Ska onna dö ut??????

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan bara hålla med
så länge det inte går att regga sig som ny medlem sen forumet höll på att spammas sönder av en viss...ja ni minns vem.

Tills det kommer att gå att regga sig som medlem igen är det upp till oss som gillar "vårt" forum att hålla igång det med nya inlägg o svar så det inte bara blir att folk läser utan även skriver.

så som Stånd sa.

UPP TILL KAMP:)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Så talar mina killar;):):love::love:

Låt oss höja ribban (oops;)) och göra forumet till den våta sköna samlingsplats vi vill att det skall vara:p
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Håller med samtliga tidigare talare. Det blir inte bättre än vad vi gör det till. Ett ord är alltid bättre än inget.

Jag höjer gärna ribban och står ståndaktigt på min post som onas trogne soldat i stram givakt. ;)

Så sträck på er därute och sug åt er, ni är alla helt fantastiska!
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Oj jag ska göra mitt bästa mina gamla vänner :)
Kanske dags att bli lite aktiv igen?
Jo jag ska väl erkänna jag har inte legat på latsidan direkt, som jag berättade nyss här för en gammal Ona-vän, jag är lite äldre, lite vackrare och mycket kåtare!! :p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag får böja nacken och erkänna att jag varit väldigt slarvig med att vara aktiv:oops:

Att "det händer så mycket i mitt liv" är en dålig ursäkt, men dock en förklaring och jag ska verkligen skärpa mig nu!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag är självklart på! Håller med er om att fler borde vara med och skriva i trådarna och inte bara läsa vad andra skriver! Vore djupt ledsen om forumet inte skulle finnas kvar!

kram på er alla onanikompisar där ute!
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Är också kvar! Heja oss! :D:cool:

Men är det verkligen så att det fortfarande inte går att regga sig som ny medlem alltså? Fan vad tråkigt! :( Men som sagt, heja oss få som är kvar! Vi måste hålla stället uppe!
 

solgossen

Medlem
Kön
Man
Jag är inne dagligen. Jag har försökt bidra med små historier från riktiga livet. Skulle dock gärna få kontakt med någon kvinna att chatta med. Här tar det så lång tid att få svar och respons.:oops:
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är inne dagligen. Jag har försökt bidra med små historier från riktiga livet. Skulle dock gärna få kontakt med någon kvinna att chatta med. Här tar det så lång tid att få svar och respons.:oops:



Och denna tråd blev en kontakannons?????
Chatt mellan dig och en annan kvinna kommer ju verkligen hjälpa till att liva upp forumet.

Håll dig till rätt tråd om du söker kontakt

och fortsätt gärna med fler små historier från "the real life" eller nåt annat trevligt dreammachine:)
 

solgossen

Medlem
Kön
Man
Det jag menade med kontakt var att det är viktigt att forumet lever, för om det dör ut, då försvinner möjligheten att finna en kvinna som gillar onani väldigt drastiskt. Ute i samhället är det väldigt få kvinnor som vågar erkänna att de har detta fritidsintresse.
För tre år sedan träffade jag dock en kvinna som berättade att hon sytt sina egna trosor med springa för att enkelt kunna pilla på musen. Detta gjorde hon minst en gång om dagen oavsett om hon hade sällskap eller inte. Hon tog dom tillfällena i akt för att ha en skön stund och då behövde hon denna typ av trosor. Jag fick tillfälle att prova att onanera åt henne vid något enstaka tillfälle när vi var ute och gick i skogen med hennes hund. En otroligt härlig upplevelse. Hon sydde även sina egna bh:ar i väldigt tunnt och genomskinligt tyg, varför det var en fröjd att se henne i bara underkläderna.:)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Är också kvar! Heja oss! :D:cool:

Men är det verkligen så att det fortfarande inte går att regga sig som ny medlem alltså? Fan vad tråkigt! :( Men som sagt, heja oss få som är kvar! Vi måste hålla stället uppe!

Jag skrev lite om det i forumdelen "Förslag på förbättringar" -> "Öppna Ona" och upprepar det här:

Jag tycker också att det vore kul att kunna öppna Ona för nya medlemmar - men då tror jag att man måste rensa bort en hel del av de över 25000 som redan är med här - men som uppenbarligen sällan eller aldrig loggar in och/eller skriver något, av vilka anledningar det nu vara må.... Hellre ett forum med 300 medlemmar där alla är aktiva än ett med över 25000 där "bara" 300 är aktiva liksom....
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Gjordes inte någon rensning för ett par årsedan, när sidan gjordes om?
Kan missta mig:oops:

Kankse annars skulle vara något att tänka på. Vet inte hur man skulle göra det rent praktiskt men......en tank iaf
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Gjordes inte någon rensning för ett par årsedan, när sidan gjordes om?
Kan missta mig:oops:

Kankse annars skulle vara något att tänka på. Vet inte hur man skulle göra det rent praktiskt men......en tank iaf

Jag tror att du har helt rätt. Även om det var före min tid på ona, så har jag sett info om att det gick ett mail till alla "gamla" medlemmar där de uppmanades att bekräfta ifall de fortfarande ville vara medlemmar. Om de inte svarade på mailet så skulle de strykas från medlemsregistret...

Hade vi haft en sökfunktion på forumet tror jag att vi hade hittat den infon;):)

Men varför fokusera på alla som inte är aktiva? Varför inte fokusera på de 12 som just nu är online:cool:;) Tänk vilken skillnad det skulle göra om de som faktiskt är inloggade, också är aktiva på forumet;):love::love:
 
Toppen