Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
man börjar känna det här med att man blir för avtänd när man väl sprutar. Hade gärna tagit nån annans sats i munnen för att prova om det smakade bättre då. Tror det kan göra fetskillnad faktiskt. Dock måste det vara någon jag litar på. Som en kompis typ.

Masturbation for Salvation
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Avslagen cola jag håller med dig. Jag ställer gärna upp för dig [:p]

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Originally posted by Avslagen_cola

man börjar känna det här med att man blir för avtänd när man väl sprutar. Hade gärna tagit nån annans sats i munnen för att prova om det smakade bättre då. Tror det kan göra fetskillnad faktiskt. Dock måste det vara någon jag litar på. Som en kompis typ.

Samma här. Innan jag själv sprutar helst, eftersom man ju är mest uppkåtad då. :)
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag har bara smakat på satsen en gång och det var första gången jag sprutade. Om jag minns rätt så smakade det bara salt. Men idag tror jag inte att jag skulle smaka på den

Onanera Mera
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Hogge

Jag har bara smakat på satsen en gång och det var första gången jag sprutade. Om jag minns rätt så smakade det bara salt. Men idag tror jag inte att jag skulle smaka på den
Men att bli avsugen och att tjejen tar det i munnen går bra?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Mr_Lovva

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

Originally posted by Hogge

Jag har bara smakat på satsen en gång och det var första gången jag sprutade. Om jag minns rätt så smakade det bara salt. Men idag tror jag inte att jag skulle smaka på den
Men att bli avsugen och att tjejen tar det i munnen går bra?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


Ja det går jättebra för min del :)




Dance like no one is watching,
live like it's heaven on earth.
Love like it won't hurt,
and party like that girl actually wants you
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

Originally posted by Hogge

Jag har bara smakat på satsen en gång och det var första gången jag sprutade. Om jag minns rätt så smakade det bara salt. Men idag tror jag inte att jag skulle smaka på den
Men att bli avsugen och att tjejen tar det i munnen går bra?

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


Jag har aldrig kommit i en tjejs mun så jag vet inte hur det är än

Onanera Mera
 

Mannen

Medlem
Kön
Man
Har inte själv smakat på satsen, men det har ju hänt att man blivit tvungen att hångla efter en avsugning.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Har faktiskt kommit så lågt att jag sprutat i handen och sedan doppat tungan i det, men inte mer. Tycker det påminner om tvål!!. Har många gånger tänkt för mig själv och även sagt till min fru att smaka riktigt på det och även varit helt inne på det men jag sedan kommi så har jag bangat ur. (fegis)
 

panthercouple

Ny medlem
Kön
Man
Jag har redan passerat försöksstadiet för länge sedan! Antingen ligger jag på rygg med benen över huvudet och så runkar tanten av satsen rakt ner i munnen eller så hjälps vi åt att spruta i ett glas som jag bjuds att dricka av frun! Och allt finns på film:D Skönt!!:p

Panthercouple
 

Nr_one

Ny medlem
Kön
Man
Provade en gång för ett tag sedan att ligga upp mot en vägg så att jag nästan låg upp och ner när jag runkade, just för att kunna få satsen rakt in i munnen. När det gick för mig sprutade jag hela satsen i munnen, tror inte att jag missade en enda droppe.

Kan väl inte säga att det smakade gott presic, men så farligt var det inte.

Jag kan rekomendera detta sätt om ni skall testa, man är ju garanterat superkåt när man får det i munnen, man hinner inte bli avtänd i och med att man får in det under tiden det går för en.

// Nr One
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
första gången jag smakade var för inte så länge sedan och nu så är jag som galen för det faktist. Älskar sperma och jag är inte rädd för att säga det heller! :)

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Nr_one

Provade en gång för ett tag sedan att ligga upp mot en vägg så att jag nästan låg upp och ner när jag runkade, just för att kunna få satsen rakt in i munnen. När det gick för mig sprutade jag hela satsen i munnen, tror inte att jag missade en enda droppe.

Kan väl inte säga att det smakade gott presic, men så farligt var det inte.

Jag kan rekomendera detta sätt om ni skall testa, man är ju garanterat superkåt när man får det i munnen, man hinner inte bli avtänd i och med att man får in det under tiden det går för en.

// Nr One

Det måste man kakske testa. Det är som du skriver, när man väl har kommit så blir man snabbt avtänd. Får se om det lyckas någon gång. Skriver in i så fall

Keep on going!!
 

Andersbs37

Ny medlem
Kön
Man
Hej på Er alla!

Har själv provat många gånger att ligga på rygg och spruta mig själv i munnen, tycker det är ett skönt komplement till vanlig sex, helst när man är ensam ute på tjänsteresor. Brukar inte svälja utan spottar oftast ut det när orgasmen ebbat ut.
Har också funderingar på att prova med en annan kille....men inte kommit så långt än!

/Anders
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Skönast är att spruta helt okontrollerat mot munnen. Men som sagt så försvinner kåtheten snabbt så det övergår i en kladdkänsla ganska snart.

Masturbation for Salvation
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Jag har faktist lyckats suga av mig själv. Endast ollonet nådde in i mellan läpparna och ryggen blev sjuk men det gick och det säger jag; tjejer kan skatta sig lyckliga att vi killar inte är så viga eller har 25cm kukar, annars skulle dom va nästan onödiga... (tjejerna alltså) ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen