När fick du din senaste orgasm?

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår kväll, Läggdax och var sugen, tyvärr var inte sambon upplagd för sex men hon tog av täcket o var naken, sa jag fick runka till henne om jag ville, jag ställde mig på knä brevid henne i sängen o runkade samt smekte hennes bröst o kropp lite samtidigt och sprutade på hennes mage.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
En härlig runkstund i duschen igår, och ligger här och kollar in vad ni sysslat med på ona samtidigt som min kuk står och jag smårunkar lite vid trådbyten. Så härligt styv och kåt denna Lördagsförmiddag.
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Igår kväll, Läggdax och var sugen, tyvärr var inte sambon upplagd för sex men hon tog av täcket o var naken, sa jag fick runka till henne om jag ville, jag ställde mig på knä brevid henne i sängen o runkade samt smekte hennes bröst o kropp lite samtidigt och sprutade på hennes mage.
Åååh det gillade jag, vilken härlig kvinna
 

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Nyss använde jag min prostatavibrator. Med mycket glidmedel kom den på plats. Runkade samtidigt och fick en kraftig utlösning. Sprutade mig själv på magen. Har ni inte provat detta så gör det. Ger en ny dimension på härliga utlösningar.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
I morse. Killen min hade kastat av sig täcket och låg där bredbent med bultande sovstånd i kallingarna. Givetvis kunde jag inte hålla händerna borta. Jag runkade honom och han sprutade rekordsnabbt. Då vaknade han till och medan jag runkade migsjälv lekte han med min högra bröstvårta som är min sprutknapp. 20sek senare var det tur att ge säd...
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Igår ute i skogen, var ute och cyklade, blev kåt, körde in en pinne i rumpan, sprutade rätt ut inom 1 minut, tog ut pinnen och cyklade vidare.
 
Toppen