strumpan torkat på morgonen så inga problem där heller...Rekommenderas!
 

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Samma förfarande som hos oss, bortsett från att vi aldrig haft sex i samband med att jag runkat intill henne.
Hur gör du med satsen då? Jag kom på att en vanlig strumpa passade perfekt för ändamålet. Antingen runkade jag med strumpan på som en jättekondom, eller så hade jag den lätt tillgänglig intill mig och när jag kände att orgasmen var på gång, så drog jag den över ollonet och sprutade i den. Smidigt för att slippa kladdandet i sängen. Oftast hade strumpan torkat på morgonen så inga problem där heller...Rekommenderas!
Jag brukar faktiskt bara dra upp kalsongerna och låta satsen vara där den hamnat. Somnar ofta bums efter runk. Är jag i soffan har jag lite papper i beredskap.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag brukar faktiskt bara dra upp kalsongerna och låta satsen vara där den hamnat. Somnar ofta bums efter runk. Är jag i soffan har jag lite papper i beredskap.
Ja, strumpan är inte något jag gör så ofta numera. Jag gör även som du, att jag bara drar upp kallingarna och låter satsen vara kvar. Sprutar sällan med något tryck långt upp på magen. Alternativt så gnider jag ut sperman på magen. Skön känsla och det torkar fort in...
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
44
Kön
Man
Oo nej de blir katastrof, å speciellt när ja håller på en hel natt
Borde finnas lite småstugs alt lite här å där,

Liknande B&B men huvudfocus skulle va onanistunder
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
blir på natten om jag vaknar. Nästan alltid vid 01-02 tiden, och då smyger jag ner i gillestugan där datorn står. Blir både chatt och porrfilm med runk. sover alltid naken så jag tar på en morgonrock och låter den glida isär när jag runkar. satsen lägger jag i lite toapapper.
sen somnar jag som en gris!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag brukar säga ”Jag behöver ha det skönt, så jag går in i sovrummet”. Eller så passar jag på att runka på morgonen när hon hunnit upp ur sängen före mig. Eller så blir det i duschen.

Av olika anledningar sover vi inte i samma sovrum längre, så det är väldigt lätt för mig att runka morgon och kväll. Annars passar jag på när jag är ensam hemma
 

Mellanmjölk

Medlem
Kön
Man
Jag försöker driva nån slags kampanj där jag inte försöker ”gömma” när/hur ofta jag runkar…detta för att min sambo ska förstå mitt behov lite mer haha
Kan förövrigt meddela en lyckad kampanj nu i morse. Hon gick upp, perfekt tänkte jag och sparkade av mig täcket och började ha det härligt på egen hand. Till min förvåning så var hon bara upp på toa och kom sedan in i sovrummet igen, ”sorry men jag blev sugen” blev min respons när hon såg lite förvånad ut…slutade med att det var hon som runkade av mig
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan förövrigt meddela en lyckad kampanj nu i morse. Hon gick upp, perfekt tänkte jag och sparkade av mig täcket och började ha det härligt på egen hand. Till min förvåning så var hon bara upp på toa och kom sedan in i sovrummet igen, ”sorry men jag blev sugen” blev min respons när hon såg lite förvånad ut…slutade med att det var hon som runkade av mig
Härligt, det är så man vill att det ska funka. Den varianten måste jag testa vid tillfälle.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag försöker driva nån slags kampanj där jag inte försöker ”gömma” när/hur ofta jag runkar…detta för att min sambo ska förstå mitt behov lite mer haha

Gör lite samma här när lusten faller på. Som en gång efter vi hade varit och gymmat. Jag hade bara tidigare samma dag skämtsamt klagat på att jag inte alls har varit sugen ett par dagar i rad nu. Kom hem, satte mig vid datorn med min proteindrink medan hon var upptagen med annat. Jag surfade runt både här och där, blev stenhård, kunde lätt dra ner träningsshortsen och runka fritt framför datorn på mitt hemmakontor. Hon skrotade runt och fixade, och började duka fram på matsalsbordet, och stack plötsligt in huvudet genom dörröppningen och sa att snart var det dags för mat.

Jag hade i normala fall brottat ner kuken i byxorna och bytt webbläsarfönster till något annat oskyldigt så fort jag hade hört henne komma i närheten, men denna gång skulle jag inte gömma. Hon blev överraskad, log brett och sa "du var ju inte sugen ju" och gick fram till mig, och ställde sig nära och lade handen på min axel, samtidigt som jag satt där, lite nersjunken i kontorsstolen shortsen vid knäna och ett rejält grepp om kukroten. Hon gjorde inget, stannade kvar bara några sekunder och gick ut igen för att fixa klart inför middagen.

Jag gillar dessutom att kunna visa upp kuken för henne. Hoppas på fler tillfällen.
 

Rune race

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hos oss runkar och pullar vi när vi har lust, var och en för sig eller varandra framför tv:n.
Vanligast är att vi pullar varandra, lite som att klia varandra på ryggen.
Blir förvånad över alla som har fruar som knappt vill ligga. Förstår ju att livet är mer än sex, men jag hade ju inte stannat i ett sådant förhållande kan jag säga.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hos oss runkar och pullar vi när vi har lust, var och en för sig eller varandra framför tv:n.
Vanligast är att vi pullar varandra, lite som att klia varandra på ryggen.
Blir förvånad över alla som har fruar som knappt vill ligga. Förstår ju att livet är mer än sex, men jag hade ju inte stannat i ett sådant förhållande kan jag säga.
Sex är viktigt i livet för många, men det är inte livsnödvändigt. Det kan bero på väldigt mkt att sexet inte är som man kanske hoppades när man var ung. Sjukdom och elände kan drabba oss alla. Inte ger man upp ett förhållande/äktenskap med den man håller av mest av alla, för att sexet inte fungerar eller är himlastormande? Din tid kommer, var så säker.
 
Toppen