Spruta i ansiktet på sig själv

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag sprutar nog hellre mig själv i ansiktet än att jag låter någon annan göra det,
men med rätt person med grymt fin kuk så skulle jag kunna tänka mig att runka
någon annans kuk tills den levererar. Har gjort just detta att spruta mig själv i
ansiktet och munnen. Sprutar gärna mig själv i munnen, men det är djävligt svårt
att sikta.
Träning ger färdighet...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Sitter och bläddrar i lite gamla trådar för att se vad alla onanister skrev om förr i tiden. ;) Tänkte att det kunde vara kul att fortsätta på vissa av dem istället för att starta nya trådar om ämnen där det kanske redan skrivits en del mysiga saker. :)

Tycker det är jätteupphetsande att spruta sig själv i ansiktet, och sen ta sig en titt i spegeln innan man hoppar in i duschen! Att se sperman rinna ner över ansiktet och mot halsen, och känna den där speciella spermadoften jättestarkt eftersom ens näsborrar i princip är fyllda av sperma de också!
En bra tanke, fler borde ta efter.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
är det fler än jag som tycker det är så jävla härligt att ligga naken i sängen i flera timmar och kåta upp sig och sen avsluta med att spruta ner sig totalt i ansiktet och på överkroppen?

Detta gör jag ofta, varken jag vill eller inte (jag vill oftast haha).
När jag var ung, så sprutade jag extremt långt och hårt, det avtog dock lite med åldern.
Men när jag ligger och runkar och edge-ar länge, så sprutar jag utan problem upp i ansiktet.
Jag gillar känslan av min varma sperma på kinder, haka och mun.
Och om jag får det i munnen, vilket händer, så sväljer jag naturligtvis i mig det.
Övrig sperma torkar jag av mig efter med handuk eller liknande.

När jag kommer flera gånger samma dag är det dock omöjligt efter första sprutet.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag själv bara älskar min egen sperma.
Och just att ta satsen över ansiktet eller i munnen är ju absolut så mycket härligare än att bara låta sperman slösas bort på magen.

Har dock samma problem som vissa skrev om med att inte spruta så långt, så jag måste ligga med benen över huvudet för att komma över mig själv så där skönt, men ställningen i sig är ju extremt obekväm och det är svårt att förklara spermafläckar på kudden sedan för sin smått fantasilösa sambo... så allt som oftast får jag nöja mig med att slurpa i mig det som ryms i handflatan när man nu inte leker med sina cum-on-food fetischer.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag själv bara älskar min egen sperma.
Och just att ta satsen över ansiktet eller i munnen är ju absolut så mycket härligare än att bara låta sperman slösas bort på magen.

Har dock samma problem som vissa skrev om med att inte spruta så långt, så jag måste ligga med benen över huvudet för att komma över mig själv så där skönt, men ställningen i sig är ju extremt obekväm och det är svårt att förklara spermafläckar på kudden sedan för sin smått fantasilösa sambo... så allt som oftast får jag nöja mig med att slurpa i mig det som ryms i handflatan när man nu inte leker med sina cum-on-food fetischer.

Vet inte hur många gånger jag sprutat i handflatan (inte så lätt när man sprutar mycket) för att sen slicka i mig det, men just som jag sprutat klart så kan jag fan inte....så jäkla irriterade
 

Sixtynineharder

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
Vet inte hur många gånger jag sprutat i handflatan (inte så lätt när man sprutar mycket) för att sen slicka i mig det, men just som jag sprutat klart så kan jag fan inte....så jäkla irriterade

Brukar spruta ut satsen på datorbordet för att sedan snorta upp det I näsan och sedan svälja !
Brukar bli yr av kåthet av att känna spermasmaken/doften !
Det är starkt beroendeframkallande kan jag säga !

PS
Ibland sprutar jag på magen och suger upp allt med ett sugrör !
Sedan ligger jag och mumsar på sperman tills jag får stånd igen !
Fortsätter att runka samtidigt som jag känner smaken av sperma !
Sådär fortsätter jag tills pungen är tom !
DS
 
Last edited:
S

Skoent

Gäst
http://www.gayboystube.com/video/611952/self-facial

Den här tekniken använde jag också...... förr i tiden..... innan magen började ta emot... :(
Så sjukt uppkåtande att spruta på sej själv. Avis på denne yngling.

9 ståkukar av 10 möjliga
Håller med. Har sprutat mig själv i ansiktet några gånger för länge sedan och det är lite häftigt. Kanske dags att pröva igen, börjar bli lite sugen att ge mig själv en belöning såhär i början på året.
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
De första spruten når ganska lätt men jag är ärligt talat inte så förtjust i att spruta mig själv i ansiktet. Brukar vinkla ner lite så det kommer mer på bröstet och magen.
 

Rockmoz

Medlem
Ålder
40
Kön
Man
Ny här på forumet.. vad är steg 1 att göra? Tips någon?

Om jag är riktigt kåt kan det hända att jag sprutar upp till ansiktet om jag ligger på rygg.

Har även testat att böja upp benen mot väggen när jag ligger i sängen och spruta rakt ned i munnen.. sexigt innan men i samma sekund som jag sprutar ångrar undrar jag varför jag gjorde det.
 

Sixtynineharder

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
De första spruten når ganska lätt men jag är ärligt talat inte så förtjust i att spruta mig själv i ansiktet. Brukar vinkla ner lite så det kommer mer på bröstet och magen.

Fan vad avis jag blir på dig !

Jag sprutar sällan även om jag kan få rejäla satser !
Det bara rinner ut liksom !

Tror det har att göra med att jag inte har någon särskild försats !
 

Sixtynineharder

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
Ny här på forumet.. vad är steg 1 att göra? Tips någon?

Om jag är riktigt kåt kan det hända att jag sprutar upp till ansiktet om jag ligger på rygg.

Har även testat att böja upp benen mot väggen när jag ligger i sängen och spruta rakt ned i munnen.. sexigt innan men i samma sekund som jag sprutar ångrar undrar jag varför jag gjorde det.

Känner igen mig i din beskrivning !

Man måste nog övertyga sig INNAN man gör det !
Det gjorde jag !

Tänk så här:

Om jag sprutar mig själv i ansiktet så kan jag säga att jag gjort det till mig själv !

När du sedan glömt hur många gånger du gjort det har det blivit en del av din livsstil ;)
 

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny här på forumet.. vad är steg 1 att göra? Tips någon?

Om jag är riktigt kåt kan det hända att jag sprutar upp till ansiktet om jag ligger på rygg.

Har även testat att böja upp benen mot väggen när jag ligger i sängen och spruta rakt ned i munnen.. sexigt innan men i samma sekund som jag sprutar ångrar undrar jag varför jag gjorde det.

Om du ångrar att du sprutat dig i munnen precis efter utlösningen kanske du inte skall syssla med den manövern! Varför gör du det?
 
Toppen