Hur många gillar att lyxrunka?

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det händer att jag tar mig en runk med gummi på då jag tycker att känslan av gummi som stramar runt kuken gör att det ibland blir skönare. Det er hel max:p
Originally posted by handtrallare

hur många av er drar era trallor med gummi? själv brukar jag göra det. det är ju smidigt, så slipper man allt kladd

Kåt runkare
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nja ska man runka så ska det vara utan kondom. så man känner kuken
Jag håller helt med dig. Jag funderar på i vilken situation det skulle vara läge att runka med kondom, men jag kommer inte på något.... Kanske då man inte kan ta hand om satsen, men då måste man ta hand om den fyllda kondomen i stället. Om jag runkar i ett läge då det skulle varit praktiskt med en kondom att samla upp sperman, så sprutar jag på magen och smetar ut satsen i stället. Det torkar fort så det är inga problem...
Jo, jag kom på en orsak till kondom som jag varit med om en gång. Jag kom överrens med en runkkompis som inte hade tillfälle att ses att jag sprutar i en kondom och gömmer den på ett ställe ute i naturen så han kan hämta den sen och njuta av min sperma.... Men det blev bara en gång...
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar känslan av gummi.
Både att känna en kondom smita åt hårt och skönt runt kuken, att känna gummit under mina fingrar och jag älskar att ta kondomen i munnen också och suga på den härliga materialet. Gnider gärna kondomen mot ansiktet och mot läpparna också.

Önskar jag kunde hitta en runkkompis så jag fick spermafyllda kondomer att leka med som Kenny601 skrev om här ovan, stoppa kuken i och smaka sperma från.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Skönt med kondom tycker jag. Även annat som man kan leka med. Tips är en tup mörk sirap i varmvatten....sen smeta loss ordentligt o spruta. Mums
 
S

Sköntpåtvå

Gäst
Har ni testat 3M Hot and Cold Pack? Finns på apoteket. Den är fylld med en gele. Värm i micron lite försiktigt, ställ dig på knä, spotta ner på kuken för bra glid eller använd vaselin. Sen är det bara att köra in den. Känns som en riktig fitta, garanterat!!
Jag lyxrunkar varje dag, detär så skönt att bara spruta rakt ut
 
Toppen