"Spruta" sperma?

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Här hittade jag en passande tråd att ställa en fråga jag funderat länge på.
När det går för mig kommer det ett sprut i en tjock stråle, thats it, och orgasmen varar ungefär lika länge som sprutet.
Hur är det för er som sprutar stötvis och flera gånger, pågår orgasmen lika länge som spruten ?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Här hittade jag en passande tråd att ställa en fråga jag funderat länge på.
När det går för mig kommer det ett sprut i en tjock stråle, thats it, och orgasmen varar ungefär lika länge som sprutet.
Hur är det för er som sprutar stötvis och flera gånger, pågår orgasmen lika länge som spruten ?
Jag kommer som regel bara i ett sprut också, sen kan det komma lite till som egentligen mer rinner ut. Fast sprut är att ta i, då det oftas bara blir nån decimeter. Orgasmen varar ungefär som sprutet. Får väl 3-4 sammandragningar.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Om runkar väldigt ofta och mycket under en period och sedan gör uppehåll några dagar, edgat några timmar samt druckit mycket vatten under några dagar så kan det bli rejäla sprut, har inga större problem att nå till ansiktet, sprutor ofta i bad eller duschen och siktar alltid på munnen, träffar inte jämt men när det händer då är det underbart:). I vissa lägen kan jag mest tycka att det är stökigt med rejäla sprut, inte så praktiskt med allt kladd;)
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Här hittade jag en passande tråd att ställa en fråga jag funderat länge på.
När det går för mig kommer det ett sprut i en tjock stråle, thats it, och orgasmen varar ungefär lika länge som sprutet.
Hur är det för er som sprutar stötvis och flera gånger, pågår orgasmen lika länge som spruten ?
Orgasm och sprutet är faktiskt olika saker, jag kan få orgasm utan sprut men inte lika intensiv.
Oftast kommer orgasmen innan sprutet för mig sedan kan jag få mindre orgasmer när resten pumpar ut, kan bli upp till 10-12 stycken beroende på när jag tömde tidigare.
Tipset är, knip och träna underlivet ofta.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jo, åldern tar ut sin rätt. Passerade 60 för något år sedan och medicinerar numera mot högt blodtryck, hjärtflimmer, diabetes 2 osv. Bisoprolol är ett litet piller, som enligt läkaren, har en påverkan på blodkärl och kan ge erektionsstörningar. Märkte i samband med påbörjad medicinering att ståndet blev inte längre lika hårt, längden och omkretsen mindre och erektionen inte lika uthållig. Kraftigt markerad, vinröd och superkänslig ollonfläns är tyvärr, likt deffat kukskaft med markerade blodådror ett minne blott.
Efter samtal med läkaren fick jag recept på 100mg Sildenafil. En halv tablett, ibland supporterat av tjocka paketgummiband, ger numera återigen ett mycket hårt stånd. Med tillräcklig upphetsning, ensam eller med kuklekkompis, blir kuken rejält hård, ollonet uppspänt och känsligt samt tendens till deffat kukskaft. Men, erektionen är någon cm mindre på längden och omkretsen. Formen är inte längre rak och lite vänsterroterad (scollios i kuken.....), utan rak och markerat uppåtböjd.

Satsens storlek varierar med upphetsningen och sprutfrekvensen. Kan få sprut uppåt ansiktet (+10 dagars uppehåll och redigt förarbete), men oftast små fjösiga sprut till rinnande ur ollonet.
Kvantiteten sagge beror på sprutfrekvensen.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är olika men när man var i tonåren fick var en del rejäla sprut men då kunde man tända på det mesta. Nu är jag 52år lusten finns där men trycket är inte det samma.
Vad en kvinna tycker är olika en tycker det är bra att man inte kladdar ner för mycket medan undrar om det inte var så skönt eftersom det kom så lite. Bättre med en äldre kvinna de vet att de är olika, om hon av någon anledning inte kan bli gravid om man får komma i henne kan det fortfarande komma ett eller två rejäla sprut. När jag sköter det själv är det inte samma tryck längre.
 

