Mamma i husvagnen

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det här med att runka på vanligt sätt kan man kanske inte göra när man är ung, men jag hade smekt min penis långt innan jag började runka. Tyckte det var skönt även om jag inte fick en riktig orgasm förrän jag började runka i 9-10års åldern. Vi var några killar som gjorde de tillsammans i början vi smekte inte varandra. När vi hade lärt oss att få orgasm blev det så att man gjorde ofta ensam. Några fantasier man hade i början var syrrans kompisar det var hon och systern man hade sett nakna, så hade ingenting annat att jämföra med.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Man behöver ju inte dra tillbaks förhuden som man gör i vanliga fall när man runkar, det kan vara skönt att smeka sitt kön även om föra upp förhuden upp och ner är det vanligaste.
 

williams85

Ny medlem
Ålder
39
Kön
Man
Låter ju underbart, själv fick man ju nöja sig med att lyssna när det gick vilt till i rummet bredvid. :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag sov över hos en vän hörde vi hans storasyster ha sex med sin pojkvän.
Fick sedan reda på att även storasysters pojkvän haft sex med mamman, han kom i mamman och sedan lade sig storasystern och slickad rent sin mors fitta fick jag höra.
Tror inte det var sant var som tagit ur en dålig porrfilm, det tog snart slut efter det att min väns storasyster ville nog inte vara tillsammans med en otrogen pojkvän.
Men vad som hände med henne och mamman vet jag inte hon hade ju inte sagt nej. Lite jobbigt för mig hade haft storasystern som fantasi när jag runkade nu kom mamman med också berättade aldrig det för min vän. Men jag vet att han och några av mina klasskamrater gillade min lillasyster tvåår yngre, att de fantiserade om henne misstänker jag.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När jag sov över hos en vän hörde vi hans storasyster ha sex med sin pojkvän.
Fick sedan reda på att även storasysters pojkvän haft sex med mamman, han kom i mamman och sedan lade sig storasystern och slickad rent sin mors fitta fick jag höra.
Tror inte det var sant var som tagit ur en dålig porrfilm, det tog snart slut efter det att min väns storasyster ville nog inte vara tillsammans med en otrogen pojkvän.
Men vad som hände med henne och mamman vet jag inte hon hade ju inte sagt nej. Lite jobbigt för mig hade haft storasystern som fantasi när jag runkade nu kom mamman med också berättade aldrig det för min vän. Men jag vet att han och några av mina klasskamrater gillade min lillasyster tvåår yngre, att de fantiserade om henne misstänker jag.
Hur fick du veta att storasystern slickade sin mamma ren från pojkvännens sperma?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hur fick du veta att storasystern slickade sin mamma ren från pojkvännens sperma?
Hon berättade för sin lillebror varför hon inte var tillsammans med pojkvännen längre. Min vän gillade honom sedan att storasyster gick in så på vad som hände kan ju han hittat på, som jag skrev låter som tagit ur en porrfilm. Hur många döttrar skulle ha oralsex med sin mamma vet inte en ifall det är tillåtet enligt lagen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hon berättade för sin lillebror varför hon inte var tillsammans med pojkvännen längre. Min vän gillade honom sedan att storasyster gick in så på vad som hände kan ju han hittat på, som jag skrev låter som tagit ur en porrfilm. Hur många döttrar skulle ha oralsex med sin mamma vet inte en ifall det är tillåtet enligt lagen.
Nej, att slicka fitta räknas som sexuell handling, enligt mig. Så sex mellan mor och dotter är incest, så det faller under otillåtet, enligt lagen.
Oftast är det nog annars mödrarna som 'tvingar' döttrar och söner till att utföra sexuella handlingar. Tror det är ytterst sällsynt tvärtom.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag hörde mina föräldrar om natten . Som ung . oftast stängde dmin dörr när ja skulle sova, minns väl dock Nör ja såg farsan direkt efter de var klara , hur stor kuk han hade Trotts den typ var på väg slakna, på väg o duscha . Gissar jag var 12 13 år . Annars hörde jag mest min bror ha sex , han var enorm på få med sig tjejer hem efter utelivet , vi sov vägg i vägg o han började vid 16 års ålder . Ett annat minne var när jag i smyg lånade farsans fibban som låg i kasse under sängen . En gång låg de med en rejäl dildo . På golvet , kanske den ramlat ur söng o de glömt ta upp, den såg jag dock aldrig mer igen .
 

