Slicka analt, fler som gillar det?

Sunnerunkarn

Ny medlem
Kön
Man
Slickad och tungknullad. Älskar att både ge och få. Bäst är typ 69an i en fåtölj där den som är underst verkligen kan borra in hela tungan och den som är överst trycker emot
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar att slicka och bli slickad djupt och länge något av det bästa jag vet är att få ett rimjob medans jag runkar och kollar porr. Har turen med att ha en sambo som bjuder på det ibland med
 

MforMystery

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att slicka analen! Jag har än så länge inte fått min egen slickad. Men jag kan föreställa mig att det skulle vara väldigt skönt.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Hygienen är A och O vid all analsex, ja vid all sex egentligen. I alla fall för mig. Är bara hygienen fixad finns det ingen del av människokroppen som jag inte älskar att kyssa och att slicka. Gäller även att få. Känner jag mig inte tillräckligt fräsch tappar jag lusten.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hygienen är A och O vid all analsex, ja vid all sex egentligen. I alla fall för mig. Är bara hygienen fixad finns det ingen del av människokroppen som jag inte älskar att kyssa och att slicka. Gäller även att få. Känner jag mig inte tillräckligt fräsch tappar jag lusten.
Håller helt med dig!
Även om jag gillar wet i vissa sammanhang, så är det oerhört avtändande att slicka en fitta eller suga en kuk som smakar gammal urin
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Tål att upprepas,grymt upphetsande att slicka en skön stjärt inte långt ifrån att jag kommer när jag rimmar.
 
Toppen