Rakad eller hårig?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Föredrar helrakade (gärna vaxade) tjejer. Dels så ser det så sexigt ut och dels så blir det så mycket godare att slicka. Kan också bero på att jag själv vaxar av mig allt könshår regelbundet, så det blir ju väldigt praktiskt om tjejen också är helt slät;)
Har aldrig testat att vaxa könet. Hur känns det att göra.. resultatet?
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att smaken är olika.
Själv tycker jag det är underbart när man knullar båda nyrakade med massor av glidmedel

Min fru är så våt så jag tycker faktiskt attdet är skönast utan glidmedel. Men när jag runkar kan det hända att jag använder glidmedel, jag är omskuren.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Vaxar mig regelbundet, ungefär var 6:e vecka, på salong av kvinnlig personal. Första gångerna gör det ganska ont, men håren lossnar lättare efter ett tag om man vaxar sig regelbundet (och inte låter håret växa ut så mycket). Onekligen lite upphetsande att ligga helt naken inför en kvinna också. Har vid några enstaka tillfällen fått stånd, lite pinsamt, men hon fortsatte bara som vanligt utan att kommentera det. En gång när jag fick ett riktigt "praktstånd" som inte släppte, la hon en handduk över staken innan hon fortsatte, dom är nog ganska vana vid liknande situationer och bryr sig inte så mycket.
Resultatet blir oftast mycket bra, mycket lenare än om man rakar sig med hyvel. Tycker själv det blir ganska snyggt och ger en skön känsla.
Tack för härligt och spännande info.
Låter skönt att ligga med stånd så.
 

johannezzz

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har också testat att vaxa mig ett par gånger. Var något med värmen och uppmärksamheten, tror jag? Ganska snart kände jag i alla fall hur jag svullnade och snart var jag helt hård. Men faktum är att själva vaxningen gjorde mindre ont när jag hade stånd, vet inte varför. Och det var en skön känsla när hon böjde ståndet hit och dit medan hon arbetade. Nu för tiden varierar jag frisyr men känner mig lite extra porrig när jag är helrakad, vilket kan vara nice
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag har hårväxt ganska långt ut på skaftet som jag rakar bort. Mitt kukhår är spikrakt så jag måste även ansa det kortare för att inte det ska likna Don Kings frilla. Saknar tyvärr den snygga kroppsbehåring på bringa och mage som jag så uppskattar på andra män, men i gengäld så växer det fortfarande tjockt på huvudet vid 43, utan tillstymmelse till gråa hår.
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
På mig själv: Alltid hårlöst
På andra kvinnor: Gärna en liten diskret frisyr.
På killar: Ska vara lurv på killar. Pojkar är hårlösa. Män har hår. En man utan hår runt kuken ser lite feminin ut...
kvinnor ska oxå ha hår på fittan svart mycket hårig fitta som man kan styra fingrarna igenom
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Jag gillar kukar och fittor alldeles oavsett förstås! :)
I farsans gamla porrtidningar var det ju full buske som gällde. Läckert! Sedan mins jag inte tidsordningen, men när tjejerna började raka en smal stäng med hår på fittan var ju magiskt fint. Och sedan blev det ju helrakat som gällde. Lika magiskt det faktiskt :)
Det enda med helrakad kuk/fitta är väl att så fort lite stubb börjar växa så blir det lite oskönt, så det gäller ju att hålla efter.
Suger man kuk så tycker jag det är härligt med lite buske :)
Har sedan en tid själv sparat ut lite efter många års trimmande, rakar dock fortsatt pungen för helvete vad det kliar om det ska växa ut där.
Hur gör ni andra med just pungen? Någon som har tjej/kille som gillar hår på pungen? Vad är på modet just nu? ;)
 
Toppen