Tommy G

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Kunde, kunde vi. Men vi fick inte orgasm med sprut. Jag var runt 10 när jag började medvetet runka med målet att få orgasm. Hade en kompis två år äldre än mig som berättade hur man gör. Dock runkade vi aldrig tillsammans. Jag minns att jag någon gång fick torrorgasm, men kommer inte ihåg när första sprutet kom. Minns bara att det var tryck i sprutet som tonåring. Så är det tyvärr inte längre…
Stånd kunde man få i mkt yngre ålder. Minns att jag var styv som femåring.
Man har tom. stånd som foster! Tänk om det fick vara friare gissar att man skulle vänja sig och ha ett mycket naturligare förhållande till varandra? Jag skulle ha varit hjälpt av vad som helst då jag var totalt hämmad och livrädd för att göra bort mig tyvärr...
 

Tommy G

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jisses vilka trauman det kan bli, ni killar borde få nån specialundervisning på det så ni inte gör fel. Snippan har ju ifs sina hemligheter den också men inte så grejor fastnar å spricker så vida man är försiktig med vad man petar in där.
Om det åtminstone hade berättats om att det finns growers och schowers så hade det inte varit lika djäkligt i duschen varje gång då man antingen hade fullt stånd på nästan 20 cm som inte ens gick att böja ner eller så var den bara någon enstaka cm- till och med på minussidan i kallt vatten!
 

Tommy G

Ny medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag vet inte hur stor risken är att förhuden kan brista om msn tvingar att dra den tillbaka, men det var så jag upplevde det. Men den fastnade rejält om ollonkanten minns jag. I mitt hem pratades det aldrig om sex så man upplevde detta som förbjudet. Det var nog mycket därför som jag blev så rädd att inte få tillbaka förhuden och att mamma skull få reda på att jag pillat med snoppen så…
Hade exakt samma problem hemma och dessutom grav ADD som gjorde att jag inte umgicks med någon som hade kunnat berätta om vad det handlade om! Sexualundervisning fanns helt enkelt inte!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
I början 9-10år runkade vi några gånger tillsammans några killar. Hade läst hur man kunde få orgasm tog inte lång tid innan det hände. Några år var nog tolv kom sprutet hade fått lite innan men bara några droppar.
En kvinnlig granne till mig vi gick i samma klass, gick i sexan och hade haft sexualkunskap i skolan. Vi pratar om onani fröken erkände att hon gjort det men inte så ofta nu längre som gift. Vi ville hon skulle visa vilket hon såklart inte gjorde. Min grannes storebror hade några porrfilmer var VHS på den tiden. Vi hittade en där två kvinnor onanerade min granne kunde tydligen inte hålla sig tog av sig byxorna, stoppade inte in något finger men masserade sin klitoris. Jag tog fram mitt stånd precis innan jag sprutade, undervisning på skolan och nu detta blev för mycket. Min granne skämdes lite efteråt men jag sade att vi bara hade haft lite kul.
Vi hade aldrig sex eller onanerade någon mer gång, hon sade dock att hon ångrade det inte men aldrig mer.
 

ChicoSouth

Aktiv medlem
Sov ibland över hos min bästa kompis när jag var 14-15 år, vaknade mer än en gång under de tillfällena att hans föräldrar knullade på övervåningen på natten och tidigt på morgonen, det var upphetsande att höra knarret från sängen och deras stönande, pappan stönade högt när han kom. Sen att äta frukost med dom och veta att dom knullat nyligen :) Hans mamma var riktigt läcker och stora härliga bröst. Såg henne topless några gånger och fantiserade ofta om henne när jag runkade.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det här med hur en man gör, det vanligaste är väl att man runkar drar förhuden fram och tillbaka. Men vi kan komma ibland med bara fantasin och utan att runka eller räcker bara smeka lite. Själv han jag knappt få av mig byxorna innan jag spurtade över en bh.
Var min jämnåriga kusins 50+ med tre barn och enligt mig underbara bröst. Råkade se dem när hon bytte om för henne var det ingen grej att bytta tröja framför kusinen, trodde inte själv skulle regera som jag gjorde.
 
Toppen