Senaste gången med din sambo/fru?

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
igår var pensionärskuken 70+ inne i pensionärsfittan också 70+. Fick grunda med 100 mg Sildenafil och smörja fittan med glidvalla. Sen var det bara att köra på. Inte så smidiga längre så vi ligger på sidan mot varandra. Både kuken och fittan fick orgasm. Denna sköna stund inträffar en gång i veckan

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
igår var pensionärskuken 70+ inne i pensionärsfittan också 70+. Fick grunda med 100 mg Sildenafil och smörja fittan med glidvalla. Sen var det bara att köra på. Inte så smidiga längre så vi ligger på sidan mot varandra. Både kuken och fittan fick orgasm. Denna sköna stund inträffar en gång i veckan
Härligt. Det är fler gånger än många andra tror jag.

Faplover

Välbekant medlem
Ålder
30
Kön
Man
För någon timme sedan så stod sambon på alla fyra framför mig och stimulerade sin klitoris med en vibrator medans jag runkade kuken tryckt mot hennes anal. Sakta blev hennes bakre öppning allt halare av min försats och efter en stund började hon trycka sig lite hårdare mot min runkande kuk.

Sakta började ollonet glida in och ur hennes rumpa medans jag runkade och när jag märkte att hon började närma sig en orgasm så tryckte jag långsamt in hela kuken i rumpan på henne.

När hon väl kom och jag kände hur det pulserande runt kuken så kunde jag inte längre hålla tillbaka utan tömde en rejäl laddning i hennes tighta rumpa.

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
För en timme sedan på en återvinningsstation i Torslanda.
Tjejen stod och lutade sig mot ett metallstängsel med en vibrator mot klittan medans jag tog henne bakifrån och samtidigt fingrade henne i rumpan. Allt medans alla mopeder och bilar åkte förbi ovetandes nere på vägen.

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
För en timme sedan på en återvinningsstation i Torslanda.
Tjejen stod och lutade sig mot ett metallstängsel med en vibrator mot klittan medans jag tog henne bakifrån och samtidigt fingrade henne i rumpan. Allt medans alla mopeder och bilar åkte förbi ovetandes nere på vägen.
Det där hade man velat komma förbi och se!

Magge

Medlem
Låter ju helt underbart

Pervious

Aktiv medlem
Kön
Man
Nyss. Hemma efter en resa norrut. Duschade och klev ner i spabadet där frun redan satt och väntade. Innan jag hunnit ner med pungen under ytan så greppade hon min slaka kuk och sög den till ett präktigt stånd. Sen slutade hon som för att retas. Mycket irriterande då jag vet att hon påbörjade sin lingonvecka efter sexet i morse. Jag räknar iaf med en avsugning se'n vi landat i sängen.

Toppen