Hur många gillar att lyxrunka?

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Tänkt många gånger att det ska vara nice men.. kuken blir minst lika kladdig med kondom, om inte mer (kanske jag sprutar mer än vad som ryms), speciellt ifall det är glid på kondomen. Förstår inte hur det inte skulle bli kladdigt… brukar spruta i en kökshandduk, NOLL kladd och bara att torka ifall det skulle bli. Förstår inte meningen med kondom.. förutom att det kan kännas skönt att det ”kniper åt” lite men då är det väl bättre att dra på en kukring? ;)
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänkt många gånger att det ska vara nice men.. kuken blir minst lika kladdig med kondom, om inte mer (kanske jag sprutar mer än vad som ryms), speciellt ifall det är glid på kondomen. Förstår inte hur det inte skulle bli kladdigt… brukar spruta i en kökshandduk, NOLL kladd och bara att torka ifall det skulle bli. Förstår inte meningen med kondom.. förutom att det kan kännas skönt att det ”kniper åt” lite men då är det väl bättre att dra på en kukring? ;)
Hehe skönt
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tänkt många gånger att det ska vara nice men.. kuken blir minst lika kladdig med kondom, om inte mer (kanske jag sprutar mer än vad som ryms), speciellt ifall det är glid på kondomen. Förstår inte hur det inte skulle bli kladdigt… brukar spruta i en kökshandduk, NOLL kladd och bara att torka ifall det skulle bli. Förstår inte meningen med kondom.. förutom att det kan kännas skönt att det ”kniper åt” lite men då är det väl bättre att dra på en kukring? ;)
Nja, att du skulle spruta mer än vad som ryms i en kondom, det tror jag inte på. Och glidmedlet är på utsidan av kondomen...
Men handduk är bra. Dock funkar det inte om man vill vara diskret. Inte så lätt att gömma undan. Jag sprutar oftast på min egen mage. Gnider ut och låter torka in i huden. Det tar inte många minuter så är man av med kladdet.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm det är bra det med … men ibland är det skönt att lyxa till det lite. Bra också att kunna gå ut och fortfarande kunna smeka kuken i fickan utan kladd
 

DrunkOnCum

Aktiv medlem
Ålder
32
Kön
Man
Nja, att du skulle spruta mer än vad som ryms i en kondom, det tror jag inte på. Och glidmedlet är på utsidan av kondomen...
Men handduk är bra. Dock funkar det inte om man vill vara diskret. Inte så lätt att gömma undan. Jag sprutar oftast på min egen mage. Gnider ut och låter torka in i huden. Det tar inte många minuter så är man av med kladdet.

Det krävs inte så mycket för att fylla toppen av en kondom, vet inte hur lite du sprutar om du aldrig lyckats med det men… visst. Kan skicka en full till dig i brevlådan om du vill ha.. Och ja glidmedlet sitter på utsidan, därav kladdig hand.. kladdig hand = kladd
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det krävs inte så mycket för att fylla toppen av en kondom, vet inte hur lite du sprutar om du aldrig lyckats med det men… visst. Kan skicka en full till dig i brevlådan om du vill ha.. Och ja glidmedlet sitter på utsidan, därav kladdig hand.. kladdig hand = kladd
Haha... jag tog dig på orden... Att du sprutar mer än vad som ryms är för mig en full kondom och den rymmer ganska mkt... Men om du menar toppen av kondomen så kan jag lugna dig med att jag fyller den och mer därtill...
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Det krävs inte så mycket för att fylla toppen av en kondom, vet inte hur lite du sprutar om du aldrig lyckats med det men… visst. Kan skicka en full till dig i brevlådan om du vill ha.. Och ja glidmedlet sitter på utsidan, därav kladdig hand.. kladdig hand = kladd
Lite OT, men jag blev så härligt till mig vid tanken på att få en fylld kondom hemskickad med posten.
Vilken underbar lyx det vore med en helfylld kondom full med sperma.
Tanken är ju minst sagt riktigt upphetsande även om det kanske skulle funka lite sämre i praktiken.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
De senaste åren har jag lyxrunkat allt oftare. Det är något upphetsande i sig att välja ut kondom innan man sätter sig bekvämt till rätta framför datorn med bart underliv och styv penis. Det dock inte förrän mot slutet när jag känner att orgasmen är på gång som jag drar på mig kondomen (om jag hinner dvs;)).

