Hur många gillar att lyxrunka?

Occy

Medlem
Kön
Man
Jag har inte lyxrunkat på många år.... Minns faktiskt inte sist jag gjorde det , så det var nog länge sedan. Tycker inte att lyxrunka är lika skönt som att runka vanligt....



Some play hard to get , I play hard to want
 

Dick

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar linda in kukuen i en handduk och köra med masssageapparaten då blir det inte så kladigt.:p
 

handtrallare

Ny medlem
Kön
Man
det är sant OCCY att det inte är samma känsla...men det är ändå något speciellt med det...men DICK då får du ju tvätta en massa handdukar
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Det var ett bra tag sen jag gjorde det. Det var intressant på sitt sätt, men föredrar nog att köra utan. Den enda fördelen med kondom är väl att det inte finns något att städa upp, men egentligen är det skönare att spruta fritt. :)
 
G

Guest

Gäst
Ja lyxrunka ä dä bästa som finns när man runkar. Dä gör saken bara så mycket lättare. Man slipper tänka på att dä ska komma på soffan eller vad man nu sitter i.
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Att ha gummi på när man runkar tycker jag förstör känslan. Dessutom luktar man gummi om händerna efteråt även om man tvättar dom med tvål. Ingen hit tycker jag

Onanera Mera
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Jag brukar använda tunna pvc handskar typ som läkare har. Det ger ungiför samma känsla som kodis men man kan spruta fritt. Ett kvar är ju dock glidmedel. Funkar även med matolja/olivolja.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna h
ender.
 

mr_e_jack

Ny medlem
Kön
Man
Har ni testat 3M Hot and Cold Pack? Finns på apoteket. Den är fylld med en gele. Värm i micron lite försiktigt, ställ dig på knä, spotta ner på kuken för bra glid eller använd vaselin. Sen är det bara att köra in den. Känns som en riktig fitta, garanterat!!
 
G

Guest

Gäst
japp det har jag gjort nån gång..e rätt skönt så slipper man torka massa sperma :) kan va lite jobbigt ibland bara
 

raven

Medlem
Kön
Man
Jag runkar gärna med kondom, tycker det är skönt. Skönast är det att ha kondomen nerdragen över pungen, blir så skönt tryck då! Lite knepigt att få över den ibland men oftast är det inget problem. Fast jag runkar för det mesta utan kondom, annars blir man ju ruinerad :)
 
G

Guest

Gäst
Haha så sant så sant :)
hmm det e kul å runka med kondom men det e nog skönast utan å se sperman spruta ut...
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
hatar kondomer, ända tills man har sex utan och får lära sig att det man sprutar in kommer sedan ut :(
annars så kan jag runka gasnka fritt då jag behärskar mina utlösningar hyffsat bra.
 

mad_sug

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar göra det när jag har kodisar.. annors utan:D
Hej om jag kommer ihåg rätt så har jag en kodis i plånboken måst go o titta.....;)

Push it hard!
 
Toppen