D
Deleted member 72155
Gäst
Jag älskar när det sprutar bra, och inte för att vara elak men det är alltid sexigare när det kommer i strålar och inte bara typ rinner ut
Jag kommer alltid med en del strålar och även långt.Jag älskar när det sprutar bra, och inte för att vara elak men det är alltid sexigare när det kommer i strålar och inte bara typ rinner ut
Du har ett underbart sprutJag kommer alltid med en del strålar och även långt.
https://sv.xhamster.com/videos/my-cum-in-bathroom-xhkZ7uC
Tack, gör så gott jag kan.Du har ett underbart sprut
Oj mums det lär komma massorTack, gör så gott jag kan.Nu har jag inte kommit på snart tre veckor så det lär bli ännu mer och fler sprut.
Jag känner igen detta, orgasmen är bättre men jag sprutar inte som när jag var ung. Bara vid enstaka tillfällen. Fast det är gott när det flödar nerför skaftet och ollonet blir så där blankt och gott av sperman.Detta med att spruta när sperman vill ut är väldigt olika. Jag har aldrig sprutat några höjdare, det mesta hamnar i busken eller på magen vid runk. Ännu sämre är det när jag blivit äldre, orgasmen är bättre men spruten brukar bestå av tio till femton små sprut, känns dumt kalla det sprut när det bara rinner.
Hur har ni?
Oja! Jag sprutar oftast över mitt ansikte och i munnen. Tyvärr blev jag utskälld en gång då jag sprutade över en tjej och samtidigt sprutade ner hennes gardin och nattduksbord, blev ingen mer träff men ett minne av olika anledningar.Oj mums det lär komma massor![]()
Mmm härligt och hahahaha jag hade inte brytt mig så mycket, det kan man städa upp och slänga i tvättmaskinenOja! Jag sprutar oftast över mitt ansikte och i munnen. Tyvärr blev jag utskälld en gång då jag sprutade över en tjej och samtidigt sprutade ner hennes gardin och nattduksbord, blev ingen mer träff men ett minne av olika anledningar.![]()
Tyvärr är det inget man styr över och det blir sämre tryck med åren... och alla blir vi äldre.Jag älskar när det sprutar bra, och inte för att vara elak men det är alltid sexigare när det kommer i strålar och inte bara typ rinner ut
MmTyvärr är det inget man styr över och det blir sämre tryck med åren... och alla blir vi äldre.
Så tänkte jag också men sa inget. Finns andra som uppskattar sex med allt vad det innebär.Mmm härligt och hahahaha jag hade inte brytt mig så mycket, det kan man städa upp och slänga i tvättmaskinen![]()
Så tänkte jag också men sa inget. Finns andra som uppskattar sex med allt vad det innebär.
Vem kan hålla upp nät man är kåt, runkar varje dagAtt hålla uppe några dagar kan också ge resultat. Men vem klarar det...?