optimala längden

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Min är 16cm, men jag skulle vilja ha 20cm för min egen självkänslas skull, annars så är jag nöjd med omkretsen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min är väl ca14-15 cm kanske inte någon av de större men jag får in hela på de flesta kvinnor utan att de gör ont. Har en vän hans är 22cm har aldrig upplevt de att få in hela i en riktig kvinna.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
15 cm på ovansidan mätt från blygdbenet. Vidare lite högerroterad längs kukskaftet.
Kanske för mycket hårda tag....
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Klagar alltid på att min kunde vara mindre. Som tur är så är den liten när den inte är hård. Lätt att gömma undan.
Men den får gärna vara väl tilltagen på andra....

Manya
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Såg ett reportage på tv för några år sedan om en kille i England. Hans kuk var 27 cm och ganska grov. I yngre år hade tjejer varit som tokiga i att få ha sex med honom mest av nyfikenhet på hur det skulle kännas. Nu var han gift men hans fru gillade inte att ha vaginalt sex utan föredrog att han tog henne i stjärten! Tydligen kan man komma in långt den vägen...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Såg ett reportage på tv för några år sedan om en kille i England. Hans kuk var 27 cm och ganska grov. I yngre år hade tjejer varit som tokiga i att få ha sex med honom mest av nyfikenhet på hur det skulle kännas. Nu var han gift men hans fru gillade inte att ha vaginalt sex utan föredrog att han tog henne i stjärten! Tydligen kan man komma in långt den vägen...

Det är faktiskt sant, i rumpan så bottnar du ju inte lika lätt. När någon slår i livmoderstampen för att de är lite för långa så kan det göra riktigt ont. Jag föredrar ju stora, men grovheten är viktigast. Det är känslan av att vara uppfylld som tänder mig.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är faktiskt sant, i rumpan så bottnar du ju inte lika lätt. När någon slår i livmoderstampen för att de är lite för långa så kan det göra riktigt ont. Jag föredrar ju stora, men grovheten är viktigast. Det är känslan av att vara uppfylld som tänder mig.
Ja, det är inte kul att komma för djupt. Det kan göra väldigt ont för en tjej om man stöter in kuken för djupt. Min är ungefär 20 cm och då får man ändå vara försiktig ibland.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, det är inte kul att komma för djupt. Det kan göra väldigt ont för en tjej om man stöter in kuken för djupt. Min är ungefär 20 cm och då får man ändå vara försiktig ibland.

Om killen är försiktig och kan hantera sin sak är det sexigt med långa också. Om de har kontroll och stanna upp så de inte trycker in hela. Speciellt om man kör bakifrån framför en spegel så ser man ju också kuken och kukroten, känner mig som en riktigt porrstjärna då. :D
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Om killen är försiktig och kan hantera sin sak är det sexigt med långa också. Om de har kontroll och stanna upp så de inte trycker in hela. Speciellt om man kör bakifrån framför en spegel så ser man ju också kuken och kukroten, känner mig som en riktigt porrstjärna då. :D
Ja, det är ju underbart! Och är tjejen riktigt kåt så anpassas tjejen till kukens längd. Det där med spegel låter skönt!
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Antar att längden har ganska liten betydelse (bortsett från extremerna) och att det är individuellt vad man gillar och klarar. Förmodligen är en genomsnittlig kuk ungefär det som passar flest?
Min kuk är 22 cm (och grov). Jag vill inte byta, men för de flesta är den nog onödigt stor. Några gillar djupt, andra inte. :)
Med omkretsen är den en annan story... :)
 
Toppen