Firehill

Aktiv medlem
Kön
Man
Min sprutar rejält när man gåt o varit kåt en hel dag. Man får tänka sig vart man är så det är smidigt o städa.
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har aldrig varit någon jättesprutare. Men sprutar nog mer än snittet. Men om jag knullat länge kan det bli en del långsprut. Önskar att jag kan skicka iväg satsen längre för mängden är bra.
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Som flera här vittnar om så avtar själva sprutet med åldern. I min ungdom sprutade jag bra långt i första sprutet som var rejält med sperma. Mätte i hallen en gång till 4,5 meter. Det andra var lite kortare men lika rikligt, efterföljande 2 sprut lite kortare och sista 3 ännu kortare, typ 1,5 meter och lite mindre sperma. Men alltid 7 sprut, varken mer eller mindre. Då hade jag nöjet att få knulla äldre kåta damer och det hände att de undslapp sig ett litet skrik vid första sprutet som dom kände tydligt. Dom gillade det dock. I dag, vid 72 är fösta sprutet efter flera dagars uppehåll bara 0,5 meter och resten är små skvättar men fortfarande 7 sammandragningar, "sprut". Känslan vid orgasm är fortfarande alldeles underbar.:love::love::love:
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Som flera här vittnar om så avtar själva sprutet med åldern. I min ungdom sprutade jag bra långt i första sprutet som var rejält med sperma. Mätte i hallen en gång till 4,5 meter. Det andra var lite kortare men lika rikligt, efterföljande 2 sprut lite kortare och sista 3 ännu kortare, typ 1,5 meter och lite mindre sperma. Men alltid 7 sprut, varken mer eller mindre. Då hade jag nöjet att få knulla äldre kåta damer och det hände att de undslapp sig ett litet skrik vid första sprutet som dom kände tydligt. Dom gillade det dock. I dag, vid 72 är fösta sprutet efter flera dagars uppehåll bara 0,5 meter och resten är små skvättar men fortfarande 7 sammandragningar, "sprut". Känslan vid orgasm är fortfarande alldeles underbar.:love::love::love:
Jäklar, 4,5 meter är inte dåligt att fått iväg strålarna. Väldigt imponerande

Själv har jag lyckats få iväg strålarna lite drygt 3 meter. Har sprutat långt doserna jag var 15-16, och är nu 53 och kan inte påstå att det avtagit ännu.
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Som flera här vittnar om så avtar själva sprutet med åldern. I min ungdom sprutade jag bra långt i första sprutet som var rejält med sperma. Mätte i hallen en gång till 4,5 meter. Det andra var lite kortare men lika rikligt, efterföljande 2 sprut lite kortare och sista 3 ännu kortare, typ 1,5 meter och lite mindre sperma. Men alltid 7 sprut, varken mer eller mindre. Då hade jag nöjet att få knulla äldre kåta damer och det hände att de undslapp sig ett litet skrik vid första sprutet som dom kände tydligt. Dom gillade det dock. I dag, vid 72 är fösta sprutet efter flera dagars uppehåll bara 0,5 meter och resten är små skvättar men fortfarande 7 sammandragningar, "sprut". Känslan vid orgasm är fortfarande alldeles underbar.:love::love::love:
Det var samma för mig. När jag var tonåring eller i 20årsåldern kunde jag spruta långt. Speciellt om jag varit kåt länge. Då blev det flera meter om jag stod upp. I sängen sprutade jag lätt över ansiktet, huvudet och upp väggen/sänggaveln. Imponerade några tjejer som älskade det men skrämde några (som knappt ville se mig spruta efter första gången)

Jag är 47 idag och sprutar inte lika långt. Om jag varit kåt länge sprutar jag ett eller två sprut 30-50cm kanske. Sedan pulserar resten ut. I regler 5-8 pump.

Om jag runkar ofta, kanske flera gånger om dagen, så pulserar sperman ut vid orgasm men om jag väntar en dag eller så, sprutar jag igen.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är 56 och sprutar ofta mig själv över ansikte och kudde. När någon annan runkar mig så sprutar jag över metern och mer. Håller tummarna för att det kan fortsätta så ett tag till.
Lyckost! Hade önskat att mitt tryck i sprutet hade bestått, även om jag ytterst sällan sprutade så långt. Nu när jag är 65+ så blir det typ en dm eller bara rinner ut. Men känslan av orgasmen är densamma så jag njuter ändå!
 

hårig man

Medlem
Kön
Man
För mig har det funkat mer eller mindre på samma sätt ända sen jag fick sperma (väldigt tidigt). Sprutar mycket men inte så långt, 20-30 cm kanske och där andra sprutet av någon anledning ofta är det starkaste. Har vid något tillfälle sprutat längre, kanske upp mot två meter. En gång var i en bil vilket blev lite jobbigt haha.
 

Rosett_69

Medlem
Kön
Man
En "bitter sweet" upplevelse hade jag med en läcker transa. Efter att dragit ut kuken ur analen för att spruta över ansiktet, så kom jag över sängen, en byrå och ena gardinen. Blev faktiskt utskälld och någon andra träff blev det inte. Well well...
 

Vaiooo

Medlem
Kön
Man
Här hittade jag en passande tråd att ställa en fråga jag funderat länge på.
När det går för mig kommer det ett sprut i en tjock stråle, thats it, och orgasmen varar ungefär lika länge som sprutet.
Hur är det för er som sprutar stötvis och flera gånger, pågår orgasmen lika länge som spruten ?
Tycker orgasmen kommer lite innan första strålen, och håller sig vid första strålen, dom andra 3-5 verkar bara vara en tömning av pung! Men vet inte var sperman kommer ifrån då pungen inte är speciellt stor.
 
Toppen