Ni som var tonåringar innan internet fans

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Faktiskt att man kan sakna känslan av att hålla i en porrtidning

och den där spänningen att hitta något med erotiskt innehåll. Porrfilm som gick kl 24 på tv1000 som man fick vänta på hela dagen...bara sådant var uppkåtande och spännande för en tonåring.
 
M

msextifem

Gäst
och den där spänningen att hitta något med erotiskt innehåll. Porrfilm som gick kl 24 på tv1000 som man fick vänta på hela dagen...bara sådant var uppkåtande och spännande för en tonåring.

...och om man inte hade Tv1000 så var det en svart censurruta som täckte nästan hela bilden... fick runka till det lilla som syntes ute i kanten..:p:LOL:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
...och om man inte hade Tv1000 så var det en svart censurruta som täckte nästan hela bilden... fick runka till det lilla som syntes ute i kanten..:p:LOL:

då hade jag tur, vår hade bara inverterade färger så man såg bra vad som hände. Lärde mig till och med känna igen porrskådisarna så. Asia Carrera var en favorit, men var inte förrän internet kom jag fick se hur hon ”egentligen” såg ut. Haha
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har också några Aktuell Rapport liggandes kvar, typ från 1998-2004. Händer ibland att man bläddrar igenom dem och återupplever gamla minnen :)

En annan sak. Finns det ens kvar att köpa, typ Aktuell Rapport, Lektyr mm? Kollade på olika mackar i somras, men kunde inte hitta. Ville inte fråga heller, haha. Någon som vet?
 

firedragon

Ny medlem
Kön
Man
Hobbex var nog det första jag runkade till. De hade ”pinupbilder”, som jag tror var meningen att fästa på/i bilar? De fanns iaf i sektionen med dekaler med budskap som ”Bättre en back i hallen än ett hack i ballen” och ”Den bästa kvinnorörelsen är den i sängen” som var menade att fästa i bakrutor, främst på EPA-traktorer får man förmoda. Fanns speciellt en bild där på en blond tjej på knä som drog upp någon rödvitrandig t-shirt och visade brösten - henne kom jag nog till ett 100-tal gånger. Härliga minnen.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hobbex var nog det första jag runkade till. De hade ”pinupbilder”, som jag tror var meningen att fästa på/i bilar? De fanns iaf i sektionen med dekaler med budskap som ”Bättre en back i hallen än ett hack i ballen” och ”Den bästa kvinnorörelsen är den i sängen” som var menade att fästa i bakrutor, främst på EPA-traktorer får man förmoda. Fanns speciellt en bild där på en blond tjej på knä som drog upp någon rödvitrandig t-shirt och visade brösten - henne kom jag nog till ett 100-tal gånger. Härliga minnen.
Just den där tjejen som visade brösten kommer jag ihåg...jodå..några sköna sprut till henne
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Hobbex var nog det första jag runkade till. De hade ”pinupbilder”, som jag tror var meningen att fästa på/i bilar? De fanns iaf i sektionen med dekaler med budskap som ”Bättre en back i hallen än ett hack i ballen” och ”Den bästa kvinnorörelsen är den i sängen” som var menade att fästa i bakrutor, främst på EPA-traktorer får man förmoda. Fanns speciellt en bild där på en blond tjej på knä som drog upp någon rödvitrandig t-shirt och visade brösten - henne kom jag nog till ett 100-tal gånger. Härliga minnen.

Trodde jag var ensam om Hobbexkatalogen ;)
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Var farsans porrtidningar, sedan köpte man egna secondhandbutik, gömde de först under madrass sedan i en gammal attachéväska
 
Toppen