Hur många partners?

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hm... Jag har varit med 2 killar som jag hade förhållande med. Sen har jag och min sambo varit med ett annat par vid ett par tillfällen så jag har fått testa på en tjej också.

Har aldrig haft nåt 1nightstand och generellt så tror jag väl att sex blir bättre och bättre när man lär känna sin partner. Men visst skulle det vara spännande att bara ragga upp nån man inte känner och bara köra på! :p

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har inte räknat, men det är nog inte så många under mina 43 år gående på denns jord. Tror kanske 10-15 sammanlagt?

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Tror det blir fem killar och elva tjejer totalt sedan jag blev av med oskulden för 24 år sedan.

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har haft sex med 40 kvinnor sedan jag blev av med oskulden för 38 år sedan.
Majoriteten skedde under studietiden. Hög fylla och trånga studentrum eller tokvarma tält på någon festival:p

Sen blev det två seriösa förhållande och de senaste åren har jag fått ta saken i egna händer..

Har aldrig provat mitt eget kön, men man ska aldrig utesluta något;)

ronker 1

Välbekant medlem
Kön
Man
I ungdomen var man ganska lös...
Väl då man upptäckte hur härligt sex var och hur villiga ni killar var...
;)
Sedan har det gått i omgångar.
Ibland är man snäll och har bara någon enstaka partner sedan lever man loss igen...
Just nu är man "lite" vild again...
Antalet?
Inte riktigt koll, förmodligen för många om man räknar in alla från starten...
:oops:
Kan väl aldrig bli för många

Oskar90sthlm1

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade koll till 60då va jag kanske 28-30 år, skulle uppskatta idag mellan 80-120 ‍♂️. Larvigt att räkna, men en period va det kul, jag har bott mycket utomlands ska sägas, där är man väldigt populär som svensk

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Omöjligt att svara på för mig. Har under längre och kortare perioder varit aktiv inom swingerskretsar. I 20-årsåldern mycket aktiv. Av lätt insedda skäl kan det en bra kväll bli ganska många sexparners, både killar och tjejer. Brukar tappa räkningen efter två.....
Under tonårstiden var jag dessutom ganska slampig.
Tresiffrigt? Kanske inte men inte heller helt omöjligt. Kunde ju i samband med ett lyckat swingersevent bli över tio olika sexpartnes under en enda natt.

sexturist

Medlem
Mitt stora intresse i livet har varit att resa runt i världen. Jag började på 1980- talet med resor till Spanien och Grekland. Sedan mitten av 1990- talet har Asien blivit ett andra hem under de kallaste månaderna.
Givetvis har det blivit mycket sex, både med "vanliga" ragg och med professionella damer.
När det handlar om proffsen har jag besökt bland annat legendariska platser som: Mustang Ranch utanför Reno i Nevada, Susie Wong i Singapore, The Golden Apple i Sydney och Eden Club i Bangkok.
Otaliga tjejer, killar och representanter för det tredje könet, har jag på senare år träffat via datingsidor och appar.
Det är på gränsen till höjden av lathet att ligga på sängen och "dejta" via en app och vänta på att det ska knacka på dörren. Men det händer.
Nu var frågan hur många sexpartners man har haft. Bara min senaste vinter hade jag mellan tio och tjugo. Det brukar landa där... Ränka på 15 sexpartners per år i 40 år... Då hamnar vi på 600. Dra bort en del år då jag haft långa förhållanden och ett par pandemiår då jag satt hemma i Sverige och runkade. Men uppskattningsvis handlar det om cirka 400-500 sexpartners. Fördelat på cirka 60% tjejer, 30% trans/ladyboys och 10% killar.

Last edited:

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
5 kvinnor innan jag fyllde 25 år. 5 kvinnor till efter det varav sambo/gift med tre de övriga hade jag sällskap med. Är 63 år. Den senaste dök upp för några veckor sedan. Dessutom tre en-gångs-kvinnor i swing/trekant.

När jag var 40 började jag med män. Dem har jag inte brytt mig om att räkna.

LeverLivet85

Aktiv medlem
Kön
Man
35… De flesta kan jag namnet på men några… Funderar på att skriva i sexminnen om en upplevelse jag hade som 19-åring. Var inte särskilt positiv

Toppen