optimala längden

Johanna

Aktiv medlem
Oj, hon fick superont längst in i livmodertappen tror jag. Men det läkte och blev bra efter några dagar. Men jag har varit mer försiktig efter det måste jag säga.
Visste inte ens att det kunde hända. Klart att det kan göra ont om man inte är uppvärmd men har aldrig varit med om att man måste uppsöka läkarvård.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Visste inte ens att det kunde hända. Klart att det kan göra ont om man inte är uppvärmd men har aldrig varit med om att man måste uppsöka läkarvård.
Inte jag heller....
Vet att frun vid något tillfälle när vi var unga sa till att det gjorde ont om jag kom in för långt och råkade stöta för hårt. Men man vet ju med sig om man har en lång kuk och då tar man det varligt. Det ska ju vara njutbart för båda!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Oj, hon fick superont längst in i livmodertappen tror jag. Men det läkte och blev bra efter några dagar. Men jag har varit mer försiktig efter det måste jag säga.
Visste inte ens att det kunde hända. Klart att det kan göra ont om man inte är uppvärmd men har aldrig varit med om att man måste uppsöka läkarvård.
Aldrig heller hört om någon som blivit rent skadad av det. Jag har haft mina beskärda delar av stora och långa. Det gör otroligt ont när den stöter i livmodertappen, men har aldrig blivit så jag måsta uppsöka läkarvård. Möjligen att jag är öm dagen efter, men det är jag ändå mer eller mindre om personen är i det större spannet.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Aldrig heller hört om någon som blivit rent skadad av det. Jag har haft mina beskärda delar av stora och långa. Det gör otroligt ont när den stöter i livmodertappen, men har aldrig blivit så jag måsta uppsöka läkarvård. Möjligen att jag är öm dagen efter, men det är jag ändå mer eller mindre om personen är i det större spannet.
Oj, jo hon var ju väldigt kåt och så men som jag minns det var det bakifrån. Men jag kan ju inte varit den enda som råkat ut för det. Fast på sätt och vis hoppas jag det. För det är ju inget att skryta om.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Den optimala längden är väl att den ska passa i min lilla längtande kärleksgrotta ;)
Vi snackar typ 15 cm här!
Jag vet att det kan göra ont om något tränger in djupare än min vagina klarar men det jag inte vet är hur djup andra kvinnors fittor är. så en vild gissning är att den optimala längden varierar!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Det är nog väldigt olika det där
slidan är töjbar i både längd och vidd. De flesta kan nå och känna livmodertappen med ett finger, medan en styv medelkuk är mycket längre och ändå kan komma in hela sin längd utan problem. Så idealet för en kvinna är inte statiskt. Slidan anpassar sig
 
Toppen