Slicka analt, fler som gillar det?

M

MrTom

Gäst
Blev slickad i stjärten på Haga Video på 70-talet, väldigt upphetsande och sprutet lät inte vänta på sig!
 
Last edited by a moderator:

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Spenderade 40 minuter igår kväll med att slicka tjejens stjärt. Älskar slicka henne medans hon har sin wand mot klitoris och njuter för fullt.
Speciellt upphetsande blir det när jag trycker in tungan så långt i henne som det går. Då kommer det avgrundsdjupa stön från henne och hennes ringmuskel kramar och krampar hårt om tungan medans jag roterar den fram och tillbaka i henne.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Var hemma hos en kille en gång. När vi låg där i hans säng tog han tag i baken på mig och särade på mina skinkor. Sedan lät han tungan slicka mitt anus och en ny värld öppnade sig för mig. Enormt skönt!
Ungefär samma upplevelse som jag hade för flera år sedan, fast vi var på en rastplatstoalett...
Just känslan av att någon särar på skinkorna tycker jag är upphetsande och att sedan känna tungan glida över anus gjorde att jag såg stjärnor i den sjunde himlen som jag hamnade i....
 

Wet

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Det är fantastiskt att både ge och få. I ungdomen ville första tjejen inte suga mig, men slick analt var underbart åt båda håll. Även fått tillfälle senare, men mest att ge. Men länge sedan. Fan att frun inte är mera sexuellt nyfiken.
 
Last edited:
Toppen