Morgonstånd

G

Guest

Gäst
Händer ibland och det är ju en bra början på dagen ! Men ofta vaknar jag på natten eller tidigt på morgonen med en jävulsk ståkuk utan att veta varför . Har väl antagligen drömt nåt kul . Måste ibland runka av den vid 3-4-tiden för att kunna somna om ...
 

ktkkjs

Medlem
Kön
Man
Varje dag, verje stund;)
...Men det är inte varje dag morgonstånden kommer när jag vill, en gång kom den på skolan, när jag stod upprest in front of the class[:0]
 

brutacks

Ny medlem
Kön
Man
varje dag när jag vaknar hemma !!
sover jag "borta", hos polare eller brudar har jag nästan aldrig morgonstånd,
konstigt ?.., men det är väl det undermedvetna som spökar då....
 
F

full rulle (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag har morgonstånd nästan varje morgon. Tycker morgonståndet är skönast att runka på, om man nu inte har någon annan som hjälper till på annat sätt ;):).
 

ni.ol

Medlem
Kön
Kvinna
Har nästan alltid morgonstånd när ja vaknar. :) Fast det är inte så ofta jag orkar/hinner runka då. Det brukar försvinna då man stått upp ett tag.
Det är ju helt omöjligt att pissa med stånd om man inte vill pissa sig själv i ansiktet (vilket jag gärna undviker).
Att försöka tvinga kuken neråt då gör ju bara ont och då går det i alla fall inte att pissa.
 

RavenMaster

Medlem
Kön
Man
Det kan du skriva upp! Var mårgon vaknar jag med mitt praktfulla morgonstånd ^^..
list svårt att låtabli att runka, så det blir att man runkar i duschen :cool:
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
jag har morgon stånd varje dag, faktiskt ganska skönt att vakna och ha en stor bånge. Då vet man ju att den funkar som den ska...
 
Toppen