optimala längden

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Själv tycker jag inte att det är viktigt att den är så lång. Hellre lite kortare och grövre om man får välja... Sambon har någon gång sagt att hans är 18, men så lång tycker jag inte att den behöver vara...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har aldrig någonsin mätt någon av mina karlars, och aldrig frågat hur långa de är heller men däremot har jag - som jag redovisat i nån annan tråd här på Ona - mätt mitt eget djup och på mig gör allt över 15 cm ONT!

På djupet är jag inte töjbar - däremot på bredden så häng inte upp er så oerhört mycket på längden killar....
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Jag är nu över fyrtio. År alltså. Under alla dessa åren har jag faktiskt aldrig mätt min och kommer heller aldrig göra.;)
 

jymmett

Ny medlem
Kön
Man
min är 18 cm och jag är nöjd med det. kuken som jag ska ta emot får gärna vara kortare. Min sista kk hade en kuk som var nedåtböjd! Killar! världens prostata massage!
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Längden spelar nog ingen större roll faktiskt, är den för lång har den ju en tendens att göra ont. Samma sak om den är för grov i mitt fall iaf :p
Så tycker inte ni ska haka upp er på sånt där killar, bara onödigt. Har aldrig frågat nån av mina killar heller hur långa eller grova de varit. Inget jag är intresserad av heller, ett mått säger mig inget, däremot hur ni använder det ni har säger allt! :)
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Min är 18 (från bäckenbenet) lång och 14-15 i omkrets.
Men då den är böjd nedåt så tycker de tjejer som njutit (eller inte) av den att den känns grövre. Min sambo får sådan underbar massage av g-punkten när vi kör doggy att hon kommer nästan direkt.
Däremot har jag bara hört en gång att den var för lång men det var när hon hade spiral och den slog i spiralen. Det var inte så skönt, varken för henne eller för mig.
 

Spunky

Välbekant medlem
Kön
Man
Min är precis lagom tycker jag, inte så lång men ganska grov: 15 cm lång och 14 cm i omkrets.
Det är jag ganska nöjd med och de flesta kvinnor jag legat med.
Ibland får jag kommentarer typ ”oj, vad stor” av tjejer som ser min ståkuk för första gången trots att den bara är 15 cm. Tror att det är grovleken och mitt förhållandevis stora ollon som gör att den får det intrycket på tjejerna
 
Toppen