Lelo Hex, Durex Real Feel samt Lunette tycker jag fungerar bäst för onani.
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
De senaste åren har jag lyxrunkat allt oftare. Det är något upphetsande i sig att välja ut kondom innan man sätter sig bekvämt till rätta framför datorn med bart underliv och styv penis. Det dock inte förrän mot slutet när jag känner att orgasmen är på gång som jag drar på mig kondomen (om jag hinner dvs;)).

Lelo Hex, Durex Real Feel samt Lunette tycker jag fungerar bäst för onani.
Blir ofta så för mej också… om man inte vill kladda :p, Durex är bra
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Blir ofta så för mej också… om man inte vill kladda :p, Durex är bra
Ja ingenting slår givetvis hud mot hud och att känna doften av försatsen…mmm ingenting går upp mot det! Men när man ska spruta är det skönt att inte behöva bry sig om att ”spilla” och då trär jag ofta på ett gummi även fast jag inte är någon fan av kondom lukten. Lustigt, när man var yngre var det lättare att bara ejakulera ut över kroppen eller i handen. Man har väl blivit lite mera bekväm. :LOL:
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja ingenting slår givetvis hud mot hud och att känna doften av försatsen…mmm ingenting går upp mot det! Men när man ska spruta är det skönt att inte behöva bry sig om att ”spilla” och då trär jag ofta på ett gummi även fast jag inte är någon fan av kondom lukten. Lustigt, när man var yngre var det lättare att bara ejakulera ut över kroppen eller i handen. Man har väl blivit lite mera bekväm. :LOL:
Håller med om det … bekväm eller vad man säger men … variation är aldrig fel
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Detta var helt nytt för mig, kul man kan få lära sig något nytt.
Först när jag läste luxrunka, så tänkte jag att man tex får se granne sola naken eller när jag som tjej ber en killkompis runka medans jag ser på☺️.
Sånt tänkte jag som lyxrunka.
Men såg inte framför mig att runka med kådis eller liknade var lyxrunka.
Som tjej, så tänker jag det är tortyrrunka .

Men tack för lärdomen, detta måste undersökas med lite killkompisar ☺️
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja ingenting slår givetvis hud mot hud och att känna doften av försatsen…mmm ingenting går upp mot det! Men när man ska spruta är det skönt att inte behöva bry sig om att ”spilla” och då trär jag ofta på ett gummi även fast jag inte är någon fan av kondom lukten. Lustigt, när man var yngre var det lättare att bara ejakulera ut över kroppen eller i handen. Man har väl blivit lite mera bekväm. :LOL:
Skönt att veta att jag fortfarande är yngre eftersom kladdet inte oroar mig utan snarare tvärtom är skönt. :LOL: Visst lite obekvämt att ta hand om men det är det verkligen värt.
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Skönt att veta att jag fortfarande är yngre eftersom kladdet inte oroar mig utan snarare tvärtom är skönt. :LOL: Visst lite obekvämt att ta hand om men det är det verkligen värt.
Haha! Ja det kanske avslöjar ens ålder. I 20-30 årsåldern brukade jag ofta leka med satsen efter utlösning och massera in säden över kroppen och smakade mer än gärna på sperman. Känner inte samma lockelse nu men ganska skönt att tänka tillbaka på allt det ungdomliga experimenterandet man ägnade sig åt. Fortsätt med det!!!(y)(y)(y)
 
Last edited:
Toppen