"Spruta" sperma?

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Med några dagars avhållsamhet och en riktigt bra amatörfilm på plattan har jag skjutit en meter.
Vid vardagsrunk blir det oftast 1-2 mindre strålar och resterande droppar får man krama ut:LOL:

I min ungdoms dagar under en fest i en större sommarstuga.
Hamnade jag i säng med en söt flicka.
Sängen var av en äldre modell med höga sänggavlar av massiv trä.
Vi körde på i missionären och när jag håller på att explodera, säger tjejen att hon är oskyddad.
Jag drog mig snabbt ur och kom direkt..
Skottet träffade sänggavveln med ett klatschande ljud.
/52 år.
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Nice att hitta tillbaka till siten och finna denna härliga tråd ;)
Sprut är ett av mina favorittopics hehe
Har alltid älskat sprutande sperma, både min egen och att titta på andras :sneaky:
Min erfarenhet genom åren är att sprutet går att öva upp,
genom t.ex att hålla sig i god kondition, dricka vatten och öva på edging i olika inervaller sekundrar, minuter, timmar, dagar...
Att vara riktigt kåt och hård,
dra i pungen, stimulera området mellan pungen och anus, pilla på frenulum
brukar hjälpa mig att ge ordentliga kaskader,
Att bli stimulerad oralt eller att knulla något skönt tight har också riktigt positiv effekt på sprutandet
I min tidiga ungdom kunde jag spruta 5-6 strålar på en meter eller mer, nu blir det lite färre och kortare, men med åldern lär man sig också hur kroppen fungerar och uppskattar kåtheten på flera plan.
Ålder nu, 44 år.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Nice att hitta tillbaka till siten och finna denna härliga tråd ;)
Sprut är ett av mina favorittopics hehe
Har alltid älskat sprutande sperma, både min egen och att titta på andras :sneaky:
Min erfarenhet genom åren är att sprutet går att öva upp,
genom t.ex att hålla sig i god kondition, dricka vatten och öva på edging i olika inervaller sekundrar, minuter, timmar, dagar...
Att vara riktigt kåt och hård,
dra i pungen, stimulera området mellan pungen och anus, pilla på frenulum
brukar hjälpa mig att ge ordentliga kaskader,
Att bli stimulerad oralt eller att knulla något skönt tight har också riktigt positiv effekt på sprutandet
I min tidiga ungdom kunde jag spruta 5-6 strålar på en meter eller mer, nu blir det lite färre och kortare, men med åldern lär man sig också hur kroppen fungerar och uppskattar kåtheten på flera plan.
Ålder nu, 44 år.
Härligt det låter
 

Cumbaths

Välbekant medlem
Jag tycker fortfarande att det är ganska skönt att spruta rakt ut (se min profilbild ;)) och sedan riktigt runka sig igenom orgasmen. Men jag kan lika gärna dra på en kondom och avsluta i den så slipper man svabba golvet! Den tredje vanligaste varianten för mig är att, liggandes i sängen/solstolen onanera förbi klimax och sedan låta satsen pumpa ut över kön och mage.
 
Toppen