Någon som rakar sig där nere

VSOP

Medlem
Kön
Man
Oj! Trodde det var trevligare att slicka en slät pung?
Men det är väl olika…

Sedan är det en annan sak om kvinnan är hårig och doftar kåthet förstås.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Oj! Trodde det var trevligare att slicka en slät pung?
Men det är väl olika…

Sedan är det en annan sak om kvinnan är hårig och doftar kåthet förstås.
Jag må vara oerfaren men sällan har jag stött på en hårig pung. Eller en hårig kuk för den delen.
Allt runt omkring däremot från ljumsken till bröstet oj oj oj blir matt av bara tanken
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
NIX!
Rakar ingenting!
Vaxar bikinilinjen och resten får vara kvar!

Har lite svårt för den här fokuseringen som leder till tankar på barn!
Slätstruket är vad det är och det finns inget upphetsande i det IMO

Att man har olika preferenser och tänder på olika saker är helt i sin ordning men jag har svårt för parallellen att det leder till tankar om barn och då indirekt blir en antydan att de som gillar helrakat har en dragning mot barn. Med den logiken innebär det också att alla män som rakar sig i ansiktet per automatik ser ut som små pojkar.
 

Bill Sand

Medlem
Ålder
75
Kön
Man
Alltid helrakad, eller rättare sagt vaxad. Går sedan tio år tillbaka regelbundet på salong och får en ”manzilla”-behandling av kvinnlig personal (brasiliansk vaxning för män).
I början gick jag var 6:e vecka men nu har jag så lite hår kvar att jag inte behöver gå så ofta.
Rakade mig själv innan men tycker att det blir så mycket bättre och lenare med vaxning, plus att det är så upphetsande att få det utfört av en kvinna!
Hej funderat på det men gör det inte ont?
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej funderat på det men gör det inte ont?
Jo, i början men efter ett tag så finns det ju inte mycket hår att ta bort, i varje fall inte om du går regelbundet dvs ungefär var 6:e vecka.
Det som kan göra ont är om det blir för varmt vax på pungen. Prata med henne innan om det, dom brukar kunna reglera värmen på vaxet till viss gräns, iallafall om dom vet om det i förväg.
Men som man säger: ”den som vill bli fin får lida pin”.Och det kan ju faktiskt vara ganska upphetsande också……
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Rakar det mesta varje morgon, blir lite kåt av att göra det och bara det gör det värt att göra det.
 
Toppen