Mamma i husvagnen

Firehill

Aktiv medlem
Kön
Man
Har ett sexminne som fastnat. I barndomen åkte jag o mamma o campade en del med en husvagn vi lånat. Kom inte ihåg exakt var det var. Men på kvällen blev mamma o jag inbjudna till grannarna o det blev lite till fest , jag gick o la mig tidigare, vaknade av rejält stånkande från mamma ser henne bli på knullad bakifrån o hur hennes rejäla tuttar gungar så härligt.. kollade o avnjöt deras härliga stund..

Mmmm får bli en runkstund nu o drömma sig tillbaka.
 
Last edited by a moderator:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag såg tyvärr aldrig något när jag växte upp. Men jag hörde mor o far några ggr. Sängen knarrade i takt och far fick alltid lite hosta efteråt. Jag hade mitt pojkrum intill deras sovrum.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag vaknade en gång av att mamma knullade i samma säng. Det var en stor fest och jag hade gått och lagt mig. Morsan verkar ha gillat att knulla, såklart, så det var en kompis till familjen som satte på henne då. Tyvärr var jag lite för liten, runt 7 år, för att fatta vad som pågick så jag var nog mest förvirrad bara. Hade jag varit några år äldre så hade jag tittat och smygrunkat.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gillade inte att höra när mamma hade sex, hon var särbo även om hennes man som inte var min pappa nästa alltid var hemma hos oss.
Gillade däremot att höra om smygtitta när min syster onanerade, mamma gjorde det nog också hade en massagestav som luktade fitta i nattduksbordet men såg aldrig det. Min syster såg även mig runka några gånger utan att jag märkte det så hon smygtittade också. Detta var länge sedan mamma, styvmamma och min pappa är alla nu tyvärr avlidna.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Både moster och kusinens tuttar tittade man på kunde runka till i de yngre tonåren. Speciellt kusinen och lukta på hennes baddräkt eller bikini trosor. Var inte helt rumsrent men man var ung och hade inget annat. Lite senare kunde man hitta porrtidningar när det var tidnings insamling.
 
Last edited:

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, vilket trevligt minne du hade.
Jag var med om ett otroligt tillfälle när jag var 18 år och sista året jag bodde hemma. Min dåvarande flickvän och jag hade ofta sex hemma, vi provade nya saker hela tiden tyckte jag då och vid ett tillfälle hade hon köpte en dildo som vi använde. Vilket förstås kan verka trevligt. Lila till färgen var den också. En kväll var jag ute på krogen med mina kompisar och jag kommer hem sent som fan och visste att mamma sov, så jag smög in som en ninja. När jag kommer in hör jag ett ganska högt stön från vardagsrummet och finner min mamma på alla fyra med våran dildo farandes ut och in i fittan. Chockad som tusan smög jag ut igen. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra ,men jag tänkte att hon kan fan inte hålla på så mycket längre med det stönet. Så jag återkom hem efter ett par varv i bostadsområdet. När jag kom hem öppnade jag dörren lite mer demonstrativt och klampade in. Nu var det dödstyst hemma så jag gick raka vägen till mitt rum. Upptäcker då att dildon i min flickvän och mins "gömma" i garderoben ligger där lite soggig.. Shit vad kåt jag blev av tanken att mamma använt den. Grädden på moset blev när min flickvän nån dag senare vill använda den och börjar suga av den en stund. Tänkte då..Nu har hon i alla fall smakat något ur min mammas fitta. :)
 

Sten Jonsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett sexminne som fastnat. I barndomen åkte jag o mamma o campade en del med en husvagn vi lånat. Kom inte ihåg exakt var det var. Men på kvällen blev mamma o jag inbjudna till grannarna o det blev lite till fest , jag gick o la mig tidigare, vaknade av rejält stånkande från mamma ser henne bli på knullad bakifrån o hur hennes rejäla tuttar gungar så härligt.. kollade o avnjöt deras härliga stund..

Mmmm får bli en runkstund nu o drömma sig tillbaka.
Fint minne jag har liknande och ibland låter jag fantasin flöda fritt, så gott
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hejsan alla runk och knullälskare , jag har sett mina föräldrar knulla och jag runkade samtidigt i smyg förstås och sen har jag knullat tre av mina fyra systrar också plus att jag har runkat av halvbrorsan en gång och det ångrar jag inte
Såg du föräldrarna flera ggr? Kom de på dig att du tittade. Jag hörde bara mina vid ett par tillfällen. Jag hade fem äldre systrar men aldrig sex med dem. En av dem drog upp sin bh en gång och visade mig sitt bröst. Jag var nog bara 5-6 år då. Berätta gärna för oss hur det kom sig att du knullade dina systrar…
 
Toppen