Mamma i husvagnen

Jocks64

Medlem
Jag har oxå ett liknande minne. Jag kom hem sent en kväll efter mamma hade haft fest. På väg till mitt rum fick jag se min mamma bli knullad. Kunde inte förmå mig att sluta titta, hennes rumpa blev efter det mitt största runkobjekt. Se henne sedan i bikini kunde göra mig så sjukt kåt. Minnet av att se henne knulla är lika starkt på mig än idag
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
det började med att vi lekte doktor jag var då 12 och hon 14 och rätt som det var så sa hon att hon ville känna min hårda kuk i fittan och det fick hon så hon teg och sen så sprutade jag på hennes lätt håriga fitta , Andra gången så kom jag på min andra stora syster(jag 15 eller 16 hon 21) med att pulla fittan och jag fick bånge och tog fram kuken o runka lite medans jag såg på henne och hon fick syn på mig och såg vad jag gjorde o då sa hon kom och knulla mig o det gjorde jag ju och kom i fittan på henne som tur blev hon inte på tjocken och det blev inte den tredje syrran heller men då var det ombytta roller i åldrarna jag var 21 och hon 16 jag satt i storarummet och kolla på tv och plötsligt så ropa hon på mig och jag gick dit och då ville hon att jag skulle smörja in henne på ryggen med lotion och det gjorde man ju och då "råkade" jag komma åt hennes ena bröst och det ska tilläggas att vi såg våran mamma pulla i sömnen innan forts. sen drog jag av henne trosorna och slickade hennes tjockt håriga fitta en stund o sen så la jag mig bakom henne med stenhård kuk och tryckte in den i fittan på henne och spruta direkt PS JAG ångrar INGENTING
Haha man skulle fan haft en storebror. :LOL:
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Vaknade ibland på kvällen/ nätterna och tidiga morgnar, någon gång såg jag mamma rida pappa och hennes bröst som gungar glömmer jag aldrig...Några gånger när dom knullade på morgonen gick jag upp och tittade på
tv när jag vaknade..När mamma kom ut från sovrummet och vi sa god morgon och jag visste att dom precis knullat är ett skönt minne som jag blir kåt av än idag.. ..och dom måste förstått att jag hört dom.
 
Last edited:

Malmo_Man

Aktiv medlem
Har många härliga minnen från uppväxten, har sett och framförallt hört mina föräldrar ha sex en hel del.
Dom hade ett aktivt sexliv och mitt första minne är jag runt 8 år.

Ett minne av många är jag 14 och mamma och pappa hade hyrt en stuga i Bohuslän under en vecka på sommaren. Stugan bestod av ett sovrum och ett allrum/tv-rum med en gästsäng där jag sov.
Första natten vaknade jag av att deras säng knarrade och hörde då även mammas stön. Jag smög fram till deras rum där dörren stod lite på glänt, såg mamma ligga på rygg med benen i luften med pappa ovanpå och hans rumpa som gick upp och ned och hörde nu mammas stön än tydligare.
Jag blev så upphetsad av att se dom knulla.. efter en stund ökade pappa takten och stönade och jag förstod att han kom och sen la han sig bredvid mamma, jag smög tillbaka till sängen, efter en kort stund kom mamma ut naken från deras rum och gick till toaletten..
Dom knullade i stort sett varje natt den veckan..

Ett av många sköna minne, jag har haft många sköna runkstunder när dom knullade både när jag hört dom från deras sovrum bredvid mitt och på andra ställen och även alla gånger jag tjuvkikat..
 
Last edited:

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har många härliga minnen från uppväxten, har sett och framförallt hört mina föräldrar ha sex en hel del.
Dom hade ett aktivt sexliv och mitt första minne är jag runt 8 år.

Ett minne av många är jag 14 och mamma och pappa hade hyrt en stuga i Bohuslän under en vecka på sommaren. Stugan bestod av ett sovrum och ett allrum/tv-rum med en gästsäng där jag sov.
Första natten vaknade jag av att deras säng knarrade och hörde då även mammas stön. Jag smög fram till deras rum där dörren stod lite på glänt, såg mamma ligga på rygg med benen i luften med pappa ovanpå och hans rumpa som gick upp och ned och hörde nu mammas stön än tydligare.
Jag blev så upphetsad av att se dom knulla.. efter en stund ökade pappa takten och stönade och jag förstod att han kom och sen la han sig bredvid mamma, jag smög tillbaka till sängen, efter en kort stund kom mamma ut naken från deras rum och gick till toaletten..
Dom knullade i stort sett varje natt den veckan..

Ett av många sköna minne, jag har haft många sköna runkstunder när dom knullade både när jag hört dom från deras sovrum bredvid mitt och på andra ställen och även alla gånger jag tjuvkikat..
Du fick eget rum iaf. :LOL:
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Inte alla gånger;) Ibland extrasäng i samma sovrum under vissa utlandsresor, det hindrade inte mamma och pappa att knulla på nätterna eller tidigt på morgonen även om dom försökte vara tysta mot normalt hördes sängen knarra.
Känner igen det.
Husvagn som vi åkte omkring med när jag va liten där va det på sin höjd ett draperi som avskiljde. Min lillasyster låg ofta i deras bädd också för jag ville ha den lilla bädden för mig själv.
 

Malmo_Man

Aktiv medlem
Ett av minnena från resor utomlands är i samband med att mamma fyllde 40, jag var 13. Vi kom hem efter ett restaurangbesök och gick och la oss, jag i extrasängen, pappa och mamma i dubbelsängen. Dom trodde nog jag somnade direkt vilket jag inte gjorde. Hörde dom hångla och efter en stund hör jag mamma säga - vi får vara tysta så vi inte väcker *mitt namn* - sen ser jag pappa lägga sig på mamma och täcket börjar guppa och svaga stön från dom båda och efter en stund ett något högre stön från pappa sen upphör guppandet och stönandet.... När jag överhörde och tjuvkikade på dom hemma var dom inte lika tysta ;)
 
Last edited:

ChicoSouth

Aktiv medlem
Ett av minnena jag har från mamma och pappas aktiva sexliv är jag 15 år och kom hem lite senare från en kompis.
När jag hängde av mig ytterkläderna hörde jag mammas stön från vardagsrummet, jag smög fram försiktigt såg att dörren stod på glänt och kikade och såg mamma ligga naken bredbent i soffan och pappa slickade henne. Jag stod kvar och efter en stund la sig pappa på mamma och dom började knulla, så läckert att se pappa pumpa mamma och höra deras stön och knarret från soffan..Efter en stund bytte dom ställning och mamma börja rida pappa, så läckert att se mammas bröst gunga när hon red pappa och höra deras stön som tilltog..Efter en stund stönade pappa högt och jag förstod att han kom och mamma klev av pappas kuk och satte sig bredvid. Jag smög in i mitt rum och hörde dom lämna vardagsrummet och gå in i deras sovrum.
På morgonen dagen efter när vi åt frukost kunde jag inte sluta tänka på att jag sett dom knulla kvällen innan.
 
Last edited:
Toppen