Runkat till både mor och dotter?

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi var och hälsade på min frus mamma på landet och vi sola de o h badade ofta där, jag låg på altanen o h solade naken på en filt och låg och tittade på svärmor som låg naken en liten bit från mig, hon hade stora härliga bröst jämfört med min fru som hade små bröst. När jag låg dör och funderade då kände jag att jag fick ett häftigt stånd kuken stod rätt ut och svärmor tittade på mig och frågade om jag behövde hjälp och hon kom fram o h började runka min kuk så skönt så till slut så sprutade jag upp över min mage och bröst, och då sade hon synd att slösa med sån fin sperma så hon litade sig fram och slickade upp all sperma på mig!!!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte om det här räknas men min styvsyster väckte mig och drog med mig till min styvmor och pappa hon red honom snabbt och han sög på hennes bröst.
De kom i en gemensamt efter ca 5 minuter.
Jag hade fått ett jättestånd och min lillasyster kallar henne det hade redan innan tagit av sig trosorna, blir så blött annars förklarade hon. Vi gick och lade oss i våra sängar men vi onanerade tillsammans innan vi somnade. Vi smekte inte varandra jag runkade på vanligt sätt förhuden upp och ner, systers smekte och gnuggade sin klitoris. Vi tittade lite på varandra min syster hade inte ofta sett något stånd och en blodfylld klitoris
Vi var väldigt unga när detta hände 7 och 9år
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag vet att min lillasyster onanerade ofta har på senare år erkänt att det var nog två gånger per dag. En på morgonen och En på kvällen. Senare arbetade hon som Nanny utomlands, hon hade då förhållande med en dotter i en familj och sex med en mamma. Ville inte ha sex men tyckte inte lesbiska relationer var på riktigt, ingen kärlek bara sex. Det fanns säkert en del män i familjerna som hon hade kunnat förföra men gjorde det aldrig.
Nu har han varit sambo länge och jag är morbror till två barn hur det är med onani idag vet jag inte. Själv är jag ensamstående så det blir ungefär varje dag, även om jag träffar kvinnor och har sex då och då.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hejsan jag har runkat och kollat på porr med min 27 åriga dotter plus att jag har visat henne ett klipp där jag sprutar och det gillade hon skarpt
För mig är det att gå över gränsen. Visst, är hon 27 så väljer hon själv, men det finns en naturligt inbyggd spärr mot sexuella handlingar tillsammans med sina barn/föräldrar...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
För mig är det att gå över gränsen. Visst, är hon 27 så väljer hon själv, men det finns en naturligt inbyggd spärr mot sexuella handlingar tillsammans med sina barn/föräldrar...
Kolla på porr men sin dotter på 27år om själv vill är väl inget fel i det, men visa henne klipp där du hennes far sprutar nej undrar om det en är lagligt. Tycker iallafall att det är fel. Man kan vända på det skulle han vilja se sin dotter onanera, hoppas inte det.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kolla på porr men sin dotter på 27år om själv vill är väl inget fel i det, men visa henne klipp där du hennes far sprutar nej undrar om det en är lagligt. Tycker iallafall att det är fel. Man kan vända på det skulle han vilja se sin dotter onanera, hoppas inte det.
I denna familj så behöver vi inte gömma oss när vi är kåta och vill onanera och vill vi titta på varandra så gör man det eller så gör man inte det
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
I denna familj så behöver vi inte gömma oss när vi är kåta och vill onanera och vill vi titta på varandra så gör man det eller så gör man inte det
Men jag anser ändå att det inte är sunt familjeliv. Skulle vi gjort en enkät i landet så hade det inte varit någon stor procent som tycker det är sunt
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Detta hände när jag bara rätt ung, kanske 7-8 år.
Mamma o jag hade varit o handlat, när vi kommer hem, så sitter pappa i soffan o runkar.
Detta var en av dom första gångerna jag såg pappa runka.
Mamma o pappa gjorde ingen sak av det, pappa fortsatte o mamma o jag stod i köket o plockade upp maten.
Men jag kollad mkt på pappa, jag hade ju fascinerats av kuk så länge jag kunde minnas.
Men nu vår den stor o hård o pappa hade det skönt.
Det var mitt i sommaren, och vi gick ju oftast nakna.
Så mamma tar av sin klänning och sen tar hon av min också.
Då ser jag hur pappa tittar på oss.
Jag märker att mamma liksom visar sig för pappa än mera, vilket pappa gillar.
Så jag gör lite som mamma, vickar på rumpan och sätter mig på huk.
Jag gillar att se pappa gladare o nöjdare.
Har frågar om vi vill sätta oss i soffa.
När vi sitter där, så smeker mamma pappa. Det har jag sett ofta innan och när dom haft sex också, fast inte tänkt på det som denna gången.
Jag vet att jag frågade pappa om jag fick känna på hans snopp.
Det var första gången jag kände en hård snop. Jag hed ju sett när han runkad o drog kuken upp o ner, så utan o fråga gjord jag det.
Pappa rös till, o jag frågade om det var skönt.
Sen ville mamma att pappa själv skulle få ha det skönt.
Strax efter såg jag hur sperman sköt ut från hans snopp.
Det heter sperma, sa mamma. Det är små bebisar och när mamma får dom i sig, så kan det bli barn.
Jag var så facinerad.
 
Toppen