Slicka analt, fler som gillar det?

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Oj!
Visst är det oerhört skönt att bli slickad. Jag njuter av det lite snuskigt förbjudna, men att kunna få orgasm av det, det får jag inte...
Jag har skickat en kvinna till orgasm analt, även gett bröststimulering till orgasm. Man ska inte vara så fixerad vid könsorganen. :giggle:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har skickat en kvinna till orgasm analt, även gett bröststimulering till orgasm. Man ska inte vara så fixerad vid könsorganen. :giggle:
Ja, alla är vi olika men jag tror att det är ytterst ovanligt att få orgasm av annan stimulering än könsorganet. Men gärna med extra knuff av stimulering av bröst, anal eller annan känslig kroppsdel. Så kommer man fortare/kraftigare...
 

Chan

Medlem
Kön
Man
Låter lite som när coronan kom

"Glöm inte att tvätta händerna"

Jag tvättade faktiskt händerna innan

Samma gäller det ju vid sex
Vare sig det är i bakre eller främre
Rent ska det va

Mitt ex fick orgasm enbart genom anal stimulans

Men vi är alla olika
Synd att hon är ett ex bara

Kör hårt
Eller hur ni nu vill ha tempot ❤️
 
O

openmindedXXX

Gäst
Har hittills inte mött en tjej, som inte gillar att få tunga i röven. Vilket jag verkligen älskar att få ge sån behandling.
Har vi par tillfällen även fått min röv slickad av en tjej.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Håller med dig. Min fru hör till dem som stängt igen bakdörren helt. Tabu!
Min sambo sa samma sak. Hon hade aldrig öppnat upp analen, men efter att vi duschat så ställde jag mig bakom henne när hon speglade sig. Pussade och slickade henne från nacken och neråt. Sakta men säkert neråt skinkhalvorna. Retade med tungan och försökte komma djupare. När hon sa stopp så sa jag bara ”vänta lite” varje gång. Till slut hade jag tungspetsen i analhålet och tryckte den in och ut. Detta var öppningen för oss att ha analsex med kuken. Hon får väldigt starka orgasmer när jag knullar henne analt numera. Hon tar även en dildo i analen när jag knullar henne i fittan. Bästa sexet säger hon nu. Hon ångrar att hon inte gjort det tidigare. Ge inte upp.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Min sambo sa samma sak. Hon hade aldrig öppnat upp analen, men efter att vi duschat så ställde jag mig bakom henne när hon speglade sig. Pussade och slickade henne från nacken och neråt. Sakta men säkert neråt skinkhalvorna. Retade med tungan och försökte komma djupare. När hon sa stopp så sa jag bara ”vänta lite” varje gång. Till slut hade jag tungspetsen i analhålet och tryckte den in och ut. Detta var öppningen för oss att ha analsex med kuken. Hon får väldigt starka orgasmer när jag knullar henne analt numera. Hon tar även en dildo i analen när jag knullar henne i fittan. Bästa sexet säger hon nu. Hon ångrar att hon inte gjort det tidigare. Ge inte upp.
Tack för att du peppar mig, men tyvärr tror jag det är kört....
Kanske din och min fru inte hör till samma deneration?
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Hur som helst. Till alla er som skulle vilje ge lite analstimulans. Ge inte upp. Fingra lite. ”Halka ner” med dildon av ”misstag”. Massera ryggen och ge stjärtskåran lite extra attention. Tvätta henne i analen i duschen. Se en porrfilm med analsex. Säg ”Jag Älskar Dig” samtidigt som du för in pekfingret i anus. Spela spel där utmaningen är att komma åt anus. I badkaret så kan du reste. Eller…..var bara ärlig och säg att du gillar analsex och anal stimulans och att du vill prova…..NU…
 
Toppen