Runka och spruta i trosor

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
När jag ör hemma hos någon letar jag ofta upp tvättkorgen. Luktar på trosor men runka gör jag inte längre, inte just då kan bli när jag kommit hem en kvällsrunk. Tänker på doften vet inte men tycker att äldre kvinnor luktar mer yngre däremot lite friskare. Kanske bara är en inbillning,
Du har nog rätt i dina iakttagelser. Men var går gränsen för äldre/yngre?
 

Voyeurscum

Välbekant medlem
Kön
Man
Var över och vattnade lite blommor och matade katten.
Hittade två tvättkorgar varav den ena innehöll typ 7 par av mammans trosor. Flera hade använts under gympassen eftersom de låg omslingrade ihop med tajts.
Samlade ihop hennes trosor varav flera var rejält nedsölade med hennes fittsås. Satte mig bekvämt i soffan med naken underdel och luktade och smakade på hennes trosor. Underbart med smak av hennes fitta. Kunde bara hålla mig i några minuter innan jag sprutade på golvet. Åkte sen hemåt med fittsmak i munnen :p
 

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Var över och vattnade lite blommor och matade katten.
Hittade två tvättkorgar varav den ena innehöll typ 7 par av mammans trosor. Flera hade använts under gympassen eftersom de låg omslingrade ihop med tajts.
Samlade ihop hennes trosor varav flera var rejält nedsölade med hennes fittsås. Satte mig bekvämt i soffan med naken underdel och luktade och smakade på hennes trosor. Underbart med smak av hennes fitta. Kunde bara hålla mig i några minuter innan jag sprutade på golvet. Åkte sen hemåt med fittsmak i munnen :p
Låter ju helt underbart! Vad var det för sorts trosor?
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Var över och vattnade lite blommor och matade katten.
Hittade två tvättkorgar varav den ena innehöll typ 7 par av mammans trosor. Flera hade använts under gympassen eftersom de låg omslingrade ihop med tajts.
Samlade ihop hennes trosor varav flera var rejält nedsölade med hennes fittsås. Satte mig bekvämt i soffan med naken underdel och luktade och smakade på hennes trosor. Underbart med smak av hennes fitta. Kunde bara hålla mig i några minuter innan jag sprutade på golvet. Åkte sen hemåt med fittsmak i munnen :p
Nästa gång måste du ju även prova att slicka och sniffa i döttrarnas trosor mums :love:
 

EnEuro

Aktiv medlem
Var över och vattnade lite blommor och matade katten.
Hittade två tvättkorgar varav den ena innehöll typ 7 par av mammans trosor. Flera hade använts under gympassen eftersom de låg omslingrade ihop med tajts.
Samlade ihop hennes trosor varav flera var rejält nedsölade med hennes fittsås. Satte mig bekvämt i soffan med naken underdel och luktade och smakade på hennes trosor. Underbart med smak av hennes fitta. Kunde bara hålla mig i några minuter innan jag sprutade på golvet. Åkte sen hemåt med fittsmak i munnen :p
Får hoppas att de inte har övervakningskamera där hemma
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är ibland problemet med en del porrfilmer de är för inställda på själva samlaget. En kvinna som smeker sig och tillslut tar av trosorna eller om partner gör det.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är ibland problemet med en del porrfilmer de är för inställda på själva samlaget. En kvinna som smeker sig och tillslut tar av trosorna eller om partner gör det.
Ja man klipper bort det som jag tänder mest på, alltså lite lek med trosorna innan de åker av, fast allra helst vill jag ju att de sitter kvar och bara dras åt sidan och de får ju också gärna bli riktigt smetiga ;-P
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Du har nog rätt i dina iakttagelser. Men var går gränsen för äldre/yngre?
Jag skulle väl inte ha sex med någon som är under 30år. En kvinna på 30år skulle jag kunna vara far till med min ålder.
Men åldern är ju bara en siffra säger många.
Sen när det gäller trosor är de ju en fantasi där är det mesta tillåtet men vill en ung kvinna ha sex med enligt henne en gammal man. Vet inte hur det är för kvinnor men unga män är ofta intresserade av äldre kvinnor. Det var jag själv problemet var bara att de flesta var upptagna, men några kunde att suga eller hjälpa mig att runka eller onanera tillsammans. Så länge man inte hade samlag var det inre otrohet enligt dem. Höll väl kanske inte med men det var deras val.
 
Toppen