Runkat till både mor och dotter?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Aldrig runkat till mor och dotter, men än mamma förförde mig sade att hon ville lära mig innan jag och dottern skulle ha sex. Jag var då sextonår dottern fjortonår så de tog ett halvår innan jag tog dotterns oskuld.
Dottern visste om att jag och hennes mamma haft sex förstår den inte riktig men mamma är en vackra kvinna var hennes ord.
Våra grannar hade tre döttrar runkat till alla tre men inte samtidigt.
 

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Runkade till min frus kompis Barbro och hennes dotter Sara. De solade toppless ihop med min fru på vår altan när jag kom hem. Gick upp på andra våningen och runkade så skönt. Minns hur jag sprutade över fönsterbrädan. Fick knulla Barbro några gånger flera år senare.
 

Kallekula

Ny medlem
Kön
Man
Mor och dotter är en fin fantasi! Jag undrar vem av mor och dotter som generellt hade varit svårast att övertala för en trekant eller liknande i verkligheten :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hänt att när man har passat någons hus, hittade fem par använda trosor i tvättkorgen. Det var mamman och två döttrar vet inte vems trosorna var eller om det var olika, men alla fem hade lukten av fitta tyckte iallafall jag. Har även hittat tre par i tvättstugan där jag bodde tidigare.
 
Toppen