Runkat till både mor och dotter?

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag funderar på hur vanligt detta fenomen är egentligen.
Vad jag menar är om någon här suttit och onanerat till en tjej ni har varit tillsammans med och även blandat in hennes mamma??
Jag gjorde det för en herrans massa år sen när jag var tillsammans med en tjej med en ursnygg mamma.
på något underligt sätt hade jag snott åt mig en bild med dem tillsammans. Runkade till dem båda tills jag sprutade..
Idag är det annorlunda..Min frus mamma är inte så snygg :)
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
För några år sedan sökte jag kontakt med kvinnor i mitt område via en sexdating site. Fick kontakt med en intressant. Efter några email fick hennes telefon nummer och ringde….kände igen henne på en gång när hon svarade! En bra kompis till min fru! Förvrängde rösten så väl jag kunde och fortsatte flörtet. Fick igång en trevlig utbyte av nakenbilder så det blev en hel del rejälä sprut på hennes nakenbilder. Hon ville även träffas för riktig sex men det vågade jag aldrig! Vi umgås ganska ofta med familjen i fråga och har även foton på den sexiga tonårsdottern (18år) iklädd bikini på badstranden. Sprut på dom också…
och en gång på besök hos dom gick på toalett och "hittade" hennes stringtrosor i tvättkorgen. Snabbrunk och sprut i dom och tillbaks i korgen! Var rädd efteråt att dom skulle upptäcka det men har inte hört något iaf. Inte riktigt nykter den gången, annars hade nog städat bort satsen från trosorna..:p:p
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
För några år sedan sökte jag kontakt med kvinnor i mitt område via en sexdating site. Fick kontakt med en intressant. Efter några email fick hennes telefon nummer och ringde….kände igen henne på en gång när hon svarade! En bra kompis till min fru! Förvrängde rösten så väl jag kunde och fortsatte flörtet. Fick igång en trevlig utbyte av nakenbilder så det blev en hel del rejälä sprut på hennes nakenbilder. Hon ville även träffas för riktig sex men det vågade jag aldrig! Vi umgås ganska ofta med familjen i fråga och har även foton på den sexiga tonårsdottern (18år) iklädd bikini på badstranden. Sprut på dom också…
och en gång på besök hos dom gick på toalett och "hittade" hennes stringtrosor i tvättkorgen. Snabbrunk och sprut i dom och tillbaks i korgen! Var rädd efteråt att dom skulle upptäcka det men har inte hört något iaf. Inte riktigt nykter den gången, annars hade nog städat bort satsen från trosorna..:p:p


Låter intressanta, både mor o dotter ;)
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Var riktigt besviken att det var någon vi kände, kunde ju inte gå längre än anonymt bildbyte! Men trevligt var det…mamman är
välsvarvad med riktiga kurvor, stora bröst (D-kupa skulle gissa) och en riktig kåting visade det sig. Dottern har ärvt utseendet iaf, stora härliga tuttar, fin rund rumpa osm…nu blev jag kåt igen….tror jag måste gå och lätta på trycket lite;)
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Var riktigt besviken att det var någon vi kände, kunde ju inte gå längre än anonymt bildbyte! Men trevligt var det…mamman är
välsvarvad med riktiga kurvor, stora bröst (D-kupa skulle gissa) och en riktig kåting visade det sig. Dottern har ärvt utseendet iaf, stora härliga tuttar, fin rund rumpa osm…nu blev jag kåt igen….tror jag måste gå och lätta på trycket lite;)


Hehe, låter nice
 

Garth65

Medlem
Ålder
59
Kön
Man
Har knullat både dotter och mamma, var 18 år och precis fått körkort, var ofta hos flickvännen som bodde hemma hos föräldrarna, pappan jobbade borta och jag märkte efter ett tag att mamman ofta tog i mig och kramade mig något för länge.
När jag insåg detta blev jag alltid kåt och hård när hon skulle till att krama mig och till slut så tryckte jag min hårda kuk mot hennes lår"som av en händelse" hon höll kvar låret o tryckte tillbaks, hon hade kåtblick hela kvällen och var nära oss hela kvällen också....
 

Garth65

Medlem
Ålder
59
Kön
Man
Har knullat både dotter och mamma, var 18 år och precis fått körkort, var ofta hos flickvännen som bodde hemma hos föräldrarna, pappan jobbade borta och jag märkte efter ett tag att mamman ofta tog i mig och kramade mig något för länge.
När jag insåg detta blev jag alltid kåt och hård när hon skulle till att krama mig och till slut så tryckte jag min hårda kuk mot hennes lår"som av en händelse" hon höll kvar låret o tryckte tillbaks, hon hade kåtblick hela kvällen och var nära oss hela kvällen också....
Det hände inget den kvällen men vid många tillfällen de kommande gångerna jag besökte flickvännen och mannen vart borta så ville mamman krama mig och jag lät hennes lår känna hur hård och kåt jag vart, till slut var hon så hetsad så efter ytterligare besök hos flickvännen gick mamman förbi mig i köket när jag stod och drack vatten, hon strök sina fingrar över min kuk utanpå byxorna när hon gick förbi, detta hände flera ggr den kvällen och vi hade passerat nån spärr där......
 

Garth65

Medlem
Ålder
59
Kön
Man
Den kvällen/natten det tog sig hade det jag berättat tidigare blivit en vana från hennes(mammans) sida, så fort mannen var borta så såg jag att hon var"på". Syntes i hennes blick och hon blev helt darrig när jag visade mitt stånd i kortbyxorna(detta pågick under en sommar och höst.
Gled ofta ut i köket o drack vatten, lutade mig med baken mot diskbänken medans jag drack samtidigt som jag sköt fram höften så kuken i fullt stånd syntes.
Hon brukade stå i dörren så hon kunde hålla koll både på min kuk och vad som var på väg mot köket.
Hon flåsade och vart helt illröd i ansiktet bara jag lät henne förstå hur kåt jag var på henne.
Konstigt, vill minnas att vi inte sagt ett ord till varandra om detta hittills.
IAF jag sov över, mannen var inte hemma, vi knullade jag och min flickvän, jag hade varit på toa och lämnade dörren till hennes sovrum lite på glänt, efter en stund red min tjej mig igen, såg då att nån(mamman) passerade flera ggr förbi den lilla dörröppningen, jag njöt och stönade högre, gjorde mig otroligt kåt av att veta att hon såg/hörde oss, kanske till och med spionerade.
När vi kommit låg vi och pustade.
Hon somnade in o jag viskade att jag skulle tvätta av mig, minns att hon inte svarade, så jag gled ut till toan.
Där i hallen stod hon i skymundan, blev överraskad och kåt på två sekunder, hon i en stor Tskirt.
Bara föste mig mot väggen ner på knä och sög o slickade i sig safterna, fick bara smeka hennes bröst, hon väste att jag skulle stå still o låta henne göra sin grej, vilket var att slicka mig ren från säd o fittsås, sen suga mig, hon viskade att hon ville jag skulle komma fort så hon han smaka min färska säd, tur jag vart ung så lite lyckades jag tömma ur mig.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Nu har jag förstås inte de fysiska förutsättningarna för att runka i egentlig mening. Men fantasier har jag ju när jag gör det jag kan. Däremot har jag den fina egenskapen att vara bisexuell. Därför är fantasier om mamma/dotter intressanta även för mig, liksom fantasier om pappa/son. För den delen blir det bara ännu bättre om hela familjen är inblandad. Men nu är det ju specifikt mamma/dotter som är rubriken. Fantasier där mor och dotter även är tillsammans är något som verkligen får det att pirra extra mycket i en viss kvinnlig kroppsdel...
 
Toppen